Μακάρι να απαγορευτούν οι ρακέτες σε όλες τις παραλίες!

Facebook Twitter
114

Όταν πριν λίγο διάβασα ότι απαγορεύτηκαν οι ρακέτες στη Μάνη και σε παραλία της Βουλιαγμένης κόντεψα να αγκαλιάσω το pc. «Ιστορική απόφαση». Μα, φυσικά! Είναι οι πιο ανυπόφοροι λουόμενοι και η επιτομή του Ελληνάρα. Οι περισσότεροι γνήσια τέκνα και αυτοί του ΚΛΙΚισμού που τους έμαθε ότι είναι τόσο «κουλ» να απλώνεις λάδι στο κορμάκι σου, να κάνεις βουτιές στην άμμο σαν να σε πυροβολούν από ελικόπτερο, να πετάς δεξιά και αριστερά το μπαλάκι σου και να παίρνεις αυτό το ύφος του ηττημένου πρωταθλητή κάθε φορά που το μπαλάκι πέφτει στα κεφάλια μας. Και δεν πηγαίνουν και κάπου να χωθούν να μας αφήσουν στην ησυχία μας. Παίζουν μπροστά στο κύμα. Διότι ο νούμερο ένα άγραφος κανόνας των ρακετοφόρων λέει: «Ρακετοφόρος που δεν φαίνεται, μισή δουλειά».

Έτσι, δεκαετίες τώρα, με τα αποκαΐδια του βλαχοlifestyle που του μάθανε ότι άνθρωποι που θα πάρουν ένα βιβλίο να διαβάσουν στην παραλία είναι τα ψώνια και «ρε φίλε τι έκανες όλο το χειμώνα, εδώ βρήκες να διαβάσεις». Λες και το να διαβάσεις ένα βιβλίο στην παραλία ενοχλεί κανέναν. Λες και το να θες απλά να απλωθείς στον ήλιο και να ακούσεις το κύμα είναι έγκλημα.

Και το χειρότερο όλων είναι ότι το «τάκα-τούκα» συνεχίζεται και στις πιο ερημικές παραλίες. Απτόητοι! Να έχεις κατέβει το γκρεμό για να δεις το νούμερο να χτυπιέται μπροστά στη μούρη σου. Όταν βέβαια συνδυάζεται και με ανοιχτό αμάξι όπου ακούγεται τέρμα το λαϊκό άσμα που συνοδεύει τον αγώνα, εκεί μόνο ο Βούδας δεν θα έκανε κακές σκέψεις για τον συνάνθρωπο.

Κοντά στο χωριό μου υπάρχει μια μικρή παραλία. Κάποτε ήταν σχεδόν ερημική. Τώρα με όλα αυτά τα αυθαίρετα που έχουν χτιστεί γύρω-γύρω μαζεύει αρκετό κόσμο. Τα Σαββατοκύριακα γεμίζει και με κόσμο από την Αθήνα. Κανένας Αθηναίος δεν προλαβαίνει να παίξει ρακέτες. Ξέρετε γιατί; Οι θέσεις είναι πιασμένες από τους ντόπιους. Δυο-τρεις παρέες, οι πρώτοι του χωριού, κοπανιούνται σε ένα μέρος με (κρατήσου) απόκρημνα βράχια και πέτρες. Ούτε καν άμμος. Και παίζουν, παίζουν ρακέτες σαν λυσσασμένοι. Σαν να μην υπάρχει αύριο. Με μια πόζα που σε βγάζει από τα ρούχα σου. Ξέχασα να σας πω: Χειρότερος από ένα ρακετοφόρο είναι ένας επαρχιώτης ρακετοφόρος.

Υ.Γ

 

Κάποια στιγμή πρέπει να φάνε χοντρό πρόστιμο και όλοι αυτοί οι τύποι με τα «πειραγμένα» αμάξια. Ειδικά το καλοκαίρι περνάνε μέρα-μεσημέρι με Πάολα στην τσίτα και η ανταμοιβή τους είναι το γελάκι τους καθώς βλέπουν τον κόσμο να τους κοιτάει σαστισμένος. Μαζέψτε τους.

 

ΥΓ2

 

Δεν είναι οι ρακέτες. Δεν είναι τα ηχεία. Είναι η έλλειψη σεβασμού για το διπλανό σου. Είναι η έλλειψη αισθητικής από τις ζωές των περισσότερων ανθρώπων.

114

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Χαράλαμπος Παπασωτηρίου μιλά για το διακύβευμα των αμερικανικών εκλογών

Διεθνή / Ο Χαράλαμπος Παπασωτηρίου μιλά για το διακύβευμα των αμερικανικών εκλογών

Ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Διεθνών Σχέσεων και καθηγητής Διεθνών Σχέσεων και Στρατηγικών Σπουδών στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, Χαράλαμπος Παπασωτηρίου, εξηγεί πώς μια νίκη του Μπάιντεν θα σηματοδοτήσει την αναβίωση της Δύσης ως κεντρικού παράγοντα στη διεθνή πολιτική.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

