«Τα παιδιά με τα μαλλιά και με τα μαύρα μάτια»

«Τα παιδιά με τα μαλλιά και με τα μαύρα μάτια» Facebook Twitter
84

 

Αίσθηση έχει προκαλέσει το άρθρο του Στέφανου Κασιμάτη στην Καθημερινή. Το αναδημοσιεύουμε και περιμένουμε τις απόψεις σας.

«Τα παιδιά με τα μαλλιά και με τα μαύρα μάτια» Facebook Twitter

«Για τον σημερινό τίτλο παραλλάσσω (χωρίς την άδεια του ποιητή) τον στίχο του Σαββόπουλου από τη «Μαύρη Θάλασσα», γιατί το θέμα μας είναι τα παιδιά με τα μαύρα ρούχα, τα Καλάσνικοφ και τα μαυρισμένα μάτια τους. Τα έδειραν οι αστυνομικοί, αφού είχαν συλληφθεί; Ιδού η απορία», γράφει ο δημοσιογράφος.

Από τις χιλιάδες των λέξεων που διάβασα στον Τύπο σχετικά με το θέμα, τεράστια εντύπωση μου προξένησε το εξής απόσπασμα από προχθεσινή εφημερίδα: «Επί τέσσερις ώρες τον είχαν πεσμένο στα γόνατα, φορώντας του κουκούλα. (σ.σ.: η χρονική αλληλουχία των ρημάτων είναι προβληματική, αλλά το παρακάμπτω...)

Τον χτυπούσαν στο πρόσωπο λέγοντάς του, πέραν των άλλων ύβρεων και απειλών: «Ηρθατε οι Αθηναίοι να κάνετε ληστεία. Θα σας γ... εμείς οι χωριάτες"».

«Τα παιδιά με τα μαλλιά και με τα μαύρα μάτια» Facebook Twitter

Η περιγραφή της φρικώδους σκηνής προέρχεται από «μια μητέρα», όπως διαβάζουμε. Με ειλικρινή σεβασμό προς την ίδια και την αγωνία για το παιδί της, αναρωτιέμαι πώς είναι δυνατόν να ξέρει τι ακριβώς συνέβη στην Ασφάλεια Κοζάνης. Ηταν εκεί ενόσω συνέβαιναν τα αδιανόητα που περιγράφει; Ή μήπως της τα μετέφερε ο «αιχμάλωτος πολέμου»; (Χρησιμοποιώ τον εντός εισαγωγικών όρο, επειδή έτσι αυτοπροσδιορίσθηκε εις εκ των συλληφθέντων).

Αν η μητέρα του κακοποιηθέντος ήταν πράγματι παρούσα την ώρα της κακοποίησης, τότε οι αστυνομικοί, εκτός από «μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι», είναι και τελείως Κ.Δ.Ω.Α.*, αφού βασανίζουν τον συλληφθέντα μπροστά στα μάτια της μητέρας του. Αν της τα μετέφερε ο γιος της, αδυνατώ να καταλάβω πώς γίνεται να εισβάλλεις σε μια τράπεζα με σκοπό να τη ληστέψεις, οπλισμένος με ένα από τα ισχυρότερα τυφέκια εφόδου της Ιστορίας (Καλάσνικοφ: 400 μ. δραστικό βεληνεκές, 600 r/min δραστικό βεληνεκές) και έπειτα να καλείς τη μαμά σου και να της κλαίγεσαι, επειδή οι κακοί άνθρωποι σου έκαναν «βαβά» όταν σε τσάκωσαν!

«Τα παιδιά με τα μαλλιά και με τα μαύρα μάτια» Facebook Twitter

Μα πώς είναι δυνατόν να συμβαίνουν αυτά; Συγχωρήστε με, αλλά οιαδήποτε εκ των παραπάνω εκδοχών του συμβάντος και αν ευσταθεί, τότε έχουμε τη δημοκρατικότερη αστυνομία του κόσμου! Σε συλλαμβάνουν, αφού έχεις ληστέψεις τράπεζα και έχεις διαφύγει με έναν όμηρο (κλοπή όπλου και οχήματος, οπλοκατοχή, οπλοχρησία, ληστεία, απαγωγή, σύσταση συμμορίας κ.ά.) και σε πλακώνουν στις σφαλιάρες ενώπιον των γονέων σου. Αν όμως είσαι ορφανός, τι κάνουν; Ποιον καλούν να παρακολουθήσει τον βασανισμό σου; (Το ξέρω ότι δεν είναι της παρούσης, αλλά είναι κι αυτό ένα θέμα, ας μην το υποτιμάμε...)

Διαισθάνομαι ότι η σύνδεση όλων αυτών πρέπει να βρίσκεται κάπου στους χαζοχαρούμενους τίτλους των μυθιστορημάτων της μαμάς ενός εκ των συλληφθέντων («Μαμάδες βορείων προαστίων» και «Μύκονος μπλουζ»), όπως επίσης στη γλώσσα με την οποία η ίδια έχει αυτοπροσδιορισθεί ως «πριγκιπέσα που σκοτώθηκε η ψυχή της». Εννοώ την κατάσταση που οι Γάλλοι ονομάζουν «Gauche caviar», οι δε Αγγλοι «champagne left». Αυτό δηλαδή το οποίο, στην καθ' ημάς, λέμε «Αριστερά της αστακομακαρονάδας»: ελάχιστη έως μηδαμινή επαφή με την πραγματικότητα των πολλών, είτε στο επίπεδο της καθημερινότητας είτε σε εκείνο της θεωρίας.

