ΑΝΤΙΟ ΔΙΟΝΥΣΗ

Πήγαμε στο 5ο Διεθνές Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Κύπρου

Πήγαμε στο 5ο Διεθνές Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Κύπρου Facebook Twitter
Όταν το ψηφιακό ρολόι στο πάνω μέρος του θεάτρου άρχισε να μετράει αντίστροφα και τα φώτα της πλατείας έσβησαν, όλοι κρατούσαν την ανάσα τους...
0



Η τελετή έναρξης του 5ου Διεθνούς Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Κύπρου έγινε το περασμένο Σάββατο, 17 Οκτωβρίου, έξω από το θέατρο Ριάλτο, το χώρο που φιλοξενεί και όλες τις προβολές του διαγωνιστικού τμήματος. Ομολογώ ότι τις βαριέμαι τις τελετές έναρξης και λήξης του εκάστοτε κινηματογραφικού φεστιβάλ. Στην Ελλάδα ειδικά σπανίως στηρίζονται σε κάποιο "φαντασμαγορικό" θέαμα (ειδικά τώρα με την κρίση δεν το συζητάμε) και συχνά ακούς μόνο λόγους από πολιτικούς, την τοπική αυτοδιοίκηση και τους διοργανωτές. Στη Λεμεσό της Κύπρου συνέβη το ακριβώς αντίθετο!


Από νωρίς το απόγευμα πολύς κόσμος και, βασικά, νέοι είχαν κατακλύσει την πλατεία μπροστά από το Ριάλτο. Όταν το ψηφιακό ρολόι στο πάνω μέρος του θεάτρου άρχισε να μετράει αντίστροφα και τα φώτα της πλατείας έσβησαν, όλοι κρατούσαν την ανάσα τους: Με την τεχνική 3D Mapping το εξωτερικό του θεάτρου ζωντάνεψε, αποκτώντας μία τρισδιάστατη οπτική μέσα από τη δύναμη εικόνας και ήχου. Ένα φουτουριστικό ψυχεδελικό trip θύμισε η όλη φάση και σ'αυτό το σημείο δεν ξέρω ακριβώς πόσο ρόλο έπαιξε στο να γεμίσει ασφυκτικά αμέσως μετά η αίθουσα για τις δέκα μικρού μήκους ταινίες της πρώτης μέρας του φεστιβάλ. Και για να είμαι ακριβής, όσο οι μέρες περνούσαν, τόσο το κοινό αυξανόταν, αλλά και άλλαζε! Μου έκανε εντύπωση το γεγονός πως πέραν κάποιων λογικών εξαιρέσεων, από μέρα σε μέρα έβλεπες καινούργια και διαφορετικά πρόσωπα κινηματογραφόφιλων.

Το Διεθνές φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Κύπρου τελεί υπό την αιγίδα του Κυπριακού Υπουργείου Πολιτισμού και παρά την κρίση που χτύπησε επίσης τη Μεγαλόνησο, τουλάχιστον σε θέματα πολιτισμού τα περισσότερα πράγματα πάνε ρολόι ή, τουλάχιστον, δείχνουν πως πάνε ρολόι.


Το φετινό πρόγραμμα ήταν σφιχτοδεμένο και δεν έκανε "κοιλιά", ούτε κούραζε τους θεατές με προβολές πολλών ταινιών. Φεύγοντας δηλαδή μπορούσες κάλλιστα να πάρεις μαζί σου τις εντυπώσεις και τις σκέψεις που σου δημιουργούσε κάθε μία ταινία ξεχωριστά. Δεν είναι μικρό πράγμα αυτό, εφόσον στα φεστιβάλ συνήθως εισπράττεις μια υπερπληροφόρηση από εικόνες, πρόσωπα, ιδεολογήματα και αφηγήσεις.

Πήγαμε στο 5ο Διεθνές Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Κύπρου Facebook Twitter
H αίθουσα του Ριάλτο την πρώτη μέρα του φεστιβάλ ήταν ασφυκτικά γεμάτη...