16 σχόλια
Γιατί τσακώνεστε δε καταλαβαίνω. Μη σκάτε παιδιά στην Ελλάδα βρισκόμαστε κι από παραλίες να φάνε κι οι κότες!Παραλία για ρακετόβιους, παραλία για παιδάκια που παίζουν ουρλιάζοντας, παραλία για παιδάκια που παίζουν ήσυχα. Παραλία για σκύλους, για brazilian μαγιό, για παππούδες, για ζευγαράκια, για παντρεμένους και για χωρισμένους. Για αυτούς που θέλουν να ακούνε μουσική, παραλία για αυτούς που θέλουν να ακούν το κύμα.Γιατί τσακώνεστε δε καταλαβαίνω...
Μη σφάζεστε. Υπάρχει λύσις! Οι ρακετοφόροι να έχουν το χώρο τους. Κι αν μιλάμε για οργανωμένη παραλία, ο διαχειριστής να έχει περιφραγμένο σχετικό χώρο. Απ΄ό,τι διάβαζα αυτό είναι και ένα κριτήριο για να πάρει Γαλάζια Σημαία μια ακτή. Δυστυχώς, δεν φροντίζουν όλοι οι διαχειριστές να τηρείται "ο νόμος". Στον Αστέρα, όλα ΟΚ. Στο south beach, φάγαμε μπαλάκι στο κεφάλι τις προάλλες, κι ήταν και τα παιδιά μαζί. Ξέρω περίπτωση που γονέας έκανε μήνυση στον ρακετίστα και στον διαχειριστή της παραλίας γιατί το παιδί του έφαγε μπαλιά στο κεφάλι κι έπαθε διάσειση. Πάντως, με λίγη καλή θέληση (και λίγο ζπρώξιμο) υπάρχει λύση.
Η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για απαγόρευση της ρακέτας ελήφθη μετά από την καταγγελία της τουρίστριας που υπέστη κάταγμα της γνάθου. Εμ οι ρακετίστες δεν σέβονται τους συνανθρώπους τους - εμ πάνε να τους βγάλουν και τρελούς.
Όλοι εσείς που υπερασπίζεστε τις ρακέτες στη παραλία,μάλλον δεν έχετε καταλάβει ότι απλά ενοχλείτε όλους τους υπόλοιπους.Όπως εσάς δεν θα σας άρεσε να πάρω το ηχοσύστημά μου και να παίζει τέκνο πάνω από το κεφάλι σας,έτσι δεν γουστάρουμε οι υπόλοιποι να ακούμε συνέχεια ένα τακ τακ τακ και να τρώμε μπαλάκια στη μάπα.Επίσης,όποιος δεν καταλαβαίνει με το καλό ότι γίνεται ενοχλητικός,υπάρχει πάντα και ο τσακωμός.
Σωστός Βασίλη!! Υπάρχουν φορές που μόλις πατήσω το πόδι μου σε κάποια παραλία, είμαι σίγουρος ότι θα παίξω μπουνιές με τον αναίσθητο κανίβαλο (οι περισσότεροι κάνουν μπαμ με την πρώτη ματιά) που έχει κατασχέσει τη μισή παραλία για να παίξει ρακέτες (χωρίς και κανένας να σου εξασφαλίζει ότι και στην υπόλοιπη μισή να στριμωχτείς, δεν θα κινδυνεύσεις). Το πρόβλημα είναι ότι, συνήθως, καταλήγεις να τσακώνεσαι μόνος σου ενάντια σε πολλούς (διότι, ένας μηχανισμός επιβίωσης των συγκεκριμένων πρωτόγονων είναι η έμπρακτη αλληλεγγύη μεταξύ τους).
ParisiosΓια να θεωρούμε πολιτισμένος, πρέπει να σέβομαι και τον διπλανό που είναι υστερικός. Που του φαίνονται αναίσθητοι, κανίβαλοι, πρωτόγονοι, όλοι όσοι άκουσον άκουσον, παίζουν ρακέτες στην παραλία;
@Γιωργάκης Κουτσιούκης Έχω ρωτήσει όλους όσους αδυνατούν να καταλάβουν ότι το παίξιμο ρακέτας (ποδοσφαίρου, baseball, δισκοβολίας, ακοντισμού, κτλ) σε μια κατάμεστη παραλία, αποτελεί αντικοινωνική συμπεριφορά. ΚΑΝΕΙΣ δεν μου έχει απαντήσει: Γιατί δεν πηγαίνετε στα ξέφωτα στα δάση για να παίξετε;; Εάν η κομπλεξική επίδειξη δεν είναι το κίνητρο όσων παίζουν ρακέτες, γιατί δεν πηγαίνετε σε ερημικά μέρη να ψυχαγωγηθείτε, κατά τρόπο που ούτε οι άλλοι θα σας δημιουργούν πρόβλημα, ούτε εσείς στους άλλους;; Ποιός ακριβώς είναι ο λόγος για τον οποίον, αντιθέτως, επιλέγετε τις παραλίες (που είναι στιβαγμένες με κόσμο - παιδιά, ηλικιωμένους, κτλ - και κάθε άλλο παρά ενδείκνυνται για αθλήματα που απαιτούν άνεση χώρου);;;
@Vangelis1972Όταν πηγαίνουμε στα δάση, σε ερημικά μέρη κ.λπ. κάνουμε αθλοπαιδιές κι εκεί. Ωστόσο πηγαίνουμε λιγότερες φορές σε τέτοια μέρη απ' ότι σε μια παραλία, διότι σαν άνθρωποι κι εμείς θέλουμε να ζούμε και άλλα πολλά πράγματα και καθώς δεν υπάρχει απεριόριστο χρονοχρήμα (αφήνω έξω ότι τα θηλυκά της παρέας, κυρίως, θέλουν παραλία), πάμε στην παραλία που γεύεσαι πολλά σ' ένα. Δεν πάμε στην παραλία μόνο για να παίξουμε ρακέτες. Και εντάξει Βαγγέλη, εγώ δεν έχω φτάσει και ούτε μπορώ να φτάσω στο επίπεδο του Βούδα.Για πες μας τώρα εσύ, εάν θέλεις. Γιατί δεν πας σε μια μη εμπορική παραλία που είναι χαλάρα, αφού σ' αρέσει να υπάρχει η ησυχία και δεν σε ενδιαφέρει καθόλου το να φανείς; Μήπως γιατί θες να περάσεις ντε και καλά ως πρότυπο τον δικό σου τρόπο ζωής; Και όταν πας στην εμπορική παραλία που είναι κοινός χώρος, κάνεις κανέναν συμβιβασμό, ή πας και κάθεσαι στην πρώτη σειρά των ομπρελών γιατί τα θες όλα δικά σου;