«Τα παιδιά με τα μαλλιά και με τα μαύρα μάτια» Facebook Twitter
«Τα παιδιά με τα μαλλιά και με τα μαύρα μάτια» Facebook Twitter

Αν είναι έτσι -και το λέω ειλικρινά- συμπονώ τα παιδιά που παγιδεύτηκαν σε έναν εύθραυστο κόσμο όπου η καλοπέραση και η επανάσταση μπορούν να συνυπάρχουν, διότι αυτή η αντίληψη είναι, πολύ φοβάμαι, μια μορφή αναπηρίας Η αναφορά στην καθημερινότητα, όμως, με πάει σε μια άλλη πτυχή του ζητήματος. Πόσα να παίρνουν τον μήνα άραγε αυτοί που συνέλαβαν τους τέσσερις ληστές; Εξακόσια ή επτακόσια ευρώ; Και με τι ήσαν οπλισμένοι όταν αντιμετώπισαν τους ληστές με τα Καλάσνικοφ και τους συνέλαβαν; Υποθέτω με αυτόματα πιστόλια (σε κάθε περίπτωση, υποδεέστερα όπλα εν σχέσει με τα όπλα των ληστών) και, κατά πάσα πιθανότητα, ήσαν προστατευμένοι με αλεξίσφαιρα γιλέκα, τα οποία αγοράζουν με τον γλίσχρο μισθό τους. Υπό αυτήν τη συγκεκριμένη γωνία, η πράξη τους μπορεί να θεωρηθεί αυτοθυσία.

Οσον αφορά τις εμφανείς κακώσεις των συλληφθέντων -που είναι και το θέμα μας- πολλά μπορεί να εικάσει ο καθένας. Λόγου χάριν, ότι οι αστυνομικοί, ως «μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι», κακοποίησαν σκοπίμως τέσσερα καλά παιδιά, τα οποία λήστεψαν για καλό σκοπό μια τράπεζα και πήραν -πάντα για καλό σκοπό- μαζί τους και έναν όμηρο ή, από την αντίθετη πλευρά, ότι οι μώλωπες ήταν αποτέλεσμα της συμπλοκής, χωρίς την οποία οι δράστες της ληστείας δεν θα είχαν συλληφθεί. (Εξάλλου, αν δεν κάνω λάθος, ένας εκ των συλληφθέντων δεν φαίνεται να έχει υποστεί την παραμικρή κακοποίηση.) Ωστόσο, παραμένει το ερώτημα γιατί «πειράχτηκαν» οι φωτογραφίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα από την αστυνομία. Υπήρχε λόγος να γίνει αυτό, εφόσον η σύλληψη έγινε κατόπιν συμπλοκής;

Τις απαντήσεις ελπίζω ότι θα έχουμε από το αποτέλεσμα της εισαγγελικής έρευνας που έχει ήδη παραγγελθεί. Αυτό που δεν μπορούν οι εισαγγελείς να απαντήσουν είναι γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ, διά του Γραφείου Τύπου του, έσπευσε να παράσχει -εμμέσως έστω- κάλυψη στους τρομοκράτες, κρίνοντας εκ των προτέρων ότι οι κακώσεις των συλληφθέντων οφείλονται σε βασανισμό και ότι η στάση της κυβέρνησης υπόκειται «σε μια λογική ακραίου αυταρχισμού, σε πλήρη σύμπλευση με την υλοποίηση της αντικοινωνικής πολιτικής του Μνημονίου», ενώ την ίδια στιγμή δεν έχει να πει κουβέντα για τη στάση των αγωνιστών - ληστών με τα Καλάσνικοφ. Δηλαδή τι ακριβώς περίμενε από την κυβέρνηση, να αφεθούν ελεύθεροι οι ληστές; Αλλά για τα ερωτήματα που αφορούν τον ΣΥΡΙΖΑ αρμοδιότεροι είναι οι ψυχίατροι...

 __________

* Κτηνώδης Δύναμις Ωγκώδης Αγνοια, η οποία όμως για να είναι όντως ογκώδης πρέπει να είναι ανορθόγραφη, όπως πολύ σωστά μου επεσήμανε φίλος αναγνώστης...

*Oι φωτογραφίες των συλληφθέντων είναι ΧΩΡΙΣ το διαβόητο photoshop της Αστυνομίας

 

