«Orbis»: Μια αποκαλυπτική ιστορία ενηλικίωσης

Orbis Facebook Twitter
0

Το Orbis είναι μια ταινία μικρού μήκους που διαδραματίζεται σε έναν μετα-αποκαλυπτικό κόσμο όπου διάφοροι νέοι από διαφορετικά μέρη προσπαθούν να επιβιώσουν στην καθημερινότητα χωρίς καμία ελπίδα.

Η μοναξιά, η νοσταλγία και η μεταμόρφωση των ψυχών επηρεάζονται από έναν μετεωρίτη που πέφτει από τον ουρανό εκπέμποντας ένα παράξενο σήμα. Οι χαρακτήρες θα χρησιμοποιήσουν αυτό το παράξενο γεγονός για να ανακαλύψουν τον εαυτό τους και να συνδεθούν βαθιά με τις επιθυμίες τους.

«Θέλαμε να απεικονίσουμε τη μοναξιά με ακραίο τρόπο, δημιουργώντας έναν εντελώς άδειο και κατεστραμμένο κόσμο και το πώς αυτός ο κόσμος μπορεί να κατοικείται από νέους ανθρώπους που ανακαλύπτουν τον εαυτό τους. Το συναίσθημα της νοσταλγίας αναμεμειγμένο με την επιβίωση, η θλίψη, η ερημιά, οι σεξουαλικές επιθυμίες και η αιώνια αίσθηση ότι είσαι παγιδευμένος στο μυαλό σου, είναι όλα μέρος αυτού. Το να είσαι εντελώς μόνος σε έναν πλανήτη κάνει το μυαλό σου να αρχίσει να αναρωτιέται αν αυτό που ζεις είναι πραγματικό ή μέρος της φαντασίας σου. Μια ύπαρξη χωρίς νόημα που εκπέμπει αχτίδες ελπίδας με την εμφάνιση αυτού του παράξενου μετεωρίτη».

Ένα voice-over περιγράφει συναισθήματα απομόνωσης, σύγχυσης και αδυναμίας να προσδιορίσει τι είναι πραγματικό και τι όχι. Το Orbis εστιάζει στη μεταμόρφωση που περνούν οι νέοι καθώς αφήνουν πίσω τους τον οικείο κόσμο της παιδικής ηλικίας και επιχειρούν προς ένα αβέβαιο, ενήλικο μέλλον.

Orbis Facebook Twitter
Orbis Facebook Twitter
Orbis Facebook Twitter
ORBIS Facebook Twitter
Orbis Facebook Twitter
Orbis Facebook Twitter
Orbis Facebook Twitter
Orbis Facebook Twitter
Orbis Facebook Twitter
Orbis Facebook Twitter
Orbis Facebook Twitter
Orbis Facebook Twitter
 
Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