@Γιωργάκης Κουτσιούκης 28.6.2013 | 02:40 Ναι, κοίταξε όμως, αυτό με τις αθλοπαιδιές στα δάση, να το συνεχίσετε. Και στα βουνά να πηγαίνετε - κι' εκεί είναι πολύ ωραία. Και στον Άγιο Κοσμά να πηγαίνετε, στο πέταλο του Καλλιμάρμαρου, κτλ. Και γενικώς, να πηγαίνετε οπουδήποτε θέλετε, αρκεί να είστε μόνοι σας, ώστε να μην ενοχλείτε/τραυματίζετε τους γύρω σας. Άλλως, φροντίστε να βρίσκεστε σε χώρο που προορίζεται ειδικά για αθλήματα. Εάν όμως αποφασίσετε να είστε σε ένα μέρος που υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι, θα πρέπει να τους σέβεστε. Είναι τοοοοόσο δύσκολο να το καταλάβεις;;; "Αυτό το γεύεσαι πολλά σε ένα" είναι ολίγον παρεξηγημένο. Και εγώ θα ήθελα την ώρα που βλέπω ένα ωραίο έργο στο σινεμά, να έχω φέρει την ψησταριά μου και να ρίξω 2-3 μπριζόλες στα κάρβουνα, ή να καλέσω την Pizza Hut να μου φέρει μια cheese lovers (όπως μπορεί να έκανα άν ήμουν σπίτι μου), αλλά εκεί που επέλεξα να πάω, αυτό πολύ απλά δεν επιτρέπεται. Οι παραλίες τη χώρας (οι οποίες είναι εύκολα προσβάσιμες και μπορείς να κάνεις μπάνιο) είναι όλες γεμάτες κόσμο. Ε, λοιπόν εκεί δεν μπορείς να παίζεις ρακέτες, γιατί γίνεσαι ενοχλητικός και επικίνδυνος για τους γύρω σου. Άν το να παίζεις ρακέτες ανάμεσα σε ανθρώπους είναι ΟΚ, τότε γιατί να μην παίζεις και ποδόσφαιρο στην παραλία; Γιατί να μην προπονείσαι στη σφύρα; Γιατί να μην ασχολείσαι με την τοξοβολία ή τον ακοντισμό; Οι ρακέτες καθιερώθηκαν πριν από δεκαετίες ως ψυχαγωγία στις παραλίες, όταν αυτές ήταν άδειες. Πλέον, όλες είναι γεμάτες. Άν εσύ βρείς μία παραλία άδεια, παίξε ρακέτες (ή golf ή ό,τι άλλο νομίζεις). Εάν όμως η παραλία δεν είναι επαρκώς άδεια, δεν μπορείς να το κάνεις. Και δεν χρειάζεται να έχεις φτάσει στη νιρβάνα του Βούδα για να σέβεσαι τους γύρω σου, ειδικά όταν στις παραλίες υπάρχουν και μικρά παιδιά και ηλικιωμένοι (που κατ' ανάγκη βιώνουν κάποιου είδους "νιρβάνα"). Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί θα πρέπει να συζητάμε επί μακρόν για κάτι που είναι απολύτως προφανές και αυταπόδεικτο."Πρότυπο" δεν μπορείς πλασάρεις όταν σέβεσαι τους γύρω σου. Πρότυπο μπορείς να λανσάρεις μόνο όταν παραβιάζεις τον φυσικό και κοινωνικό χώρο του διπλανού σου (πχ με τις ρακέτες). Το άν καθίσεις στην πρώτη σειρά ομπρελών ή στην πετσέτα σου στη γαλαρία, δεν ενοχλεί κανένα. Το άν διαβάζεις απλώς Paulo Coelho ή κάτι βαθύτερο (πχ Καστοριάδη), επίσης είναι δική σου υπόθεση. (Αν κάποιοι νομίζουν ότι έτσι πουλάνε μούρη, είναι απλά ανόητοι, αλλά και πάλι δεν ενοχλούν κανένα). Δεν θα ξεκουμπιστεί το 95% των λουόμενων για να σας αδειάσει την παραλία, ώστε να παίζετε ρακέτες (ή δισκοβολία) και γιατί εσείς είστε μια μειοψηφία, και διότι η παραλία είναι χώρος πρωτίστως για όσους θέλουν να κάνουν μπάνιο και μόνο δευτερευόντως χώρος για baseball (και υπό τον απαράβατο όρο ότι αυτό δεν γίνεται επικίνδυνο και ενοχλητικό για όλους τους άλλους). Ελπίζω να μην έχεις πρόβλημα νοητικής υστέρησης και όσα απλά και προφανή σου λέω να γίνονται κατανοητά.