Αρχείο
84

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

20 σχόλια
Κανενας αστυνομικος δεν αμοιβεται με 600 ευρω....λαϊκισμος! Οχι οτι παιρνουν πολλα , σε σχεση με την επικινδυνοτητα του επαγγελματος αλλα ο αθρογραφος ειναι "κατακιτρινος"
Διάβασα 1-2 δημοσιεύσεις στο Lifo και παρακολούθησα και τα σχόλια καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι κάθε χώρος έχει την τάση να "μαζεύεται" σε ένα σημείο γιατί μάλλον αρέσκεται στην αλληλοεπιβεβαίωση των θεωριών του... Ακόμη και ο τρόπος παρουσίασης του άρθρου... δείχνει τη μοίρα του... και τον αναμενόμενο "εγκυρότατο" σχολιασμό.Εάν και το άρθρο είναι ειρωνικό για τα δικά μου γούστα, αναφέρεται σε ένα αρκετά ξεκάθαρο γεγονός, το οποίο έχει διαστρεβλωθεί σε σημείο που να νομίζω ότι δεν ζω στην Ελλάδα (με όλα κακά της) αλλά στη Βόρεια Κορέα, όπου μαχητές της ελευθερίας ενάντια σε ένα φασιστικό καθεστώς, ενεργούν πράξεις αυτοθυσίας για το καλό της κοινωνίας.Απείρως γλαφυρές αναλύσεις και θεωρητικολογίες υποστήριξης υπέρ των "επαναστατών" που κακοποιήθηκαν σφόδρα, μύδροι κατά του δημοσιογράφου και αναλύσεις σε άλλα άρθρα για το "αγνό" υπόβαθρο της αναρχίας και την "αιχμαλωσία" που ζούμε...Κάποιος φίλος σχολιαστής περιμένει δε και "Πολιτικές Δηλώσεις" από τους συλληφθέντες... Εδώ γέλασα.Για μην πολυλογώ μια και αναμένω την "πρέπουσα" αντιμετώπιση στο σχόλιο μου, έχω να πω απλά τα εξής:1. Είναι γεγονός και όχι εικασία ότι τα παιδιά αυτά διέπραξαν ληστεία με βαρύ οπλισμό.2. Είναι γεγονός και όχι εικασία ότι διέπραξαν ομηρία3. Διακριβώθηκε η συμμετοχή τους σε τρομοκρατική οργάνωση και η χρήση πλαστογραφημένων εγγράφων.4. Κατείγγειλαν ότι βασανίστηκαν, γεγονός το οποίο διερευνάται και μάλλον καταλήγει ότι δεν βασανίστηκαν αλλά τραυματίστηκαν κατά την συμπλοκή. Αυτά είναι τα μέχρι τώρα δεδομένα, όχι θεωρίες αλλά δεδομένα.Εάν με αυτά τα δεδομένα υπάρχει αυτός ο σχολιασμός, τότε για να μην έχετε την εντύπωση πώς κάνετε ουσιώδεις "συζητήσεις" που επιβεβαιώνουν το "απόλυτο" δίκαιό σας, σας προτρέπω να δείτε και τη συνολική άποψη της κοινωνίας όπως αυτή εκφράζεται μέσα από διάφορα άλλα μέσα.Ισως έτσι να βγάλετε τις παρωπίδες του αλληλοθαυμασμού και να δείτε με πιο καθαρό μάτι την συγκεκριμένη υπόθεση.Διαφορετικά πιστεύω ότι θα ήταν πιο τίμιο αντί για μακροσκελείς θεωρητικές αναλύσεις δικαιολογίας του αδικαιολόγητου να εκφράσετε καθαρά τις απόψεις σας. Πχ. "Είμαι ενάντια στις ισχύουσες κοινωνικές δομές". Είναι πιο τίμιο.Στην "αιχμαλωσία" που πολλοί από εσάς αισθάνονται ότι ζουν, έχουν την ελευθερία να εκφράσουν την άποψή τους. περίεργο ε? Αυτά...Καλή συνέχεια στους σχολιασμούς... είναι υπερβολικά μονόπλευροι για είναι ουσιαστικοί τουλάχιστον για τις δικές μου απαιτήσεις.
Αγαπητέ κ.Ρωμανέ,θα ήθελα να σας δώσω μια απάντηση, μιλώντας τουλάχιστον για το εαυτό μου, γιατί λίγο έως πολύ, μας αποκαλείτε "φυτά", επειδή "μαζευόμαστε" εδώ τη LIFO. Σας ενημερώνω ότι εγώ προσωπικά, διαβάζω από "Στόχο" μέχρι indymedia. Με ενδιαφέρει να γνωρίζω όσο το δυνατόν περισσότερες απόψεις, ώστε να αποφύγω την όποια πόλωση ή παραπληροφόρηση. Τη δε Καθημερινή τη διάβαζα ανελλιπώς πριν το καθεστώς Αλαφούζου, όχι γιατί με εξέφραζε, αλλά για τα ωραία ελληνικά των αρθρογράφων της.Αν επιλέγω να σχολιάζω εδώ και όχι κάπου αλλού, είναι γιατί εδώ ανακάλυψα ότι ακόμη και όταν οι γνώμες διίστανται, υπάρχει ανεκτικότητα, χιούμορ και ένα επίπεδο στο 80% των σχολίων και γιατί, δυστυχώς για εσάς, δε σχολιάζουν μόνο κομουνιστοσυμμορίτες(όπως υπονοείτε "ευγενικά"), αλλά και άνθρωποι φιλελεύθεροι ή και νεοφιλελεύθεροι. Σίγουρα η ύλη της δεν είναι comme il faut, όπως άλλων "έγκυρων" εντύπων, αφού συχνά έχει άρθρα για την τέχνη, την ομοφυλοφιλία, τους μετανάστες, τις κοινωνικές συμπράξεις οικολογίας ή αλληλεγγύης, αλλά δεν πειράζει, χαλάλι της.