Ξαφνικά φέτος το καλοκαίρι #3

Ξαφνικά φέτος το καλοκαίρι #3 Facebook Twitter
0

Ξαφνικά φέτος το καλοκαίρι #3 Facebook Twitter

 

Από τις 12 ως τις 18 Ιουνίου 2014 το θερινό Ciné Άνεσις (Κηφισίας 14) υποδέχεται το τρίτο θεματικό αφιέρωμα του freecinema.gr με τίτλο «Make them Laugh»! Στόχος του φετινού αφιερώματος είναι να κάνει τους θεατές να γελάσουν, επιλέγοντας 12 κλασικές ταινίες από τον παγκόσμιο κινηματογράφο που άφησαν εποχή στο είδος της κωμωδίας. Πιο αναλυτικά το πρόγραμμα προβολών περιλαμβάνει:

 

Πέμπτη 12/6

 

Ξαφνικά φέτος το καλοκαίρι #3 Facebook Twitter

 

Mαζί... με το ζόρι / Blended (2014, 117')

H αρχή του αφιερώματος γίνεται με την αποκλειστική avant premiere της ρομαντικής κωμωδίας του Φρανκ Κοράτσι στο τρίτο κατά σειρά κινηματογραφικό «ζευγάρωμα» των Άνταμ Σάντλερ και Ντρου Μπάριμορ μετά τις ταινίες The Wedding Singer και 50 First Dates.

 

Παρασκευή 13/6

 

Ξαφνικά φέτος το καλοκαίρι #3 Facebook Twitter

 

Αρσενικό και παλιά δαντέλα / Arsenic and old lace (1944, 118')

H τεράστια εμπορική επιτυχία του θεατρικού έργου που έγραψε ο Τζόζεφ Κέσελρινγκ μεταφέρθηκε το 1994 στο Χόλιγουντ διά χειρός Φράνκ Κάπρα, χαρίζοντας στο κοινό μία από τις πιο απολαυστικές «μαύρες» κωμωδίες στην ιστορία του σινεμά.

 

Ξαφνικά φέτος το καλοκαίρι #3 Facebook Twitter

 

Μια νύχτα στην Όπερα / Α Night at the Opera (1935, 96')

Απατεωνίσκος, manager και προικοθήρας, ο Ότις Μπι Ντρίφτγουντ εκμεταλλεύεται το ψώνιο ώριμης εκατομμυριούχου από την Ευρώπη, η οποία ονειρεύεται να εισέλθει στην υψηλή κοινωνία της Νέας Υόρκης και τη βοηθά να γίνει χορηγός σε ανέβασμα παράστασης στη Metropolitan Opera! Oι αδερφοί Μαρξ σε ένα ρεσιτάλ σουρεαλιστικών ατάκας.

 

Σάββατο 14 Ιουνίου

 

Ξαφνικά φέτος το καλοκαίρι #3 Facebook Twitter

 

Διακοπές στη Ρώμη / Roman Holiday (1953, 118')

Η ρομαντική κωμωδία του Ουίλιαμ Γουάιλερ ήταν η πρώτη αμερικανική παραγωγή που γυρίστηκε εξ ολοκλήρου στην Ιταλία. Το αποτέλεσμα; Μία τεράστια εισπρακτική επιτυχία, 10 υποψηφιότητες Όσκαρ  και τρία χρυσά αγαλματίδια στις κατηγορίες του πρωτότυπου σεναρίου, των κοστουμιών και του πρώτου γυναικείου ρόλου για την άσημη τότε νεαρή ηθοποιό  Όντρεϊ Χέπμπορν.

 

Ξαφνικά φέτος το καλοκαίρι #3 Facebook Twitter

 

Οι διακοπές του κυρίου Ιλό / Les vacances de monsieur Hulot (1953, 114')

Πρόκειται για την πρώτη κινηματογραφική εμφάνιση του ομώνυμου χαρακτήρα του Ζακ Τατί που επηρέασε με τον δικό του τρόπο το είδος της κωμωδίας σε ολόκληρο τον πλανήτη. Επίσημη συμμετοχή στο Φεστιβάλ Καννών του 1953 και υποψηφιότητα για Όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου.

 

Κυριακή 15 Ιουνίου

 

Ξαφνικά φέτος το καλοκαίρι #3 Facebook Twitter

 

Το πάρτι / The party (1968, 99')

Στη μοναδική τους συνεργασία έξω από τις σειρές ταινιών του «Ροζ Πάνθηρα», ο σκηνοθέτης Μπλέικ  Έντουαρτς και ο Πίτερ Σέλερς δημιουργούν μια ξεκαρδιστική κωμωδία. Ο κομπάρσος Χουρούντι Β. Μπάκσι πηγαίνει ακάλεστος στο μεγάλο πάρτι ενός χολιγουντιανού παραγωγού, του οποίου την τελευταία ταινία μόλις έχει καταστρέψει! Η εμφάνισή του στο υπερσύγχρονο σπίτι τού επιχειρηματία θα αποδειχθεί εξίσου ολέθρια.