@Vangelis1972Δεν πιάνεις τι εννοώ όταν ομολογώ ότι εντάξει δεν μπορώ να φτάσω στο επίπεδο του Βούδα και το μεταχειρίζεσαι καταπώς σε βολεύει, μου λες ελπίζω να μην είσαι βλάκας και όσα σου λέω να τα καταλαβαίνεις, φράση που χρησιμοποιούν κατεξοχήν οι βλάκες, εξισώνεις το μπαλάκι του τένις με το ακόντιο και τη σφύρα και το να παίζεις ρακέτες στην παραλία με το να παρκάρεις το μηχανάκι στα πεζοδρόμια και να εμποδίζεις την μετακίνηση των ατόμων με ειδικές ανάγκες, να κλέβεις σειρά στην ουρά του ΙΚΑ και δεν ξέρω τι άλλο· ενώ σχεδόν όλοι όσοι παίζουν ρακέτες μόλις περνά κάποιος από ανάμεσα σταματούν, μιλάς σαν όταν περνά κάποιος από ανάμεσα να του ρίχνουν με πρόθεση στο κεφάλι, βγάζεις αβυσσαλέα απέχθεια για το διαφορετικό γούστο και τρελό φθόνο για το γυμνασμένο κορμί, είσαι σιγουρότατος πως γνωρίζεις επακριβώς για ποιο λόγο παίζει ρακέτες ο καθένας, μπλέκεις σε μια τέτοια κουβέντα τη Μέρκελ και τις θεωρίες συνωμοσίας, σου φαίνεται πως όλοι όσοι δεν παίζουν ρακέτες έχουν μ' αυτό τόσο χοντρό πρόβλημα όσο εσύ, χαρακτηρίζεις όλους όσους άκουσον άκουσον, παίζουν ρακέτες στην παραλία, γαϊδούρια, κανίβαλους και πρωτόγονους και νομίζεις πως εσύ είσαι ο Έλληνας του μέλλοντος. Όλα αυτά σε μια σελίδα του μπλε τετραδίου.Άνθρωπέ μου, εσύ είσαι καταδικασμένος να ζεις σκοτισμένος.Αντίο.
@Γιωργάκης Κουτσιούκης 28.6.2013 | 15:55 Το άν το μπαλάκι καταλήγει στο κεφάλι κάποιου με πρόθεση ή όχι είναι εντελώς άσχετο με οτιδήποτε: Όταν παίζεις μέσα σε κόσμο είναι θέμα χρόνου να συμβεί. Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί αυτό σε απαλλάσει από τις ευθύνες σου ή γιατί οι υπόλοιποι θα πρέπει να ανέχονται κάτι τέτοιο. Ή γιατί εσύ νομίζεις ότι έχεις το δικαίωμα να παίζεις με τις πιθανότητες να στείλεις την τουρίστρια στο νοσοκομείο με σπασμένη γνάθο.Ομολογώ ότι ήταν άκυρο που σε ρώτησα, την περιγραφή του νοητικού σου επιπέδου την δίνεις μόνος σου, αφού δεν μπορείς να καταλάβεις τί κοινό έχουν όσοι παίζουν ρακέτες ανάμεσα σε κόσμο με όσους αμολάνε π0ρδές στον κινηματογράφο (δηλ. δεν σέβονται τους γύρω τους). Επίσης, αφού δυσκολεύεσαι να καταλάβεις τη σχέση ανάμεσα στις ρακέτες και τη σφαιροβολία (και τα δύο απαιτούν άνεση χώρου), είναι περιττό να συνεχίσουμε τη "συζήτηση". Πάντως, μην έχεις ψευδαισθήσεις για την "γυμνασμένη σου κορμάρα" (ή γι' αυτήν που άλλοι έχουν, αλλά πάντως όχι για να την επιδεικνύουν λες και είναι ακόμα 15 χρόνων. Η φωτογραφία στο προφίλ μου είναι αληθινή και δεν ξέρω τί μπορείς να συμπεράνεις για τη σωματική μου διάπλαση - γιατί, ΟΚ, εγώ δεν φοράω αμάνικη αθλητική φανέλα, αχαχαχα!!!)Τελειώνοντας, μια προειδοποίηση: Όλοι εσείς που αδιαφορείτε για τους συνανθρώπους σας, να εύχεστε στην παραλία να μην συμβεί να με πετύχει άμμος, ρακέτα ή μπαλάκι προερχόμενο από "κάποιους που θέλουν να ψυχαγωγηθούν". Στο εγγυώμαι ότι η "ψυχαγωγία" τους θα έχει πολύ άσημη κατάληξη.Αντίο και θα τα πούμε στις παραλίες
Σε ευχαριστω πολυ για το ρακετομπαμπουινος,ειναι ενα ''σπορ'' μεγαλε!Στις περισσοτερες οργανωμενες παραλιες(αν οχι σε ολες) υπαρχει ειδικα διαμορφωμενος χωρος για ρακετες,βολλευ κλπ.Αν σε ενοχλω λοιπον εγω που παω εκει επειδη περιμενα 9 μηνες να παω για μπανιο να παιξω ρακετα και βολλευ να ξερεις οτι το ιδιο με ενοχλεις κι εσυ με το ταβλι σου την ωρα που θελω να χαλαρωσω στην ξαπλωστρα.Καλο λοιπον θα ηταν να μη το γενικευεις κυριε ολοσωστε,υπαρχουμε κι εμεις που δε γουσταρουμε να ενοχλουμε,που δε γουσταρουμε να κανουμε το κομματι μας στην κοπελια απεναντι,υπαρχουμε κι εμεις που θελουμε να εκτονωθουμε με ενα αθλημα.
Μα ειναι δυνατον να απαγορεψουμε τα χομπυ?Ειμαστε σοβαροι?Το να υπαρχουν ειδικοι χωροι μου φαινεται πολυ πιο σωστο και για τις 2 πλευρες(πως μπορει αυτο βεβαια να γινει με το ταβλι δε ξερω).Δεν εχω πετυχει ποτε καποιον με το μπαλακι,ενταξει με τον ηχο δε μπορω να κανω κατι,αλλα στις οργανωμενες που υπαρχει beach bar κλπ δε νομιζω οτι ακουγεται η ενοχλει τοσο πολυ η ρακετα.Chill out παιδες