Όσον αφορά την πολιτική μου τοποθέτηση, σίγουρα κλίνει προς τα αριστερά και σε αυτό συνήργησε η μελέτη της ελληνικής ιστορίας (διαβάζοντας κυρίως ιστορικούς και όχι απλά απομνημονεύματα πολιτικών ανδρών ή γυναικών), αλλά και η οικογένεια μου, η οποία παρά το γεγονός ότι μέλη της υπέφεραν σωματικά, επαγγελματικά και κοινωνικά για τις πολιτικές τους επιλογές, δεν μου εμφύσησαν μίσος για τους αντιπάλους, ούτε στο ελάχιστο. Άρα όπως καταλαβαίνετε, προφανώς είμαι κατά της βίας. Αλλά δεν την καταδικάζω και "τελειώσαμε". Με ενδιαφέρει πάντα να ερευνήσω και από που προέκυψε, ακριβώς για να μην ξαναπροκύψει. Αν ήθελα κάτι πιο ριζοσπαστικό και "ανατρεπτικό", ενάντια στο πολιτικό κατεστημένο της χώρας, ίσως να υποστήριζα ήδη χ.α., την οποία εγκρίνει κατά καιρούς και ο κ.Κασσιμάτης, αλλά και πολλά παιδιά οικογενειών με αριστερά φρονήματα, πλέον, οπότε δε θα είχαμε και τόσα να μας χωρίζουν.Τις κρατικές δε δομές, "τίμια" σας λέω, ότι τις αμφισβητώ. Το ίδιο και η κ.Μέρκελ, η οποία μας επέβαλλε το μνημόνιο διότι θεωρεί ότι απέτυχαν, το ίδιο και ο κ.Τσίπρας ο οποίος είναι και μέρος τους. Εάν εσείς ικανοποιήστε από την παρούσα εικόνα της ελληνικής κοινωνίας, σας ζηλεύω πραγματικά.Η δε ιστορία των "τεσσάρων", θεωρώ ότι δεν είναι τόσο κρυστάλλινα διάφανη, αφού μέχρι και ο "guardian", ο οποίος θαρρώ είναι του επιπέδου σας, καταδέχτηκε να σχολιάσει αρνητικά για τη δράση της Αστυνομίας. Στους δε "πυρήνες" ανήκουν τόσα νέα μέλη κάθε εβδομάδα, που μου έρχεται να τους προτείνω να κάνουν και αυτοί ένα πολιτικό κόμμα, αντίστοιχο της χ.α., ώστε να έχει και αντίκρυσμα η θεωρία των δύο άκρων στο ελληνικό κοινοβούλιο. Επιπλέον στα σχόλια δε θα προσπαθούσαμε να εξηγήσουμε (και όχι να δικαιολογήσουμε όπως αποφαίνεστε) τι είχαν στο κεφάλι τους αυτά τα παιδιά, αλλά θα προχωρούσαμε όλοι συλλήβδην σε σχόλια τύπου "μπάτσοι-γουρούνια-δολοφόνοι". Από τη μεριά μου, απορώ πως δεν ανταλλάχθηκαν πυροβολισμοί, ένεκα του βαρέως οπλισμού που φέραν οι εγκληματίες. Δε θα με παραξένευε η όποια δικαιολογημένη ή μη χρήση βίας από μέρους της αστυνομίας... Απλά θεωρώ ότι τα κενά είναι πολλά, αν όχι από την πλευρά της αστυνομίας, αλλά τουλάχιστον από άποψη δημοσιογραφικής κάλυψης.Όσο για την άποψή μας, ακριβώς επειδή είναι αυτή που είναι, ακόμη την εκφράζουμε, πολλοί από εμάς όμως με ψευδώνυμο, αν αυτό σας λέει κάτι για την ασφάλεια που αισθανόμαστε κάνοντάς το, μέσα στα πλαίσια της ελληνικής δημοκρατίας.Αυτά.Και ελπίζω να συνεχίσετε να διαβάζετε LIFO. Η ανταλλαγή απόψεων, ακόμα και με κατώτερου επιπέδου άτομα, πάντα ευνόησε την όποια δημοκρατία, ακόμη και αυτές τύπου "Β. Κορέας".
οι συλληφθεντες παραδοθηκαν.ειχαν βαρυ οπλισμο και ειπαν στους αστυνομικους «ελατε να παιξουμε μπουνιες;»αν ανοιγαν τυφλο πυρ,τωρα θα μιλουσαμε για μακελλιο.Σε κεντρικο δρομο,ωρα αιχμης.
Όταν αρχίζει το στομάχι να ακούγεται πιο δυνατά από τη φωνή σου, τότε ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ παύει να ισχύει η αρχή του διαλόγου, καθώς και πολλές άλλες αρχές της δημοκρατίας.Αυτή τη στιγμή ακούγονται δυνατά πολλά στομάχια στην Ελλάδα. Αυτό που συμβαίνει στη χώρα μας και αλλού, είναι απάνθρωπο και δεν ευνοεί ούτε τον ίδιο τον καπιταλισμό.Στην Ελλάδα αυτό το φρούτο δεν ωρίμασε ποτέ, γιατί δεν το θέλησε ποτέ η ελληνικής κοπής δεξιά. Άλλο καπιταλισμός, άλλο "κοτζαμπασισμός". (Δε θα μιλήσω για τον οπορτουνισμό των "σοσιαλιστών" και την "παλαιολιθική" οπτική της ελληνικής αριστεράς. Περιττό. Αλλά μεγαλύτερη πληγή από τη Δεξιά δεν υπήρξε στη χώρα και αυτό φαίνεται και από την ανυπαρξία της ελληνικής βιομηχανίας-παραγωγικότητας-ανταγωνιστικότητας.)