Σε ότι αφορά την κριτική επιτροπή, όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος συγκεντρώθηκαν στη Λεμεσό σημαντικοί εκπρόσωποι της διεθνούς κινηματογραφίας: Μεταξύ αυτών, η Teresa Kwong από το Χονγκ Κονγκ, βοηθός - διευθύντρια προγράμματος του Hong Kong Arts Centre, ο Sherif Awad από την Αίγυπτο, υπεύθυνος προγράμματος του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Καΐρου, ο Αμερικανός Bruno Coppola (ανιψιός του Francis Ford Coppola), σκηνοθέτης με σημαντική πορεία στα διεθνή φεστιβάλ και ο Κύπριος Simon Φαρμακάς, επίσης σκηνοθέτης βραβευμένων ταινιών μικρού μήκους στα μεγαλύτερα φεστιβάλ παγκοσμίως. Όσο για τη θέση του Προέδρου της επιτροπής, δόθηκε στην Fibby Kioria από την Κένυα, διευθύντρια προγράμματος του Maisha Film Lab., μιας μοναδικής σχολής κινηματογράφου που παρέχει στήριξη σε κινηματογραφιστές από την Ουγκάντα, την Κένυα, την Τανζανία και τη Ρουάντα. Πραγματικά συγκινητικό ν'ακούς απ' τα χείλη της σπουδαίας αυτής γυναίκας και ακτιβίστριας ό,τι όλα τα μαθήματα κινηματογράφου γίνονται σε υπαίθριο χώρο, κάτω από τα δέντρα!


Πάμε τώρα και στις ταινίες του πρώτου τριημέρου, διότι ένα φεστιβάλ είναι σαφές πως δεν το φτιάχνουν οι φιέστες, ούτε καν οι επιτροπές, αλλά πάνω απ' όλα η δουλειά των σκηνοθετών που διαγωνίζονται. Πριν από την παρουσίαση τους, ωστόσο, θέλω να πω και κάτι ακόμη: Ρώτησα τον σκηνοθέτη Ιωακείμ Μυλωνά, τον έναν από τους δύο καλλιτεχνικούς διευθυντές του φεστιβάλ (η άλλη είναι η σκηνοθέτιδα Αλεξία Roider), για ποιο λόγο έχουν free είσοδο σε όλες τις προβολές και δε βάζουν έστω ένα χαμηλό εισιτήριο για να βγουν κάποια έξοδα. Ήταν σαφής στην απάντηση του: "Ο κάθε σκηνοθέτης μας δίνει την ταινία του δωρεάν και εμείς φτιάχνουμε το πρόγραμμα μας. Πως να βάλουμε λοιπόν εισιτήριο, όταν δε θα πάρει κι αυτός μερικά χρήματα;" Σωστός! Άλλωστε, το Διεθνές φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Κύπρου τελεί υπό την αιγίδα του Κυπριακού Υπουργείου Πολιτισμού και παρά την κρίση που χτύπησε επίσης τη Μεγαλόνησο, τουλάχιστον σε θέματα πολιτισμού τα περισσότερα πράγματα πάνε ρολόι ή, τουλάχιστον, δείχνουν πως πάνε ρολόι.

Πήγαμε στο 5ο Διεθνές Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Κύπρου Facebook Twitter
Μου έκανε εντύπωση το γεγονός πως πέραν κάποιων λογικών εξαιρέσεων, από μέρα σε μέρα έβλεπες καινούργια και διαφορετικά πρόσωπα κινηματογραφόφιλων.


Σταχυολογώ ευθύς αμέσως τις καλύτερες ταινίες μικρού μήκους που παρακολούθησα το τριήμερο 17 - 19 Οκτωβρίου:

Το "Soemand (Ναυτικός)" του δικού μας Γαβριήλ Τζάφκα, που πλέον ζει και ασκεί την τέχνη του από τη μακρινή Δανία. Ευφυέστατη η ιδέα του Τζάφκα να μεταφέρει ένα από τα πιο ευαίσθητα ποιήματα του Νίκου Καββαδία στο ψυχρό και μουντό βορειοευρωπαϊκό τοπίο. Η ιστορία του ναυτικού που αναζητεί την αγάπη της ζωής του και τη βρίσκει μετά από χρόνια να είναι πόρνη σε λιμάνι, αναγνωρίζοντας την από ένα μενταγιόν που της είχε χαρίσει πριν χωρίσουν στη νιότη τους. Υπέροχα στοιχεία του η κινηματογράφηση, η ατμοσφαιρική φωτογραφία και οι ερμηνείες των Δανών ηθοποιών του.