Λοιπόν, παίζω φανατικά ρακέτες..μ'αρέσουν, πως το λένε. Οταν θα παίξω στην παραλία όμως δε θα μιμηθώ σε χτυπήματα και κραυγές τον Ναδάλ, ούτε θα κάνω θεατρινισμούς για να με θαυμάσει το γκομενάκι από απέναντι. Εχω πάει σε παραλίες( για οργανωμένες μιλάω) που υπάρχει ειδικός χώρος για ρακέτες, δε κοστίζει τίποτα και είναι όλοι ευχαριστημένοι.Θέμα παιδείας είναι, μπορείς να παίξεις και χωρίς να κάνεις σμπαράλια τα νεύρα των άλλων. Δε συμφωνώ με τους ακραίους χαρακτηρισμούς που διάβασα για αυτούς που παίζουν ρακέτες, έλεος..βάζω στοίχημα πως οι μισοί από εσάς που μιλάτε έτσι πετάτε αποτσίγαρα στην άμμο, πάτε τον μπέμπη να ρίξει το κάτουρο στο νερό( για το κάτουρο το δικό σας στην θάλασσα θεωρώ περιττό να το παραθέσω),αφήνετε το μπουκάλι με το νερό όπου γουστάρετε κτλ κτλ. Το ξαναλέω, είναι θέμα παιδείας. Αν δεν ήμασταν ούγκα μπούγκα θα μπορούσαμε να συνυπάρξουμε και να μη σκοτωνόμαστε ακόμα και για τέτοια ευτελή ζητήματα
Πολλά "likes" για το άρθρο σας κ. Μακρή. Το αρνητικό με το συγκεκριμένο μέτρo είναι πως επεβλήθη διότι δεν είμαστε σε θέση να περιορίσουμε τις αντικοινωνικές συμπεριφορές από μόνοι μας. Δυστυχώς, είμαστε ανάξιοι να σεβαστούμε τους συνανθρώπους μας - χρειαζόμαστε τον χωροφύλακα για να μας το επιβάλλει.Εξαιρετική οπτική στο θέμα δίνει το σχετικό ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ ντοκυμαντέρ από το Ισραήλ (όπου φαίνεται να έχουν μεγαλύτερο πρόβλημα):http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pPZO3XX0kJs#at=117
Φοβερό το ντοκιμαντέρ!Δεν μπορώ να μην το πω, θα σκάσω... Αν αλλάξεις τη γλώσσα, όλοι οι χαρακτήρες, το στυλ, οι ατάκες, τα πάντα είναι Λούτσα...
Στηλιτεύεις τους ρακετίστες που θεωρούν (λανθασμένα): ψώνια όσους διαβάζουν βιβλία στην παραλία. Και αποκαλείς: νούμερα όσους πάνε να παίξουν ρακέτες στην παραλία.Φίλε, δεν έχεις καμία μα καμία διαφορά απ' αυτούς που στηλιτεύεις.
Μα δε μίλησα για το εάν ενοχλούν ή όχι. Αλλά για το ό,τι οι μεν λένε τούς δεν, ψώνια, ότι διαβάζουν στην παραλία για επίδειξη, οι δεν, τους μεν νούμερα, ότι παίζουν ρακέτες στην παραλία για επίδειξη· και και οι μεν και οι δεν νομίζουν πως έχουν καμιά διαφορά.
Το επιχείρημα το αντιρακετιστών δεν είναι ότι οι ρακέτες είναι ενοχλητικές γιατί οι παίχτες το κάνουν για να δειχτούν αλλά ότι είναι φασαρία, κίνδυνος και ότι καταλαμβάνουν χώρο από τους υπόλοιπους με το έτσι θέλω. Το γεγονός ότι πολλοί το κάνουν και για να το παίξουν μπρατσόνια είναι απλά ένα έξτρα. Αυτός που κάθεται και διαβάζεις Pynchon στην παραλία δεν ενοχλεί πέρα από το γεγονός ότι κάποιος μπορεί να θεωρήσει ότι προσπαθεί να το παίξει μούρη στους γύρω του.
@snafu Εγώ πάντως ένα μέρος του Gravity's Rainbow στην παραλία το διάβασα. Δεν προλάβαινα να διώχνω τις γυναίκες που κολλάγανε πάνω μου μόλις το έβγαζα από την τσάντα όμως οπότε αναγκάστηκα να το ρίξω στον Dan Brown.
Βαγγέλη, εγώ είμαι αυτός που έπαιζα ρακέτες προχτές. Ναι, αυτός που παίζει χωρίς να του φεύγει το μπαλάκι στο κεφάλι κανενός, χωρίς να κάνω βουτιές στην άμμο ή να επιδεικνύω το σώμα μου στην παραλία. Απλά παίζω ρακέτα στο κύμα. Και ξέρεις τι; Επειδή περίμενα όλο το χειμώνα, πότε θα καλοκαιριάσει για να κατέβω στην Ελλάδα από την Ολλανδία, όπου ζω, για να μαυρίσω και να παίξω ρακέτα, εγώ θα παίξω. Ανελέητα. Με πάθος και για ώρες. Κι εσύ δεν θα κάνεις τίποτα γιαυτό.Αλλά για πες μου. Μήπως είσαι εκείνος ο ασπριδερός τυπάκος που κατέβηκε στην παραλία, για να διαβάσει Τσέχωφ; Μήπως είσαι εκείνος ο τυπάκος που η γκόμενα του γκρίνιαζε για το "τάκα-τάκα" και έπρεπε αυτός να συμφωνήσει; Μαζέψου αγόρι μου. Φυσικά και θα παίζω ρακέτα και δεν σε ρώτησα ποτέ.
Έλα τώρα άσε μας...πρέπει να μας δουλεύεις..Πες μας ότι δεν καπνίζεις στην Ολλανδία και θα έρθεις εδώ να καπνίσεις μέσα στα ρουθούνια μας κιόλας!
