Ο Χοακίν Φίνιξ στο Vanity Fair: Η νέα του ζωή και η διαμάχη του με τον Ντε Νίρο στο γύρισμα του “Τζόκερ” Facebook Twitter
«Πάντα περνούσα διάφορα ζόρια, από πολύ μικρός. Μόνο πολύ πρόσφατα, έχω φτάσει επιτέλους στο σημείο να σκέφτομαι για μια μια κακή εμπειρία οτι είναι εντάξει αυτό από τη στιγμή που βρίσκω νόημα σε άλλα πράγματα στη ζωή μου» (Όλες οι φωτογραφίες: Ethan James Green για το Vanity Fair - Styling: Tom Guinness)

Ο Χοακίν Φίνιξ στο Vanity Fair: Η νέα του ζωή και η διαμάχη του με τον Ντε Νίρο στο γύρισμα του “Τζόκερ”

0

Στο μεγάλο προφίλ - και cover story - που του επεφύλαξε το (αμερικανικό) Vanity Fair στο νέο του τεύχος, ο ίδιος ο Χαοκίν Φίνιξ παρουσιάζεται στη συνέντευξή του συνεπής με την προσωπικότητα που βγάζει σε πολλούς ρόλους του: αινιγματικός, σαρκαστικός και λακωνικός κατά κανόνα, παρότι μιλάει - με τον τρόπο του - για τα πάντα σχεδόν. Για την οικογένειά του, για τον αδικοχαμένο αδελφό του Ρίβερ (πονάει ακόμα το θέμα), για την θεραπεία αποτοξίνωσης που έκανε προσφάτως, για τον έρωτά του για τη μέλλουσα σύζυγό του Ρούνι Μάρα («πρώτη φορά στη ζωή μου έκανα 'έρευνες' online για κάποια»), για τον χαρακτήρα που υποδύεται στην ταινία "Τζόκερ". 

Αντίθετα, στο ίδιο άρθρο, ο σκηνοθέτης της πολύκροτης ήδη ταινίας Τοντ Φίλιπς, εμφανίζεται λαλίστατος για την ένταση που υπήρξε στα γυρίσματα της ταινίας ανάμεσα σε δύο επιφανείς εκπροσώπους της υποκριτικής σχολής της «μεθόδου» από διαφορετικές γενιές: τον Χοακίν Φίνιξ και τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο που υποδύεται έναν βετεράνο τηλεπαρουσιαστή νυχτερινής ζώνης που ο "Τζόκερ" έχει ως ίνδαλμα. 

Ο Χοακίν Φίνιξ στο Vanity Fair: Η νέα του ζωή και η διαμάχη του με τον Ντε Νίρο στο γύρισμα του “Τζόκερ” Facebook Twitter
© Vanity Fair

Σύμφωνα με τον Φίλιπς, η διαφωνία είχε να κάνει με τη διαδικασία της ανάγνωσης του ρόλου στις πρόβες. Ο Ντε Νίρο πιστεύει ότι η ανάγνωση του σεναρίου παρουσία σύσσωμου του καστ και των τεχνικών είναι απαραίτητη, ενώ ο Φίνιξ προτιμά να λειτουργεί κατευθείαν «στη στιγμή» (στο γύρισμα). Όπως λέει και στη συνέντευξή του, πιστεύει ότι η ηθοποιία «πρέπει να λειτουργεί σαν ντοκιμαντέρ»: «Πρέπει να νιώθεις επιτόπου αυτό που νιώθει ο χαρακτήρας εκείνη τη στιγμή».

Ο Χοακίν Φίνιξ στο Vanity Fair: Η νέα του ζωή και η διαμάχη του με τον Ντε Νίρο στο γύρισμα του “Τζόκερ” Facebook Twitter
© Vanity Fair
Ο Χοακίν Φίνιξ στο Vanity Fair: Η νέα του ζωή και η διαμάχη του με τον Ντε Νίρο στο γύρισμα του “Τζόκερ” Facebook Twitter
© Vanity Fair
Ο Χοακίν Φίνιξ στο Vanity Fair: Η νέα του ζωή και η διαμάχη του με τον Ντε Νίρο στο γύρισμα του “Τζόκερ” Facebook Twitter
© Vanity Fair
Ο Χοακίν Φίνιξ στο Vanity Fair: Η νέα του ζωή και η διαμάχη του με τον Ντε Νίρο στο γύρισμα του “Τζόκερ” Facebook Twitter
© Vanity Fair
Ο Χοακίν Φίνιξ στο Vanity Fair: Η νέα του ζωή και η διαμάχη του με τον Ντε Νίρο στο γύρισμα του “Τζόκερ” Facebook Twitter
© Vanity Fair

Ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο όμως ήταν ανένδοτος και, όπως λέει ο Φίλιπς, τον πήρε εκνευρισμένος τηλέφωνο και του είπε να υπενθυμίσει στον Φίνιξ ότι είναι ηθοποιός και «να έρθει να κάνει αυτό που πρέπει». Τελικά ο Χοακίν Φίνιξ πείστηκε να παραστεί στην ανάγνωση, εκεί όμως αρνήθηκε να δουλέψει τους διαλόγους του μαζί τον Ντε Νίρο, «μουρμούρισε» το σενάριο και μετά πήγε να καπνίσει.

Τελικά, όπως λέει ο Φίλιπς, οι δύο ηθοποιοί συμφιλιώθηκαν με 'όμορφο' τρόπο, αν και σύμφωνα με τον Φίνιξ δεν αντάλλαξαν ούτε μια κουβέντα στη διάρκεια των γυρισμάτων. Σπεύδει πάντως να τονίσει ότι ο Ντε Νίρο παραμένει ο αγαπημένος του Αμερικανός ηθοποιός.

Ο Χοακίν Φίνιξ στο Vanity Fair: Η νέα του ζωή και η διαμάχη του με τον Ντε Νίρο στο γύρισμα του “Τζόκερ” Facebook Twitter
© Vanity Fair
Ο Χοακίν Φίνιξ στο Vanity Fair: Η νέα του ζωή και η διαμάχη του με τον Ντε Νίρο στο γύρισμα του “Τζόκερ” Facebook Twitter
© Vanity Fair

Όσο για τον χαρακτήρα του Joker που υποδύεται, ο 44χρονος ηθοποιός λέει ότι προτιμά να αφήσει να μιλήσει η ταινία: «Υπάρχουν τόσοι πολλοί τρόποι για να το δεις... Μπορείς να πεις ότι πρόκειται είτε για κάποιον που έχει ανάγκη, όπως όλοι, να ακουστεί η φωνή του, είτε για κάποιον που έχει την παθολογική ανάγκη να ασχολούνται όσο πιο πολλοί γίνεται μαζί του και ικανοποιείται μόνο όταν κυριαρχεί ανάμεσα στην τρέλα».

Έχει φτάσει πάντως, όπως λέει, σε εκείνο το σημείο της καριέρας του που μπορεί να διαχωρίζει τον εαυτό του από τους ρόλους του και «απλά να πηγαίνει μετά σπίτι». Αυτό που τον έχει ζορίσει πιο πολύ εσχάτως είναι το κόψιμο του τσιγάρου. Καπνιστής από την εφηβεία, έκανε πρόσφατα μια θεραπεία ύπνωσης, αλλά δεν φαίνεται να λειτουργεί. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης στο Vanity Fair δεν καπνίζει, αλλά τα νύχια του είναι φαγωμένα μέχρι σάρκας και όπως παραδέχεται έχει πάντα μαζί του δύο πακέτα American Spirits και έναν αναπτήρα.

Κατά τα λοιπά, δηλώνει ότι είναι καλύτερα από ποτέ: «Πάντα περνούσα διάφορα ζόρια, από πολύ μικρός. Μόνο πολύ πρόσφατα, έχω φτάσει επιτέλους στο σημείο να σκέφτομαι για μια προοπτική ότι 'ίσως να είναι μια κακή εμπειρία, ίσως να περάσω άσχημα, ίσως να νιώθω μετά εντελώς κενός, αλλά είναι εντάξει αυτό από τη στιγμή που βρίσκω νόημα σε άλλα πράγματα στη ζωή μου. Αυτό με συντηρεί. Αγαπώ τη ζωή μου όπως είναι τώρα».

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