Πήγαμε στο 5ο Διεθνές Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Κύπρου Facebook Twitter
Forever young (Δε θα γεράσουμε ποτέ)


Εξαιρετική και μία ταινία από την Ελλάδα, το "Forever young (Δε θα γεράσουμε ποτέ)" του καλού Κύπριου σκηνοθέτη Σπύρου Χαραλάμπους, ο οποίος είχε διατελέσει στο παρελθόν βοηθός του Κωνσταντίνου Γιάνναρη. Γυρισμένη στο Πέραμα, με στοιχεία λαϊκού μιούζικαλ και με τις καταπληκτικές ερμηνείες της Βάνας Πεφάνη και του Κώστα Νικούλη στους ρόλους αντιστοίχως της γηραιάς πόρνης και του πρωτόβγαλτου πελάτη της, η ταινία είναι ένα εύστοχο σχόλιο πάνω στη ματαιότητα του σεξ στις ζωές των ανθρώπων, στη σεξουαλική ωρίμανση και στο δικαίωμα των απόκληρων για ένα καινούργιο ξεκίνημα.


Θα ξεχώριζα ακόμη την "Προκαταβολή" από την Κύπρο, τη νέα μικρού μήκους ταινία του πολυβραβευμένου Μάριου Πιπερίδη, που θίγει ένα σοβαρό κοινωνικό θέμα σχετικό με το δισεπίλυτο τουρκοκυπριακό πρόβλημα.


Το "Ave Maria", συμπαραγωγή Γαλλίας - Ισπανίας - Παλαιστίνης, του Μπαζίλ Χαλίλ, καθώς και το "Hole" από τον Καναδά, του Μάρτιν Έντραλιν, είναι κατά τη γνώμη μου οι δύο σημαντικότερες ταινίες της φετινής διοργάνωσης.

Πήγαμε στο 5ο Διεθνές Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Κύπρου Facebook Twitter
Αve Maria


Στο "Ave Maria", που συμμετείχε στο επίσημο διαγωνιστικό τμήμα του τελευταίου Φεστιβάλ Κανών, μια οικογένεια Εβραίων εποίκων τρακάρει και ζητάει βοήθεια από τις Καθολικές μοναχές ενός μοναστηριού στη μέση της Δυτικής Όχθης. Παρά το μεγάλο χάσμα ιδεολογιών, θρησκειών και ευρύτερων αντιλήψεων, οι συντηρητικές καλόγριες θα ζητήσουν τη βοήθεια του Θεού που πιστεύουν εκείνες, παρέχοντας βοήθεια με τη σειρά τους στους άτυχους και φασαριόζους Εβραίους.