"Βαγγέλη, εγώ είμαι αυτός που έπαιζα ρακέτες προχτές. Καταλαμβάνω 10πλάσιο χώρο από τα υπόλοιπα κορόιδα στις στριμωγμένες παραλίες, αλλά έτσι κάνω, γιατί έτσι γουστάρω. Γενικώς, είμαι πολύ παιχτούρα και δεν προσγειώνω το μπαλάκι στη μάπα των γύρω μου, αλλά και να συμβεί αυτό (άνθρωποι δεν είμαστε ρε φίλε;), εντάξει, δεν τρέχει και τίποτα. Στην Ελλάδα έρχομαι επί τούτου, για να το παίξω μάγκας - γιατί, ποιός θα με εμποδίσει; Εσύ; Ουάχαχα!! Ούτε σε ρώτησα, ούτε που είχα φαγούρα να σε ρωτήσω. Πετάω τα σκουπίδια μου όπου βρώ (στην Ελλάδα δεν βρισκόμαστε;), βάζω τη μουσική στη διαπασών για να εντυπωσιάσω τις ντόπιες γκόμενες, τραβάω χειρόφρενο στις στροφές γιατί είμαι και πολύ γ@μάτος. Ζω στο εξωτερικό, και όπως καταλαβαίνεις από το στυλ ομιλίας μου, ο εγκέφαλός μου είναι ψιλο-καμένος απ' αυτά που πίνω εκεί πέρα, αλλά δεν πειράζει, εμείς να' μαστε καλά. Πάντως, μην διαμαρτύρεσαι, δεν έχω αλλάξει στα ξένα, παραμένω ο ίδιος κάγκουρας ελληναράς που ήμουν και πριν μεταναστεύσω. Τώρα δηλαδή εσείς μου παριστάνετε δήθεν τους Ευρωπαίους, και ξαφνικά σας ενοχλούν όλα αυτά;; Φαγούρα μου, για να στο πώ κι' έτσι.Φιλικά, Βρωμαίος".
Έχω παίξει ρακέτες 1 φορά στη ζωή μου, είμαι 25 και προσωπικά δεν με ενόχλησαν τόσο πολύ όσο εσένα. Με ποιο δικαίωμα να απογορευτούν ρε παιδιά? Πάμε καλά? Καλά όσον αφορά το ΜΑΚΑΡΙ που γράφεις στην αρχη τι να πω στην καλύτερη είσαι κομπλεξικός ρε φιλε. Συμβιβασου Κυριε Μακρή συμβιβάσου. Καλα για το ΥΓ2 τι μουφες ειναι αυτες περι σεβασμου? Αμα ειναι ετσι δεν θα καπνιζουμε δεν θα πινουμε δεν θα φιλιομαστε σε παραλιες. ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Ακόμη να απαγορευσουμε σε beach bar να παιζονται μουσικα κομματια που εχουν παραπανω απο 100K views.
"Αμα ειναι ετσι δεν θα καπνιζουμε δεν θα πινουμε δεν θα φιλιομαστε σε παραλιες" Τα έχεις μπερδέψει λιγάκι. Ποιος μίλησε για φιλιά; Τώρα για αυτούς που πίνουν μακάρι να μην αφήνουν τα τενεκεδάκια πίσω και τις μπύρες όπως συμβαίνει σε αρκετές παραλίες. Και για τα τσιγάρα υπάρχουν τασάκια αλλά ποιοι το σκέφτονται; Πετάνε γόπα και όποιον πάρει ο χάρος. ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ(ευτυχώς που επιλέγουμε όλοι να μην κάνουμε τα πάντα)
φιλε μου βαγγελη συγγνωμη που θα σε απογητευσω αλλα οι ρακετες δεν φταινε.φταινε οι ανεγκεφαλοι ποζεραδες που τις ρακετες τις βλεπουνε ως ενα ειδος αναδειξης.κατι σαν πασαρελα της αμμουδιας δηλαδη.τι νομιζεις τζαμπα πηγαινανε δυμναστηριο ολο το χειμωνα?στο αρθρο σου ομως διακρινω τσουβαλοποιηση!παιζω ρακετα πολλα χρονια.οταν θελω να παω να παιξω ρακετες θα παω σε μια παραλια οπου ειμαι σιγουρος πως ουτε εγω θα ενοχλησω καποιον ουτε ο καποιος εμενα.το να παω να παιξω ρακετα σε μια πραλια που δεν χωρανε καλα καλα οι λουομενοι δεν υπαρχει λογος,γιατι ουτε εγω θα μπορεσω να παιξω τη ρακετα που θελω και θα ενοχλησω και τον κοσμο που ηρθε για να ηρεμησει και να ξεκουραστει.οσο για το "τακα τουκα" δυστηχως δεν υπαρχει λυση.μπορει να ειναι εκνευριστικο για αυτον που ξαπλωνει στην παραλια ακομα και 30 μετρα μακρια αλλα για αυτον που παιζει ρακετα οσο πιο γρηγορο και δυνατο ειναι τοσο ανεβαινει και η αδρεναλινη του παικτη.το "τακα τουκα" ειναι κατι σαν μετρονομος της ρακετας!
Με αφορμή το αρχικό άρθρο διάβασα σχόλια που συνέκριναν τη συγκεκριμένη απόφαση με την (υποτίθεται) απαγόρευση του τσιγάρου σε εσωτερικούς χώρους και φυσικά αναφέρθηκαν κλασικές εκφράσεις όπως "ρατσιστικό", "ναι, οι ρακέτες είναι το πρόβλημά μας τώρα" και "αν δε σου αρέσουν πήγαινε σε άλλη παραλία". Λίγο πολύ τα ίδια επιχειρήματα που ακούστηκαν από τους περισσότερους καπνιστές με αφορμή την (υποτίθεται) απαγόρευση καπνίσματος. Απίστευτο που είναι αδύνατο να καταλάβει κάποιος ότι η προσωπική σου ευχαρίστηση και διασκέδαση δεν επιτρέπεται να είναι εις βάρος του άλλου, ειδικά σε δημόσιους χώρους. Και όσο για αυτούς που ξαφνικά νιώθουν επαναστάτες και μιλάνε για χούντες και ανοησίες, δηλαδή θεωρούν π.