Απεργία την Πρωτομαγιά

Τα πρώτα ελληνικά μεταλλικά παπιγιόν είναι η γραβάτα των χίψτερ

Τα πρώτα ελληνικά μεταλλικά παπιγιόν είναι η γραβάτα των χίψτερ Facebook Twitter
Η ιδέα της Στέλλας και του Κώστα να φτιάξουν μεταλλικά παπιγιόν ξεκίνησε σαν αστείο.
0

Θα μπορούσε κανείς να πει ότι το παπιγιόν είναι η γραβάτα των χίψτερ. Είνα ένα από τα βασικά αξεσουάρ μαζί με τα μυωπικά γιαλιά, τις τιράντες, τα ποδήλατα. Και τα μουστάκια. Αν και οι περισσότεροι έχουμε συνδέσει στο μυαλό μας το παπιγιόν με κάτι πολύ επίσημο, που αρμόζει μόνο σε ιδιαίτερες στυλιστικά περιπτώσεις, τα πράγματα φαίνεται να έχουν αλλάξει, ειδικά τα τελευταία χρόνια.

Η ιδέα της Στέλλας και του Κώστα να φτιάξουν μεταλλικά παπιγιόν ξεκίνησε σαν αστείο. «Δε θυμόμαστε ακριβώς πότε και πώς, όμως άρχισε να γίνεται συχνό θέμα συζήτησης μέχρι να πάρουμε την απόφαση να προχωρήσουμε στην υλοποίησή του. Η δημιουργία και η κατασκευή διάφορων πραγμάτων σε προσωπικό επίπεδο υπήρχε πάντα στη ζωή μας. Μας αρέσει να φτιάχνουμε πράγματα που σχεδιάζουμε μόνοι μας, από ρούχα μέχρι έπιπλα, και να τα κάνουμε όπως τα έχουμε φανταστεί», λένε οι εμπνευστές των Zalu Metal Bowties.

Όλα τα παπιγιόν συνοδεύονται με το ύφασμα που επιλέγει κάποιος, αλλά μπορεί να προσθέσει όσα θέλει στην αγορά του και να τα αλλάζει εύκολα και γρήγορα.

Βλέποντας ότι πλέον στο χώρο της μόδας έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούνται αντισυμβατικά υλικά ο Κώστας, ο οποίος ασχολείται με την οικογενειακή επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον τομέα των μεταλλικών κατασκευών στο Περιστέρι, έκανε ως πρώτη σκέψη να εκμεταλλευτεί τις δεξιότητες του και να φτιάξει το πρώτο μεταλλικό παπιγιόν ενώ η Στέλλα, που έχει ασχοληθεί με το σχέδιο μόδας, πήγε την ιδέα ένα βήμα παραπέρα ράβωντας υφάσματα που εφαρμόζουν πάνω στο παπιγιόν με velcro.

Τα πρώτα ελληνικά μεταλλικά παπιγιόν είναι η γραβάτα των χίψτερ Facebook Twitter
Η Στέλλα, που έχει ασχοληθεί με το σχέδιο μόδας, πήγε την ιδέα ένα βήμα παραπέρα ράβωντας υφάσματα που εφαρμόζουν πάνω στο παπιγιόν με velcro. Φωτο: Ελένη Μήτσιου (@elmitsiou)

«Aρχικά σχεδιάσαμε τα παπιγιόν και αφού επιλέξαμε τα σχέδια που θα χρησιμοποιηθούν στη συλλογή τα μεταφέραμε στον υπολογιστή όπου τα επεξεργαστήκαμε γραφιστικά. Στη συνέχεια μελετήσαμε τα μέταλλα που μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε και καταλήξαμε στο αλουμίνιο. Το αλουμίνιο είναι ένα μέταλλο με χαρακτηριστικά χαμηλή πυκνότητα και επομένως ελάχιστο βάρος, έχει εξαιρετική αντοχή στη διάβρωση, αλλά κυρίως είναι ένα απολύτως ανακυκλώσιμο οικολογικό υλικό.

Με επεξεργασία laser κόψαμε τα παπιγιόν, τα οποία λειάναμε και γυαλίσαμε στο χέρι. Στη συνέχεια τα βάψαμε με τη μέθοδο της ηλεκτροστατικής βαφής, μέθοδο που διασφαλίζει την αντοχή τους ενάντια στη διάβρωση, τα θωρακίζει και βελτιώνει το αισθητικό αποτέλεσμα. Έπειτα, πάλι χειροποίητα, ράψαμε λάστιχο, κούμπωμα, ετικέτα καθώς και όλα τα υφάσματα που ντύνουν το παπιγιόν», μας εξηγούν.