Όσο για τον κ.Κασιμάτη και άλλους ομοίους, τι να πει κανείς... Όλα αυτά που ακούμε και μαθαίνουμε καθημερινά, όντας δημοσιογράφος στο περιστύλιο και μόνο, έστω κρυφακούγοντας, όλο και κάποιο μιζο-σκάνδαλο θα μπορούσε να αποκαλύψει τόσα χρόνια... Τώρα, σαν όψιμος κριτής έρχεται να μιλήσει για κράτος δικαίου.Προσωπικά με χαροποιεί που ακόμη και ένα "πλουσιόπαιδο" μιας "χαζομαμάς" ξύπνησε και αντιδρά. Δε με χαροποιεί καθόλου ότι έφτασε στο σημείο να αντιδράσει με αυτόν τον τρόπο. Άλλα όταν ο πρωθυπουργός της χώρας δηλώνει σήμερα μάλιστα ότι χωρίς λεφτά Ευρωπαϊκή Ένωση δεν μπορεί να υπάρξει, για ποιες ιδέες του διαφωτισμού να μιλήσεις, για ποιόν ανθρωπισμό, για ποια δημοκρατία, για ποια ιδανικά, για ποια μη-βία...Όχι, προς το παρόν ούτε εγώ με φαντάζομαι με Καλάσνικοφ στα χέρια, ίσως γιατί ακούω ακόμα τις σκέψεις μου, ίσως γιατί δεν ακούω ακόμα το στομάχι μου...
και λίγα έγραψε γι αυτά τα "παιδιά" ο κ.Κασιμάτης (αχ ξέχασα και τα καλάσνικοφ έχουν πολιτική ιδεολογία, αρκεί να τα κρατούν τα κατάλληλα άτομα..) για σοβαρευτείτε λιγάκι
Για την δική του αποψάρα πάντως (που είναι και τραβηγμένη από τα μαλιά) δε φαίνεται να έχει αμφιβολίες. Μολονότι ούτε αυτός ήταν παρών.Βέβαια, το ότι και άλλα κόμματα (ΔΗΜΑΡ, Οικολόγοι-Πράσινοι), οργανώσεις και ξένες εφημερίδες, ζήτησαν διερεύνηση για το αν έγιναν βασανιστήρια κουβέντα. Το κάνει γαργάρα προφανώς διότι δεν βολεύει το τραγικό επιχείρημα του: ότι ο Σύριζα καλύπτει -εμμέσως(!)- την τρομοκρατία.Και προσπαθεί να το στηρίξει, μάλιστα, με ένα ένα κλασικό straw-man argument ( "Δηλαδή τι ακριβώς περίμενε από την κυβέρνηση, να αφεθούν ελεύθεροι οι ληστές;"). (straw-man: όταν δεν μπορώ να απορρίψω με επιχειρήματα την -Α- θέση κάποιου, βγάζω μια -Β- από την κοιλιά μου και καταρρίπτω αυτή. Δλδ, ενώ το ερώτημα είναι σαφές για τα βασανιστήρια, αυτός απαντάει με κάτι άσχετο και εξωφρενικό που -φυσικά- κανείς δεν έθεσε ποτέ: "να αφεθούν ελεύθεροι οι ληστές;")http://en.wikipedia.org/wiki/Straw_manΓενικά όλη αυτή η ρητορική του "αν δεν είσαι μαζί μας, είσαι εναντίον μας/στηρίζεις την τρομοκρατία κλπ", δλδ του άσπρου-μαύρου, και το ότι σε πολλούς φαίνεται και λογικό (ε και τι έγινε, καλά τους έκαναν κλπ), μόνο καλά πράματα δεν προμηνύουν για όσα πρόκειται ακόμα να δούμε στη χώρα μας.
Το άρθρο είναι κάτι σαν πως να κάνεις τον "έξυπνο" όταν εκεί έξω έχει αρχίσει να κατασπαράζει ο ένας τον άλλον... (Αλλά μιας και ειμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα εδώ μέσα, μου έχουν γεννηθεί κάποιες απορίες... ξέρουμε κάτι για τον όμηρο; δεν τον πλεύρισαν οι δημοσιογράφοι για δηλώσεις; στην ληστεία δεν εμφανίστηκε κανείς αυτόπτης μάρτυρας να πει πως έγινε; σε μια τόσο μικρή πόλη δεν είδε και δεν άκουσε κανείς τίποτα; αλήθεια ρωτάω, μου κάνει εντύπωση γιατί άλλες φορές ψάχνουν τα πάντα για να φτιάξουν την ιστορία οι ίδιοι οι δημοσιογράφοι, εκτός αν εγώ δεν τα είδα...)
Ναι τους έδειραν, και αυτό είναι κακό. Αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι και αυτοί βαριά οπλισμένοι, λήστεψαν τράπεζα και εξάσκησαν βία στον όμηρο, που σαφώς δεν έφταιγε σε τίποτα. Η μια βία δεν δικαιώνει την άλλη, αυτή είναι βασική αρχή του νομικού μας πολιτισμού. Απ΄ την άλλη υπάρχει και το θέμα της οικονομικής κατάστασης του καθενός. Άλλο το να κλέψει μια φραντζόλα ψωμί κάποιος που πεινά και άλλο να απαλλοτριώσει μια τράπεζα ένα πλουσιόπαιδο. Αν σέβεται τη θέση της κοινοκτημοσύνη των αγαθών ας ξεκινήσει την απαλλοτρίωση από το σπίτι του.