χ. τις ώρες κοινής ησυχίας χουντικά και ρατσιστικά μέτρα που καταπιέζουν αυτούς που θέλουν να ακούσουν λίγο μπουζούκι στη διαπασών στις 3 το πρωί. Κανόνες που υποτίθεται ότι θεσπίζουν τα άτομα μιας κοινωνίας μεταξύ τους είναι για να μπορέσουν όλοι να ζουν όσο το δυνατόν πιο καλά (και ναι ΚΑΙ αυτά είναι τα προβλήματά μας). Τώρα αν εσύ δεν μπορείς να σεβαστείς από μόνος σου τον άλλον που θέλει να κάτσει στην παραλία χωρίς να του έρχονται τα μπαλάκια σου στο κεφάλι, πρέπει κάτι παραπάνω να γίνει. Εξίσου απαράδεκτοι με τους ρακετίστες όμως και όλοι αυτοί που έχουν γεμίσει, με την άδεια των δήμων συνήθως, τις παραλίες με ξαπλώστρες και ομπρέλες, μη τυχόν και ακουμπήσει ο κώλος μας στην άμμο και πάθει πολιτισμικό σοκ. Έχεις φτάσει στο σημείο να ψάχνεις ένα ελεύθερο τετραγωνικό μέτρο να κάτσεις.
φίλε σε έμενα αναφέρεσαι προφανώς. απ ότι κατάλαβα εσείς απομονώνεται μερικές κουβέντες και εξάγεται άλλα συμπεράσματα.ποτέ δεν είπα πως δεν πρέπει να υπάρχει αλληλοσεβασμός.αλλά όπως δικαίωμα έχεις εσύ να πας να ξαπλώσεις και να κάνεις βουτιές στην παραλία έχω και εγώ να παίξω ρακέτες.γιατί να απαγορεύσουν δηλαδή τις ρακέτες, και να μη ψάξουν για μια μέση λύση; και είναι αυτό που είπε πιο πάνω κάποιος δε θα πάω σε μια παραλία με πολυκοσμία για να παίξω ρακέτες γιατί προφανώς θα ενοχλήσω και δε θα το ευχαριστηθώ.μην αλλοιώνουμε τις κουβέντες των άλλων.και φυσικά σέβομαι το δικαίωμα σου, αλλά μην έρχεσαι να καταπατάς το δικό μου.
Δεν αναφερόμουν σε σένα συγκεκριμένα, δεν ξέρω καν τι έγραψες στο προηγούμενο άρθρο. Αναφερόμουν σε σχόλια που εμφανίστηκαν γενικότερα, τόσο στη Lifo αλλά και σε facebook και άλλα site στα οποία ανέβηκαν αντίστοιχα άρθρα.Αλλά μιας και θίχτηκες και θεώρησες ότι απευθυνόμουν σε σένα, όταν εγώ ξαπλώνω στην παραλία και κάνω βουτιές δεν ενοχλώ κανέναν, όταν εσύ (ο κάθε "εσύ", δεν το πάω προσωπικά) αποφασίζεις να παίξεις ρακέτες σε μια γεμάτη παραλία ενοχλείς λόγω φασαρίας (τάκα-τάκα, κραυγές), του χώρου που απαιτείς για το παιχνίδι σου από τους γύρω σου και του κινδύνου που δημιουργείς για του περαστικούς και τους υπόλοιπους λουόμενους. Θα πρέπει να είναι κανείς τελείως παράλογος για να θεωρήσει ότι όποιος παίζει ρακέτες είναι αυτόματα εγωπαθής κάγκουρας. Υπάρχουν σίγουρα και αρκετοί που σέβονται τους γύρω τους και δεν παίζουν σε παραλίες γεμάτες κόσμο ή δεν κάθονται ακριβώς εκεί που σκάει το κύμα για να παίξουν. Από την προσωπική μου εμπειρία όμως αυτοί είναι η πολύ μικρή μειοψηφία. Για άλλη μια φορά νιώθω ότι επαναλαμβάνονται ακριβώς τα ίδια επιχειρήματα (και από τις δυο πλευρές) που ακούγονταν όταν αποφασίστηκε να εφαρμοστεί η απαγόρευση του καπνίσματος.
δε θίγομαι με μικροπρέπειες. αλλά ανέφερες ένα-δυο σημεία που ανέφερα και εγώ. αλλά το να παρουσιάζονται αυτοί που παίζουν ρακέτες με δολοφόνους και επιδειξίες είναι λάθος. παίζω για να ευχαριστηθώ, όσο γίνεται όμως χωρίς να ενοχλώ τους γύρω μου.
αγαπητή κασέτα, δεν έχεις άδικο σ αυτό που λες. τώρα ασχολούμαστε με δευτερεύοντα πράγματα.μακάρι να έχουμε όλοι χρόνο να πάμε στις παραλίες και διάθεση για να περάσουμε καλά. και πιστεύω πως η πλήρης απαγόρευση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ.είναι απλά μια πρόχειρη λύση από κάποιους που δεν έχουν την κρίση και την όρεξη για να βρουν μια ΣΩΣΤΗ λύση. καλά μπάνια.
Ο άλλος που ξαπλώνει δεν παράγει ενόχληση διότι δεν έχει δράση εναντι κάποιου τρίτου. Αυτός που παίζει ρακέτες πάνω από τα κεφάλια των άλλων που προσπαθούν να προστατευτούν κάθε φορά που υπερίπτααται η μπαλα παραβιάζει την ελευθερία των άλλων και δη την ψυχική ηρεμία και σωματική ακεραιότητα. Αν πάει να παίξει σε σημείο που δεν κινδυνέυουν τρίτοι, να το πράξει με χαρά!!!