Το "Hole", απ' την άλλη, με συγκλόνισε και για την ακρίβεια με έκανε να βλέπω τις υπόλοιπες ταινίες, όσο καλά στοιχεία και να είχαν, σχεδόν ασήμαντες ως προς τις προθέσεις τους. Η ιστορία είναι η εξής: Ένας δύσμορφος παραπληγικός ζει με τη φροντίδα ενός νεαρού που του έχει στείλει το σύστημα Πρόνοιας της χώρας του. Σε μία πόλη που όλοι τον αγνοούν, τριγυρίζει τις νύχτες με το ειδικό αμαξίδιο του και βρίσκει σεξουαλική ικανοποίηση σε καμπίνες με glory holes. Καταλαβαίνουμε σύντομα ότι είναι ερωτευμένος με τον νεαρό που τον περιποιείται. Είναι όμως συνειδητά γκέι ή απλά νιώθει ερωτισμό για το μοναδικό ανθρώπινο ον που τον συναναστρέφεται; Κι αν πάλι ξοδεύει το χρόνο του σε πεολειχίες στις καμπίνες, μπορεί να κάνει και κάτι διαφορετικό, αφού ειν' ανήμπορος να σηκωθεί από το καροτσάκι του; Όταν θα δηλώσει στο νεαρό την αλλόκοτη αγάπη του, εκείνος θα τον εγκαταλείψει. Θα τον ξανασυναντήσει τυχαία, όμως, ένα βράδυ και πιθανώς από τις τύψεις του, που εγκατέλειψε έναν άρρωστο συνάνθρωπο του, θα κάνει κάτι συγκλονιστικό: θα μπουν μαζί σε μία καμπίνα, θα τον σηκώσει από το αμαξίδιο του και θα τον στήσει μπροστά σε ένα glory hole, δίνοντας του τη μοναδική ευκαιρία να λειτουργήσει ερωτικά σε έναν "ρόλο" που ποτέ δε θα μπορούσε νά'χει...Γροθιά στο στομάχι. Δράμα με όλη την έννοια της λέξης. Και μόνο που ο δημιουργός βάζει ένα ολότελα δυστυχισμένο πλάσμα να εκπληρώνει μία από τις πιο βασικές και απλές ανθρώπινες ανάγκες, σου έσκιζε το φυλλοκάρδι. Διόλου τυχαίο που η εν λόγω ταινία τιμήθηκε με τα μεγάλα βραβεία στα φεστιβάλ του Κλερμόν Φεράν και του Λοκάρνο!


Το "Ave Maria" και το "Hole" προβλήθηκαν την περασμένη Κυριακή, δεύτερη μέρα του φεστιβάλ, ενώ από την επόμενη θα ξεχώριζα δύο ταινίες: το γαλλικό animation "Bang bang" του Ζιλιέν Μπισαρό και το ιταλικό γλυκόπικρο "Due piedi sinistri (Two left feet)" της Ιζαμπέλα Σαλβέτι. Στο μεν "Bang bang", μία νεαρή κοπέλα που νιώθει θλίψη για το δώρο του γιάπη μπαμπά της, ένα σπίτι κατασχεμένο από το κράτος, χάνεται στο δάσος και με τη συμβολή των ζώων, που επίσης απειλεί να σκοτώσει ο κυνηγός πατέρας της, βρίσκει το σθένος να τον αντιμετωπίσει για όλα! Στο δε "Due piedi sinistri", ένα μικρό αγόρι ελκύεται από ένα συνομήλικο κορίτσι που στέκεται πίσω από έναν τοίχο. Όταν όμως το αγόρι θα περάσει τον τοίχο και θα ανακαλύψει πως το κορίτσι είναι καθηλωμένο σε αναπηρικό καροτσάκι, η προοπτική της φιλίας τους θα κλονιστεί ανεπανόρθωτα.

Πήγαμε στο 5ο Διεθνές Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Κύπρου Facebook Twitter
Hole


Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το πρόγραμμα των επόμενων ημερών του φεστιβάλ. Αξιόλογες μικρού μήκους ταινίες απ' όλο τον κόσμο, σαν κι αυτές που μόλις περιέγραψα, αλλά και πολλά αφιερώματα, όπως οι προβολές στο χώρο της πλατείας, αμέσως μετά τη λήξη του διαγωνιστικού προγράμματος. Αναμένεται ιδιαιτέρως το αφιέρωμα στις 3D ταινίες (εκεί θα υπάρχει εισιτήριο και η προπώληση πηγαίνει καλά), ενώ θα υπάρχει και μία έκπληξη για την τελετή λήξης αμέσως μετά την απονομή των βραβείων.


Το 5ο Διεθνές Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Κύπρου τερματίζεται την ερχόμενη Παρασκευή 23 Οκτωβρίου. Ως επίλογο θα κρατούσα το ό,τι ξέχωρα από το πρόγραμμα του καταφέρνει να συγκεντρώσει κάθε χρόνο ένα μεγάλο αριθμό νέων ανθρώπων που αποκτούν την πιο αγνή σχέση μεταξύ θεατή και των μικρού μήκους ταινιών. Αυτό δεν είναι ένα απλό φεστιβάλ, είναι μια γιορτή της 7ης Τέχνης και της νεότητας ταυτόχρονα στην αγαπημένη και πολύπαθη Κύπρο.