Αν γνωριζεις προσωπικα τα ατομα αυτα και ξερεις και την οικονομικη-οικογενειακη κατασταση τους τοτε ενταξει..Απ'οτι εχει βγει στη δημοσιοτητα ο ενας απο αυτους ειναι γονος ευπορης οικογενειας και γνωμη μου ειναι οτι αλλο να γεννιεσαι σε ενα τετοιο περιβαλλον (που στην τελικη δεν το επιλεγεις απλα ετσι ειναι) και αλλο να γινεσαι πλουσιος κατα συνειδηση πατωντας σε ατομα οικονομικα πιο ασθενη. Ας αφησουμε τις οικογενειες τους εξω απο αυτο.Η βασικη αρχη του νομικου πολιτισμου (που εσυ υποστηριζεις) καταδικαζει καθε ειδους κλοπη, οχι μονο τραπεζων. Οποτε αντιφασκεις λιγο οταν αναφερεσαι σε νομους που αργοτερα ακυρωνεις δικαιολογωντας τον φτωχο.Να φανταστω ομως οτι υποστηριζεις και τον φτωχο μεταναστη που κλεβει για να ζησει,ετσι?
Δεν είναι απλώς "κακό". Τραγικό είναι. Σύμφωνα με το ποινικό μας δίκαιο (137Α ΠΚ), αν συνέβη κάτι τέτοιο, είναι κακούργημα.Άρα δεν είναι απλώς "κακό". Είναι κακούργημα και αυτό.Και όταν κακουργήματα διαπράττονται από αυτούς οι οποίοι είναι επιφορτισμένοι με την τήρηση των νόμων, τότε αυτό είναι δυο φορές "κακό". Και ΑΝ υπάρξει και κάλυψη από τους θεσμούς, την κυβέρνηση ή και την κοινωνία, τότε αυτό θα είναι πολλαπλάσιες φορές "κακό".Και εμένα αυτό το "κακό" με φρικάρει περισσότερο, αλλά εντάξει. Ο καθένας έχει τη δική του ιεράρχηση.Υ.Γ. Για την τελευταία παράγραφο: Διαφωνώ με τις ιδεολογικές ερμηνείες τέτοιων πράξεων. Δεν προσφέρουν τίποτα στην ποινική αξιολόγηση τους. Π.χ. θα μπορούσα να σου αντιτάξω ότι αντιθέτως, ενώ ήταν πλουσιόπαιδο(sic), προτίμησε να καταστρέψει, κυριολεκτικά, την εξασφαλισμένη μελλοντική και εύκολη ζωή του. Τα θυσίασε όλα για αυτά που πίστευε. Άρα, πολλά μπορείς να τον πεις, αλλά δε τον λες και υποκριτή. Αυτό, άραγε, θα πρέπει να ελαφρύνει, σύμφωνα με τη λογική σου, το κατηγορητήριο του;
Ο Στέφανος Κασιμάτης έχει κάτι παραπάνω από το θάρρος της γνώμης του. Έχει την αλαζονεία της παντοδυναμίας του στρατοπέδου που νικάει. Ξέρει ότι κάνει καλή δουλειά και ότι πληρώνεται καλά γι' αυτή. Νοιώθει ότι σοφά επέλεξε το στρατόπεδο αυτό. Τίποτε δεν δείχνει ότι μπορεί αυτό να ανατραπεί. Αισθάνονται αήττητοι, ατρόμητοι. Καμία συμπάθεια για τον χαμένο, μόνο περιφρόνηση και χλεύη. Τον λοιδορεί, τον περιγελάει και τον διαπομπεύει. Τον περιφέρει ως τρόπαιο στο ΜΜΕ κολοσσαίο και κάνει επίδειξη ισχύος. Πιστεύει ότι η ισχύς αυτή είναι ατέρμονη, αιώνια, ανεξάντλητη και πηγάζει από την εγγενή υπεροχή της τάξης του. Εδώ όμως κάνει και το λάθος που μια μέρα μπορεί να αποδειχθεί μοιραίο. Η δύναμη που τον κρατά στην εξουσία δεν είναι παρά η φοβισμένη ανοχή μιας μάζας , που δεν έχει ακόμη ταξική συνείδηση. Ο Χρόνος και η Ιστορία θα δείξουν αν ο Κασιμάτης και ο κάθε Κασιμάτης θα μακαρίζει για πάντα την τύχη που τον έστειλε υπηρέτη του σωστού αφέντη. Ίσως δεν κρατήσει για πάντα. Ίσως οι έσχατοι γίνουν μια μέρα πρώτοι. Και η Δικαιοσύνη ίσως αλλάξει χέρι στο ζύγι.
ώστε λοιπόν η μάνα του κακοποιού δεν έχει δικαίωμα να ξέρει την αλήθεια, αφού εκ των πραγμάτων αποκλείεται η φυσική της παρουσία κατά το συμβάν. Αρμοδιέστερος όμως να μας πει το τι ακριβώς συνέβη - όπως προκύπτει από το άρθρο - είναι ο κος Κασσιμάτης της Καθημερινής, που με κάποιον μαγικό τρόπο ήταν εκεί, αφού από το κείμενο δε χωρει καμμιά αμφιβολία ότι ήταν αυτόπτης μάρτυς και άρα χωρίς αμφιβολίες για το τις πταιει. Αναρωτιέμαι αν οι μαγικές ιδιότητες του κου Κασσιμάτη αποδειχτούν εξίσου χρήσιμες, όταν κάποια στιγμή επιτέλους οι όντως κακοπληρωμένοι αστυνομικοί θα συλλάβουν (και ίσως αναγκαστούν να μωλωπιάσουν αντίστοιχα - που το απεύχομαι) κάποιο από τα γουρούνια της "χρυσής αυγής" που θα έχουν μόλις λιντσάρει κάποιον ανυπεράσπιστο και πεινασμένο (όχι για αστακομακαρανάδα) μετανάστη. Ως αυτόπτυς μάρτυς όπως εδώ, θα μας μεταφέρει άραγε την ίδια άγρια και λυσσαλέα ικανοποίησή του για το βαρύ χέρι του νόμου και της τάξης ? (Περιττό φυσικά να πω ότι είτε στη μία είτε στην άλλη περίπτωση, τέτοια ενστικτώδης χαρά είναι εγκληματικό να καλλιεργείται από ανθρώπους που θέλουν να θεωρούνται δημοσιγράφοι).