 

Ξαφνικά φέτος το καλοκαίρι #3 Facebook Twitter

 

Μετά τα μεσάνυχτα / After Hours (1985, 97')

Η μαύρη αυτή κωμωδία του Μάρτιν Σκορσέζε θεωρείται από τους ειδικούς μία από τις πιο παραγνωρισμένες ταινίες του, ειδικά λόγω της υποδοχής που της επιφύλαξε το κοινό. Πρόκειται για την ιστορία του Πολ Χάκετ που βγαίνει μια βόλτα, σκοπεύει να συναντήσει μια κοπέλα που ίσως τον φλερτάρει, χάνει τα χρήματά του, πέφτει πάνω σε κάθε είδους τρελαμένους ανθρώπους στο νυχτερινό Σόχο του Μανχάταν κι ελπίζει να τη βγάλει καθαρή μέχρι το επόμενο πρωινό!

 

Δευτέρα 16 Ιουνίου

 

Ξαφνικά φέτος το καλοκαίρι #3 Facebook Twitter

 

Ζέλιγκ / Zelig (1983, 79')

Μέσα από την ιστορία του Λέοναρντ Ζέλιγκ, ενός διαβόητου celebrity της δεκαετίας του 1920 ο οποίος είχε το ταλέντο να «εγκλιματίζεται» σε κάθε παρέα ή κοινωνικό περιβάλλον, αλλάζοντας την εμφάνιση και τη συμπεριφορά του με τρόπο που έκανε μέχρι και την επιστήμη να σαστίζει, ο Γούντι Άλεν επαναπροσδιόρισε το είδος του ψευδοντοκιμαντέρ, πολύ πριν από τις ταινίες του Κρίστοφερ Γουέστ.

 

Ξαφνικά φέτος το καλοκαίρι #3 Facebook Twitter

 

Μπότες, σπιρούνια και καυτές σέλες / Blazing Saddles (1974, 93')

Ο Μελ Μπρουκς υπογράφει τη σκηνοθεσία μίας από τις εμπορικότερες κινηματογραφικές επιτυχίες (μόλις η δέκατη ταινία στην ιστορία του αμερικανικού σινεμά που ξεπέρασε το φράγμα των 100.000.000 δολαρίων). Από τις κωμωδίες που άλλαξαν ουσιαστικά τους κανόνες του είδους.

 

Τρίτη 17 Ιουνίου

 

Ξαφνικά φέτος το καλοκαίρι #3 Facebook Twitter

 

Η συμμορία των εντιμότατων / The Lavender Hill Mob (1951, 81')

Ένας τραπεζικός υπάλληλος σκαρφίζεται την τέλεια ληστεία ράβδων χρυσού, ολοκληρώνοντας το σχέδιο με το παμπόνηρο κόλπο να μετατρέψουν τη λεία τους σε αναμνηστικά σουβενίρ για τουρίστες και να την εξαγάγουν εκ του ασφαλούς σε κάποια χώρα του εξωτερικού! Οι ανατροπές δεν λείπουν από την πλοκή της ταινίας που σκηνοθέτησε ο Τσαρλς Κράιτον και πρωταγωνίστησε ο Άλεκ Γκίνες.

 

Ξαφνικά φέτος το καλοκαίρι #3 Facebook Twitter

 

Οι εντιμότατοι φίλοι μου / Amici miei (1975, 113')

H ιταλική κωμωδία του Μάριο Μονιτσέλι βρέθηκε στην κορυφή του box-office και απέκτησε δύο σίκουελ, το 1982 και το 1985. Αρχικός σκηνοθέτης ήταν ο Πιέτρο Τζέρμι, ο οποίος απεβίωσε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.

 

Τετάρτη 18 Ιουνίου

 

Ξαφνικά φέτος το καλοκαίρι #3 Facebook Twitter

 

Τραγουδώντας στη βροχή / Singin’ in the rain (1952, 103')

To εξαιρετικό μιούζικαλ των Στάνλεϊ Ντόνεν και Τζιν Κέλι αφηγείται την προσπάθεια ενός χολιγουντιανού στούντιο να περάσει από τις βωβές στις ομιλούσες ταινίες με όχημα το πιο επιτυχημένο ζευγάρι των βωβών του σταρ. Το θεματικό αφιέρωμα του freecinema.gr έχει δανειστεί το όνομά του από το ομώνυμο νούμερο του Ντόναλντ Ο’ Κόνορ.

 

Ξαφνικά φέτος το καλοκαίρι #3 Facebook Twitter

 

Οι άνδρες προτιμούν τις ξανθιές / Gentlemen Prefer Blondes (1953, 91')

Δύο αρτίστες και καλύτερες φίλες, η Λόρελαϊ και η Ντόροθι, κάνουν μια κρουαζιέρα με προορισμό το Παρίσι και αναστατώνουν τους συνταξιδιώτες τους, με την πλειονότητα του ανδρικού φύλου να θέλει να τις κάνει δικές του. Πρωταγωνίστριες της κλασικής αυτής μουσικής κωμωδίας του Χάουαρντ Χοκς οι iconic φιγούρες της εποχής, Τζέιν Ράσελ και Μέριλιν Μονρόε.

 

Ciné Άνεσις, Κηφισίας 14, εισ.: €6,5, δωρεάν είσοδος (μόνο με προσκλήσεις) την Πέμπτη 12/6, ώρες παραστάσεων: 21.00 & 23.00 (εκτός από Παρ. & Σαβ.: 23.15, Δευτ.: 22.45)

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