Μάκης Παπαδημητρίου και Θάνος Τοκάκης σε ένα live masterclass για το γέλιο

Μάκης Παπαδημητρίου και Θάνος Τοκάκης σε ένα live masterclass για το γέλιο Facebook Twitter
Μάκης Παπαδημητρίου. Φωτο: Freddie F/LIFO
0

Οι ηθοποιοί Μάκης Παπαδημητρίου και Θάνος Τοκάκης παρουσιάζουν ένα απολαυστικό YouTube live masterclass με το οποίο έχουν σκοπό να μας εισάγουν στην κωμωδία και στον μηχανισμό του γέλιου. Η προβολή θα γίνει το Σάββατο 9 Μαΐου 2020, στις 20:00, στο κανάλι του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

Με την εγγύηση ότι μπορούν να μας κάνουν να γελάσουμε, οι δύο ηθοποιοί αναρωτιούνται «Σου φαίνεται κάτι αστείο;» και έρχονται να μας θυμίσουν τι μας προκαλεί γέλιο, πώς λειτουργεί η κωμωδία στο σινεμά, ποια είναι τα μυστικά της. Οι δύο ηθοποιοί θα απαντήσουν και στις ερωτήσεις του κοινού.

Όπως σημειώνουν οι ίδιοι, θα κάνουν το καλύτερο δυνατό να βγουν από τη μιζέρια τους και να μιλήσουν για την κωμωδία. Υπόσχονται να μας παρουσιάσουν «μια εξ' αρχής ημιαποτυχημένη συζήτηση από δύο μέτριους ηθοποιούς που - μέσα από την οικτρή προσωπική τους οπτική - θα προσπαθήσουν να αναλύσουν τι σημαίνει για αυτούς η κωμωδία και να μας πείσουν πως έχουν άποψη επί του θέματος με σκοπό να κρατηθούν για λίγο ακόμα στην επικαιρότητα».

Τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει την αμεσότητα που συναντά ένας κωμικός ζωντανά στη σκηνή, ωστόσο, το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης προσπαθεί, όπως και με άλλες ενέργειες με την υποστήριξη του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, να προσφέρει εναλλακτικές διεξόδους στην πρωτόγνωρη συνθήκη που βιώνουμε.

Μάκης Παπαδημητρίου και Θάνος Τοκάκης σε ένα live masterclass για το γέλιο Facebook Twitter
Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.