Η πρώτη τους συλλογή αποτελείται από 6 βασικά σχέδια, τα οποία βγαίνουν σε δύο μεγέθη. Το κάθε παπιγιόν έχει ένα όνομα. Η φετινή μας συλλογή λέγεται «Γίγαντες» και κάθε παπιγιόν φέρει το μυθολογικό όνομα κάποιου γίγαντα. Τα μεγάλα παπιγιόν μπορούν να φορεθούν από άντρες και γυναίκες, ενώ τα μικρά παπιγιόν είναι κυρίως γυναικεία και παιδικά. «Εμείς το φοράμε και στο σκυλάκι μας, την Κάρμα», λένε.  Τα χρώματα που έχουν επιλέξει για τους «Γίγαντες» είναι μαύρο (jet black), μπλε (cobalt blue), κόκκινο (wine red), χακί (olive green), καφέ σοκολατί (olive brown), κίτρινο (golden yellow) και ανοιχτό ασημί (white aluminium). «Οι συνδυασμοί είναι πάρα πολλοί, γιατί έχουμε μεγάλη ποικιλία στα υφάσματα που ντύνουν το παπιγιόν. Άρα έχοντας ένα παπιγιόν μπορείς να το συνδυάσεις με πάνω από 20 επιλογές υφασμάτων».

Τα πρώτα ελληνικά μεταλλικά παπιγιόν είναι η γραβάτα των χίψτερ Facebook Twitter
«Εμείς το φοράμε και στο σκυλάκι μας, την Κάρμα», λένε. Φωτο: Ελένη Μήτσιου (@elmitsiou)
Τα πρώτα ελληνικά μεταλλικά παπιγιόν είναι η γραβάτα των χίψτερ Facebook Twitter
Το κάθε παπιγιόν έχει ένα όνομα. Η φετινή μας συλλογή λέγεται «Γίγαντες» και κάθε παπιγιόν φέρει το μυθολογικό όνομα κάποιου γίγαντα. Φωτο: Ελένη Μήτσιου (@elmitsiou)

Τα υφάσματα που εφαρμόζουν πάνω στο παπιγιόν είναι ραμμένα στο χέρι, με αυτοκόλλητο σκρατς στο πίσω μέρος για να μπορούν να εναλλάσονται. «Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να αλλάζεις look στο παπιγιόν σου καθώς και να το συνδυάζεις με περισσότερα ρούχα αφού σου δίνεται η επιλογή να αλλάξεις το κυρίως ύφασμα. Όλα τα παπιγιόν συνοδεύονται με το ύφασμα που επιλέγει κάποιος, αλλά μπορεί να προσθέσει όσα θέλει στην αγορά του και να τα αλλάζει εύκολα και γρήγορα», μου εξηγεί η Στέλλα.

«Αυτό που θέλουμε να προσδώσουμε εμείς στα παπιγιόν δημιουργώντας με μέταλλο είναι ένα βιομηχανικό στυλ. Γι' αυτό παίξαμε με σχέδια που ξεφεύγουν από το καθιερωμένο σχέδιο του παπιγιόν, βάλαμε χρώματα και δώσαμε την επιλογή να συνδυαστεί με πιο casual υφάσματα όπως τζιν, δερματίνη και μονόχρωμα ελαστικά. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορεί να εντυπωσιάσει και σε επίσημο ντύσιμο. Σίγουρα δίνει ένα πιο μοντέρνο χαρακτήρα σε ένα κατ'εξοχήν κλασικό κομμάτι. Σε κάθε περίπτωση το παπιγιόν είναι ένα αξεσουάρ που δεν περνάει απαρατήρητο και μπορεί να μεταμορφώσει μία εμφάνιση, είτε φορεθεί με τζιν και sneakers είτε με κλασικό κουστούμι».

Τα πρώτα ελληνικά μεταλλικά παπιγιόν είναι η γραβάτα των χίψτερ Facebook Twitter
Φωτο: Ελένη Μήτσιου (@elmitsiou)
Τα πρώτα ελληνικά μεταλλικά παπιγιόν είναι η γραβάτα των χίψτερ Facebook Twitter
Τα υφάσματα που εφαρμόζουν πάνω στο παπιγιόν είναι ραμμένα στο χέρι, με αυτοκόλλητο σκρατς στο πίσω μέρος για να μπορούν να εναλλάσονται. Φωτο: Ελένη Μήτσιου (@elmitsiou)

Info:

Τα Zalu Metal Bowties μπορείτε να τα βρείτε στο www.zalu.gr και στο facebook @ZaluMetalBowties.

Μόδα & Στυλ
0

Απεργία την Πρωτομαγιά

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