Η όπερα την εποχή της κοινωνικής απόστασης - Εικόνες από την Όπερα του Βισμπάντεν που μόλις άνοιξε ξανά

Η όπερα την εποχή της κοινωνικής απόστασης - Εικόνες από την Όπερα του Βισμπάντεν που μόλις άνοιξε ξανά Facebook Twitter
Φωτο: Lukas Görlach
0

Διακόσια άτομα παρακολούθησαν τη Δευτέρα 18 Μαΐου ένα ρεσιτάλ Σούμπερτ και Μάλερ στην Όπερα του Βισμπάντεν, την πρώτη μεγάλη συναυλιακή αίθουσα κλασικής μουσικής στην Ευρώπη που λειτουργεί ξανά, τηρώντας αυστηρούς κανόνες κοινωνικής απόστασης. Η αίθουσα, πριν από το lockdown, φιλοξενούσε περίπου 1.000 άτομα.


Η Όπερα του Βισμπάντεν στη Γερμανία ήταν η πρώτη μεγάλη αίθουσα συναυλιών της Ευρώπης που σήκωσε αυλαία μετά από δύο μήνες υποχρεωτικού κλεισίματος λόγω της πανδημίας. Οι παραστάσεις ξεκίνησαν τη Δευτέρα με ένα ρεσιτάλ του βαρύτονου Günther Groissböck και της πιανίστριας Alexandra Goloubitskaia.


Τουλάχιστον τρεις κενές θέσεις χώριζαν τον έναν από τον άλλο θεατή ενώ το κοινό συνολικά δεν ξεπερνούσε τα 200 άτομα που, φορώντας μάσκες, απλώνονταν σε μια αίθουσα συνήθως γεμάτη με περίπου 1.000 φίλους της όπερας.


«Στην αρχή έμοιαζε περισσότερο με εικαστική εγκατάσταση ή με κάποιο πείραμα» δήλωσε σχολιάζοντας την εμφάνισή του ο Günther Groissböck. «Τραγούδι με το τραγούδι όμως μετατράπηκε γρήγορα σε κάτι πολύ ανθρώπινο».


Οι θεατές ήταν υποχρεωμένοι να φορούν μάσκες, τις οποίες όμως μπορούσαν να αφαιρούν όταν κάθονταν στις θέσεις τους. Αγοράζοντας τα εισιτήριά τους δεν είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν πού θα καθίσουν. Μέλη της ίδιας οικογένειας μπορούσαν να κάτσουν παρέα.

Οι υπεύθυνοι της όπερας κράτησαν τα ονόματα και τις διευθύνσεις όλων των θεατών για να μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί τους σε περίπτωση που κάποιος βγει αργότερα θετικός στον ιό.

Η όπερα την εποχή της κοινωνικής απόστασης - Εικόνες από την Όπερα του Βισμπάντεν που μόλις άνοιξε ξανά Facebook Twitter
Φωτο: Lukas Görlach
Η όπερα την εποχή της κοινωνικής απόστασης - Εικόνες από την Όπερα του Βισμπάντεν που μόλις άνοιξε ξανά Facebook Twitter
Φωτο: Lukas Görlach
Η όπερα την εποχή της κοινωνικής απόστασης - Εικόνες από την Όπερα του Βισμπάντεν που μόλις άνοιξε ξανά Facebook Twitter
Φωτο: Lukas Görlach
Η όπερα την εποχή της κοινωνικής απόστασης - Εικόνες από την Όπερα του Βισμπάντεν που μόλις άνοιξε ξανά Facebook Twitter
Φωτο: Lukas Görlach
Η όπερα την εποχή της κοινωνικής απόστασης - Εικόνες από την Όπερα του Βισμπάντεν που μόλις άνοιξε ξανά Facebook Twitter
Φωτο: Lukas Görlach
Η όπερα την εποχή της κοινωνικής απόστασης - Εικόνες από την Όπερα του Βισμπάντεν που μόλις άνοιξε ξανά Facebook Twitter
Φωτο: Lukas Görlach
Η όπερα την εποχή της κοινωνικής απόστασης - Εικόνες από την Όπερα του Βισμπάντεν που μόλις άνοιξε ξανά Facebook Twitter
Φωτο: Lukas Görlach
Η όπερα την εποχή της κοινωνικής απόστασης - Εικόνες από την Όπερα του Βισμπάντεν που μόλις άνοιξε ξανά Facebook Twitter
Φωτο: Lukas Görlach

Με πληροφορίες από New York Times

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.