0

ΑΝΤΙΟ ΔΙΟΝΥΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Boots»: Μια σειρά για το τι σημαίνει «να είσαι gay στον στρατό»

Οθόνες / «Boots»: Kάτι καλό θα κάνει αυτή η σειρά για να την αποκαλούν «woke σκουπίδι»

H τηλεοπτική σειρά οκτώ επεισοδίων του Netflix, που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, προσεγγίζει με μοναδικό και συγκινητικό τρόπο το θέμα της ομοφοβίας στον στρατό. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η Ειρήνη Παπά μέσα από 9 ταινίες και 1 ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Ειρήνη Παπά: Οι σημαντικότερες ταινίες της για ένα πενθήμερο στην Ταινιοθήκη

Την αποκάλεσαν «Καρυάτιδα», συνέβαλε στο να φτάσει το αρχαίο δράμα στο Χόλιγουντ, υπήρξε μια αληθινή σταρ. Αυτή την εβδομάδα μπορούμε να δούμε ξανά την «Αντιγόνη», τις «Τρωάδες», το «Ζ» και άλλες ταινίες που η Ειρήνη Παπά σφράγισε με την ερμηνεία της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Daily / Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Η αναγγελία του θανάτου της Άννας Κυριακού προκάλεσε βαθιά συγκίνηση και θλίψη καθώς πολλοί έμοιαζαν να πενθούν όχι τόσο την απώλεια της ίδιας της ηθοποιού όσο του χαρακτήρα της στις «Tρεις Χάριτες», κι ας έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από τότε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ανδρέας Αποστολίδης, συγγραφέας, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / Ανδρέας Αποστολίδης: «Πλέον το αστυνομικό μυθιστόρημα ανθεί ως παραγωγή, αλλά δεν ανανεώνεται»

Επί δικτατορίας σχετιζόταν με παράνομες οργανώσεις και έφτασε να κατηγορηθεί ως ηθικός αυτουργός της κατάληψης του Πολυτεχνείου. To ταξίδι του με την αστυνομική λογοτεχνια ξεκίνησε με μια μετάφραση του Ρέιμοντ Τσάντλερ. Σειρά πήραν η Χάισμιθ, ο Ελρόι και άλλοι σπουδαίοι συγγραφείς. Μετά, έγραψε τα δικά του μυθιστορήματα, ασχολήθηκε με την αρχαιοκαπηλία και το ντοκιμαντέρ. O Ανδρέας Αποστολίδης αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Οθόνες / Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Χάρι Λάιτον, όπου ο Χάρι Μέλινγκ συνάπτει μια BDSM σχέση με τον Σκάρσγκαρντ, ήδη από το τρέιλερ έχει πυροδοτήσει συζητήσεις για τον σεξουαλικό προσανατολισμό του Σουηδού πρωταγωνιστή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Με το «Chasing Dragons» ο Άκης Ζιάκκας ένωσε μονομιάς τις τρεις δρακολίμνες

Οθόνες / Ο Άκης Ζιάκας ενώνει σε μία διαδρομή τις τρεις Δρακόλιμνες

«Chasing Dragons»: 120 χιλιόμετρα, 8.000 μέτρα υψομετρική διαφορά σε μία μέρα. Μια ταινία που διαρκεί μία ώρα και καταγράφει αυτή τη συγκλονιστική διαδρομή που ξεπερνά τα όρια της αντοχής, σωματικής και ψυχολογικής.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Mπιλ Κίντερ στη LiFO: «Oι ταινίες κινουμένων σχεδίων δεν είναι μόνο για παιδιά»

Οθόνες / Mπιλ Κίντερ: «Oι ταινίες κινουμένων σχεδίων δεν είναι μόνο για παιδιά»