Αν πιάνανε κάποιον ο οποίος πέρασε με κόκκινο ή δεν είχε βάλει ζώνη ή κάτι παρόμοιο και τον δέρνανε τότε οκ... αλλά τώρα για ποιον θα διαμαρτυρηθώ;Για τον τρομοκράτη που λέει ότι δεν αναγνωρίζει το δικαστήριο;Για αυτόν που βάζει βόμβες με όποιον δεν συμφωνεί;Για αυτόν που πυροβολεί τον αστυνομικό και πετάει μολότοφ σε κάθε διαδήλωση;Έχετε τρελαθεί όλοι;Η αστυνομία έκανε τη δουλειά της και μπράβο της, όλοι μετά εναντίον της αν δείρει κανέναν καημένο ή αθώο...
Συγχαρητήρια φωστήρα μου! Μόλις έβγαλες τρελό(sic) το σύνολο της σύγχρονης νομοθεσίας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. (όπισθεν ολοταχώς) ΠΟΙΝΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ137Α.- ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ.1. Υπάλληλος ή στρατιωτικός, στα καθήκοντα του οποίου ανάγεται η δίωξη ή η ανάκριση ή η εξέταση αξιόποινων πράξεων ή πειθαρχικών παραπτωμάτων ή η εκτέλεση ποινών ή η φύλαξη ή η επιμέλεια κρατουμένων, τιμωρείται με κάθειρξη, εάν υποβάλλει σε βασανιστήρια κατά την εκτέλεση αυτών των καθηκόντων πρόσωπο που βρί­σκεται στην εξουσία του με σκοπό:α) να αποσπάσει από αυτό ή από τρίτο πρόσωπο ομολογία, κατάθεση, πληροφορία ή δήλωση ιδίως αποκήρυξης ή αποδοχής πολιτικής ή άλλης ιδεολογίας,β) να το τιμωρήσει,γ) να εκφοβίσει αυτό ή τρίτα πρόσωπα.Με την ίδια ποινή τιμωρείται υπάλληλος ή στρατιωτικός που με εντολή των προϊσταμένων του ή αυ­τοβούλως σφετερίζεται τέτοια καθήκοντα και τελεί τις πράξεις του προηγούμενου εδαφίου.2. Βασανιστήρια συνιστούν, σύμφωνα με την προηγούμενη παράγραφο, κάθε μεθοδευμένη πρόκλη­ση έντονου σωματικού πόνου ή σωματικής εξάντλη­σης επικίνδυνης για την υγεία ή ψυχικού πόνου ικανού να επιφέρει σοβαρή ψυχική βλάβη, καθώς και κάθε παράνομη χρησιμοποίηση χημικών, ναρκωτικών ή άλλων φυσικών ή τεχνικών μέσων με σκοπό να κάμψουν τη βούληση του θύματος.3. Σωματική κάκωση, βλάβη της υγείας, άσκηση παράνομης σωματικής ή ψυχολογικής βίας και κάθε άλλη σοβαρή προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέ­πειας, που τελείται από τα πρόσωπα, υπό τις περι­στάσεις και για τους σκοπούς που προβλέπει η παρ. 1, εφ’ όσον δεν υπάγεται στην έννοια της παρ. 2, τι­μωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον 3 ετών, αν δεν τιμωρείται βαρύτερα με άλλη διάταξη. Ως προσβολές της ανθρώπινης αξιοπρέπειας θεωρούνται ιδίως:α) η χρησιμοποίηση ανιχνευτή αλήθειας,β) η παρατετα­μένη απομόνωση,γ) η σοβαρή προσβολή της γενετή­σιας αξιοπρέπειας.4. Δεν υπάγονται στην έννοια του άρθρου αυτού πράξεις ή συνέπειες συμφυείς προς τη νόμιμη εκτέ­λεση ποινής ή άλλου νόμιμου περιορισμού της ελευ­θερίας ή προς άλλο νόμιμο μέτρο δικονομικού κατα­ναγκασμού. Τα βασανιστήρια απαγορεύονται σε μια σειρά από διεθνείς και περιφερειακές συνθήκες για ταανθρώπινα δικαιώματα, στις οποίες συγκαταλέγονται το Άρθρο 7 του ICCPR και το Άρθρο 3 τηςΕΣΔΑ, η Σύμβαση των ΗΕ Κατά των Βασανιστηρίων και Άλλων Μορφών Σκληρής, Απάνθρωπηςή Ταπεινωτικής Μεταχείρισης ή Τιμωρίας (CAT) και η Ευρωπαϊκή Σύμβαση για την Πρόληψη τωνΒασανιστηρίων και της Απάνθρωπης και Ταπεινωτικής Μεταχείρισης ή Τιμωρίας. Η Ελλάδα μετέχει σε όλες τις παραπάνω συνθήκες και το ελληνικό Σύνταγμα απαγορεύεισυγκεκριμένα τη χρήση βασανιστηρίων και άλλων μορφών κακομεταχείρισης στο Άρθρο 7 (2). Από το 1984 και μετά, τα βασανιστήρια και η κακομεταχείριση έχουν επίσης κηρυχθεί εκτός νόμουστον ελληνικό Ποινικό Κώδικα (ΠΚ) με την προσθήκη του Άρθρου 137Α-137Δ που αφορά τα«Βασανιστήρια κι άλλες προσβολές της ανθρώπινης αξιοπρέπειας» σύμφωνα με τον Νόμο1500/1984.