Ξεκινώντας με τη διευκρίνηση ότι είναι εξόχως εκνευριστικοί οι ρακετίστες που παίζουν πάν από τα κεφάλια των άλλων κλπ. να πω πως ΟΧΙ!! Η μουσική δεν είναι μουσική! Είναι εξίσου ενοχλητικό να μην μπορείς να βρεις παραλία χωρίς μουσική, που δεν αρέσει ξέρετε σε όλους, σε ένταση που να καλύπτει όοοοληηη την παραλία! Αν θέλω να ακούσω τη συγκεκριμένη μουσική θα πάω στο bar δεν χρειάζεται να μου παίρνει τα αυτιά ΠΑΝΤΟΥ!! Και αυτό έλλειψη σεβασμού είναι!!!!
Σωστότατο. Τα κλασικά δυο επιχειρήματα που ακούγονται κάθε φορά που κάτι πάει να αλλάξει είναι "εδώ συμβαίνει το Χ και εσάς σας ενοχλεί αυτό;" και "ναι, για το Χ όμως δε λέτε τίποτα". Το θέμα αυτή τη στιγμή είναι οι ρακέτες. Το γεγονός ότι η μουσική και οι ξαπλώστρες σε κάθε τετραγωνικό της παραλίας είναι απαράδεκτα δεν κάνει λιγότερο απαράδεκτους τους ρακετίστες που δε σέβονται τίποτα (και ξανά, όχι, δεν είναι όλοι όσοι παίζουν ρακέτες αναίσθητοι αλλά δυστυχώς η μεγάλη πλειοψηφία είναι). Αν πάει να γίνει κάτι για τις ξαπλώστρες θα βγουν οι φαν τους και θα φωνάζουν "ναι, αλλά για τις ρακέτες και τις ξαπλώστρες δε λέτε τίποτα!" κ.ο.κ.
Νόμιζω είναι άκυρη η σύνδεση μεταξύ των δύο. Άλλο οι ρακέτες άλλο το τσιγάρο. Το ότι και τα 2 ενέχουν "απαγόρευση" και ότι τα -πράγματι χαζά- επιχειρήματα μοιάζουν δεν εξισώνει τα δύο αυτά ζητήματα. Το θέμα του τσιγάρου είναι πολύ πιο πολύπλοκο. Υπάρχουν-σοβαρά- επιχειρήματα υπέρ και κατά. Στις ρακέτες δεν είναι θέμα επιχειρήματος. Το είπες όλο σε μια πρόταση. "Τώρα αν εσύ δεν μπορείς να σεβαστείς από μόνος σου τον άλλον που θέλει να κάτσει στην παραλία χωρίς να του έρχονται τα μπαλάκια σου στο κεφάλι, πρέπει κάτι παραπάνω να γίνει."Όσο για τους "επαναστάτες" που μιλάνε για "χούντες" και "ανοησίες", αν αυτά τα άκουσες με αφορμή τις ρακέτες γελάμε παρέα. Γενικότερα όμως υπάρχει θέμα και πρέπει να το αντιμετοπίσουμε. (ΔΕΝ αναφέρομαι στην κυβέρνηση όπως έχω αναφερθεί παλιά, αλλά σε μια γενικευμένη νοοτροπία που αναπτύσεται τελευταία από το σύνολο της κοινωνίας.)
καταρχας, στο κυμα παιζουν γιατι πιο ψηλα η αμμος καιει, βσκ ειναι χειροτερα να παιζεις ρακετα στο κυμα γιατι το μπαλακι πεφτει στο νερο, βαραινει κ εν τελη χαλαει..επιπλεον, οταν υπαρχει χωρος για ρακετοσφαιρηση, συνηθως πηγαινουν εκει..κυριε μακρη, συμφωνο απολυτα στο θεμα ελλειψης σεβασμου..αλλα αμα ειναι να μιλαμε για ελλειψη σεβασμου τοτε καλο θα ηταν να κρυφτει πολυς, παααρα πολυς κοσμος...
Ναι ειναι πολυ καλυτερο το να καθεσαι 5 ωρες στην παραλια και το μονο που να κανεις ειναι να πινεις φραπε και να παιζεις ταβλι..Ποιος ειναι ο ελληναρας αστο καλυτερα
Ναι ρε για σεβασμο στο διπλανο του μιλησε, οχι για ελειψη ανεχειας.. Εμενα μ εχοχλει οποιος φοραει μαγιουδακι speedex, αυτο ειναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ 100% ελειψη αισθητικης, να απαγορευτουν και αυτα οποτε!
Προφανώς εννοεί μαγιώ φτιαγμένα από το "spandex" (αναγραμματισμός της λέξης "expands", γιατί είναι ελαστικό υλικό - για να τονίζει επίτηδες διάφορες προεξοχές του σώματος).
Οπότε εσύ πιστεύεις ότι ο αρθρογράφος είναι βαθιά κομπλεξικός απέναντι σε όσους παιζουν ρακέτες. Το ακούω. Έστω ότι είναι έτσι. Και "ο σεβασμός στον διπλανό είναι προσχηματικός". Το δέχομαι και αυτό. Μαζί σου. Όμως αν είναι έτσι του βγάζω ακόμα πιο πολύ το καπέλο. Γιατί μπόρεσε να δει πίσω από το τυφλό του μίσος για τους τακα τακα τακα τακα τακα ΤΑ και να βγάλει ένα χρήσιμο "δίδαγμα" μέσα από το μένος του. Να καταλήξει, ένας πιο κάτω να λέει "άμα είναι να μιλαμε για έλλειψη σεβασμού πρέπει να κρυφτεί πάρα πολύς κόσμος" και να λαμβάνει την αυτονόητη απάντηση "αυτό όμως δεν είναι επιχείρημα για να συνεχίζεται η έλλειψη σεβασμού". Για κάποιον που "απλά ήθελε να κράξει όσους παίζουν ρακέτες" δεν πήγε και άσχημα.