Ο συνεργάτης του Κόπολα και υπεύθυνος μοντάζ και post-production σε ταινίες όπως το «Wall-e» μάς μίλησε για το μοντάζ στο animation, για την Pixar και για τότε που ένα στούντιο πλήρωσε 80 εκατομμύρια δολάρια τον Κόπολα για να μη γυρίσει μια ταινία. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Τζάρεντ Λέτο, Έμα Τόμσον, ο σκύλος Ίντι και άλλοι δύο λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Τζάρεντ Λέτο, Έμα Τόμσον, ο σκύλος Ίντι και άλλοι δύο λόγοι να πάτε σινεμά

Η τρίτη και χειρότερη κατάθεση στο σύμπαν του «Tron», η πολυσυζητημένη ταινία τρόμου «Good Boy», το δεύτερο μέρος της τριλογίας του Νταγκ Γιόχαν Χάουγκερουντ και η Έμα Τόμσον ως ένοπλη προστάτιδα. Τι παίζει στα σινεμά από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η μακρά αποκαθήλωση του Kanye West

Οθόνες / Η μακρά αποκαθήλωση του Kanye West

Το νέο ντοκιμαντέρ με τίτλο «In whose name?» παρουσιάζει τον Kanye West ως μια ιδιοφυΐα εγκλωβισμένη στο σώμα ενός παιδιού που βρίσκεται πάντα στα πρόθυρα ενός ακόμα κακομαθημένου ξεσπάσματος. Αρκεί αυτό για να αγνοήσουμε τα σφάλματά του;
THE LIFO TEAM
10 ταινίες για να μπείτε σε φθινοπωρινή διάθεση

Οθόνες / 10 ταινίες που θέλεις να βλέπεις και να είναι φθινόπωρο

Είναι τα κίτρινα φύλλα του Central Park; Η μελοδραματική ατμόσφαιρα; Αγγλικά τοπία στη βροχή; Κάτι πάντως ενώνει αυτές τις δέκα ταινίες και όταν τις βλέπεις θες να είναι και ο καιρός αλλιώτικος.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Steve: Η μοναξιά του δασκάλου μεγάλων αποστάσεων

Daily / Steve: Η μοναξιά του δασκάλου μεγάλων αποστάσεων

Ένα κρίσιμο και «μανιοκαταθλιπτικό» 24ωρο στη ζωή ενός εκπαιδευτικού σε ένα σχολείο για προβληματικούς εφήβους αποτελεί τον καμβά για το υπερκινητικό δράμα του Netflix με πρωταγωνιστή τον Κίλιαν Μέρφι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Οθόνες / Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Όταν αποφάσισε να γίνει κινηματογραφιστής, του είπαν ότι θα πεινάσει, αλλά με έναν πολύ δημιουργικό τρόπο. Έκανε τις πρώτες του ταινίες κυριολεκτικά με χώμα και νερό, αλλά πλέον τρέχει παράλληλα οκτώ πρότζεκτ. Κάνει σινεμά συνομιλώντας με το σινεμά του Γιάνναρη, του Δαμιανού, του Παπατάκη. Ο Νεριτάν Ζιντζιρία αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
When Nobody’s Watching: Πριν κλωτσήσουν τη μπάλα, πρέπει να νικήσουν την προκατάληψη

Οθόνες / When Nobody’s Watching: Πριν κλωτσήσουν τη μπάλα, πρέπει να νικήσουν την προκατάληψη

Η Ελλάδα κάνει τα πρώτα της σοβαρά βήματα για να σταθεί ισότιμα στο ευρωπαϊκό γήπεδο του γυναικείου ποδοσφαίρου - Το νέο ντοκιμαντέρ του ΠΣΑΠΠ, “When Nobody’s Watching”, ρίχνει φως στις ζωές των αθλητριών που παλεύουν μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Η δραματική στροφή του The Rock και άλλοι 3 λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Η δραματική στροφή του The Rock και άλλοι 3 λόγοι να πάτε σινεμά

Ακόμα μια κινηματογραφική μεταφορά του Δράκουλα, ένα κινέζικο animation που είναι η πέμπτη εμπορικότερη ταινία όλων των εποχών αλλά και η επανακυκλοφορία του «Avatar: The Way of Water» - Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
THE LIFO TEAM