Και κάτι άλλο, σε όσους έχετε βιαστεί να αποθεώσετε τον λίβελο εναντίον των συληφθέντων που έχουν επιλέξει ένα δρομό και τον υπηρετούν(προσωπικά διαφωνώ κάθετα μαζί τους αλλα τους τιμώ που τον επέλεξαν).Ποιος σας τρομοκρατεί?Ποιος είναι αυτός που σας προκαλέι τρόμο τα τελευταία τρία χρόνια?
Δεν νομίζω οτι υπάρχει λόγος να σχολιζει κανείς κάτι που προέρχεται από ΣΚΑΙ-ΣΚΑΙ Ραδιόδωνο και Καθημερινή,΄(εκτός και αν το έχει γράψει ο Παντελής Μπουκάλας). [...]
Το άρθρο γράφτηκε για την τελευταία ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ δηλαδή για το τι έκανε ή θα έπρεπε να είχε κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ?Αν ναι τότε θα πρέπει ν' αλλάξει και ο τίτλος!Όσον αφορά στο δημοσιογράφο κ στην εφημερίδα του ουδέν σχόλιον!Και ΑΥΤΟΣ και οι νεαροί και οι αστυνομικοί και εμείς, όλοι πολίτες της ίδιας παρακμάζουσας κοινωνίας είμαστε.
Ο συντάκτης του άρθρου κάνει ακριβώς το ίδιο που κάνουν και αυτά τα παιδιά. Προσπαθεί να προκαλέσει...με τετριμμένα συμπιλήματα ψευτο-ορθολογισμού και αστικής ευπρέπειας. Και με αυτά και με αυτά αγνοεί ότι στην Ελληνική αστυνομία συντηρείται η πιο συντηρητική και σκατόψυχη εκδοχή της μετεμφυλιακής Ελλάδας. Από την άλλη νισάφι με την αριστερά και τους ενεργούς πολίτες και με τις κοινωνιολογικές αναλύσεις παλαιάς κοπής. Αν θέλει κάποιος να δει το θεωρητικό και ψυχολογικό υπόβαθρο τέτοιων πράξεων θα ήταν προτιμότερο αντί να στραφεί στον Μπακούνιν η τον Μαρξ να παίξει Λάρα Κρόφτ.
Σας βρίσκω απαράδεκτους. Η στρεψοδικία και ο δικολαβισμός είναι εξαιρετικά και άκρως εκτιμητέα ταλέντα στην αγορά εργασίας. Και απ' ό,τι φαίνεται ο κύριος Κασιμάτης είναι κορυφαίος σε αυτά. Αντί να του πείτε και συγχαρητήρια του ανθρώπου ... Είμαι σίγουρος πως από κάπου ψηλά θα βλέπει η Ελένη Βλάχου και θα ... καμαρώνει !
Εξοργιστικά υπερβολικό και πραγματικά αχρείαστο σαρκασμό επιστρατεύει ο κ.Κασιμάτης για να λοιδορήσει την upper class προέλευση των συλληφθέντων, χρησιμοποιώντας την ως βολικό δούρειο ίππο για την πανηγυρική απαξίωση των πράξεών τους.Έτσι όμως με αφήνει με ένα αναπάντητο ερώτημα:θα έγραφε στον ίδιο ειρωνικό τόνο και θα χρησιμοποιούσε την ίδια επιχειρηματολογία, αν οι συλληφθέντες ήταν παιδιά φτωχών οικογενειών από την επαρχία;Τί εξετάζεται εν τέλει;Ο άνθρωπος ή οι πράξεις του;Δεν καταλαβαίνω γιατί ένας δημοσιογράφος, ως άλλος Homo Universalis της Αναγέννησης, πρέπει απαραίτητα να θίγει ζητήματα που άπτονται σχεδόν όλου του φάσματος των θεωρητικών και θετικών επιστημών όπως η ψυχολογία,η κοινωνιολογία,η φιλοσοφία,η νομική,η φυσική,η ιατρική,(κάντε τις αντιστοιχίες στο κείμενο για του λόγου το αληθές), να βάζει και λίγη σαλτσούλα προσωπικών απωθημένων από πάνω και να μας σερβίρει άρθρα που μόνο εκνευρισμό με την εμπάθειά τους προκαλούν.Αυτό καλείται υπεύθυνη και σοβαρή αρθρογραφία;Διερωτώμαι.
Ο γλωσσικός βερμπαλισμός που χρησιμοποιούν ορισμένοι -σαφέστατα - εμπαθείς, κομπλεξικοί, φιλοκυβερνητικοί δημοσιογράφοι, ΜΟΥ ΤΗ ΣΠΑΕΙ!!!Γιατί, κύριος, δεν απορείς με τους δήθεν ξυλοκοπημένους -από τους 20χρονους- μπάτσους την ώρα της συμπλοκής???Η ΕΛΑΣ γιατί δεν ανέφερε καθόλου πόσοι μπάτσοι της πληγώθηκαν κ σε ποιο μέρος του σώματος... όταν οι μικροί τους "πλάκωναν στο ξύλο"?