Πρώτο teaser για το «Πρόστιμο», τη νέα crime ταινία του Φωκίωνα Μπόγρη

Πρώτο teaser για το «Πρόστιμο», τη νέα crime ταινία του Φωκίωνα Μπόγρη Facebook Twitter
Ζώντας στα νοτιοανατολικά προάστια της Αθήνας και γνωρίζοντας τους ανθρώπους αυτούς, ήθελα εδώ και αρκετά χρόνια να ασχοληθώ με αυτό τον κόσμο που βρίσκεται δίπλα μου και σπάνια έχει απασχολήσει το ελληνικό σινεμά.
0

O Bαγγέλης, απομεινάρι της rave γενιάς, ζει ντιλάροντας κάνναβη.

Θα ήθελε μία σταθερή δουλειά, χωρίς ρίσκα.

Ο Πέτρος, ένας μπράβος των νοτίων προαστίων.

Θέλει σεβασμό και οικογένεια.

Η Κατερίνα, άθελά της, θα τους φέρει στο ίδιο σπίτι.

Δείγμα αληθινά ανεξάρτητου κινηματογράφου, γυρισμένο με έναν αστίλβωτο ρεαλισμό και βασισμένο σε αληθινή ιστορία, το πολυαναμενόμενο «Πρόστιμο» έχει να επιδείξει, εκτός από την αιχμηρή του σκηνοθετική γραφή και ένα εξαιρετικό καστ που απαρτίζουν οι: Βαγγέλης Ευαγγελινός, Στάθης Σταμουλακάτος, Μαρία Μπαλούτσου, Βαγγέλης Μουρίκης, Βασίλης Άγγελος Αναστασίου (Θύτης), Όμηρος Πουλάκης, Φένια Αποστόλου, Τζένη Κιτσέλη, Σίσσυ Τουμάση, Βασίλης Μπισμπίκης, Γιάννης Οικονομίδης, Αχιλλέας Κυριακίδης και Πηνελόπη Τσιλίκα.

Αναφορικά με την ιστορία του φιλμ, που συμμετείχε στα Alba script Lab του Balkan Film Market 2017 και στο Agora Work In Progress Section του περσινού Διεθνούς Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και θα κάνει την πρεμιέρα του στο φετινό, 61ο Διεθνές Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, αλλά και για την περιπέτεια της ολοκλήρωσης του, ο σκηνοθέτης Φωκίων Μπόγρης αφηγείται:

«Το 2014 γνώρισα τον πραγματικό ήρωα της ιστορίας μου, έναν ντίλερ κάνναβης που τύχαινε να είναι ξάδερφος ενός καλού μου φίλου. Ο "Βαγγέλης" δεν έχει να κάνει με αυτό που λέμε "υπόκοσμο" ή "περιθώριο", είναι ένας άκακος άνθρωπος της διπλανής πόρτας που περνάει απαρατήρητος. Συζητώντας μαζί του, εντυπωσιάστηκα από την ιστορία και το μπλέξιμό του με τον "Πέτρο", έναν άνθρωπο της νύχτας (και αρραβωνιαστικό της αδελφής του). Η δε "οικογενειακή" τους επαφή εξελίχθηκε σε φιλία, και στη συνέχεια, συνεργασία σε παράνομες δραστηριότητες.

Με βάση αυτή την ιδιαίτερη σχέση, το Πρόστιμο μελετά τους συγκεκριμένους χαρακτήρες, τις αντιλήψεις και τις συγκρούσεις τους μέσα στη δουλειά και την οικογένεια, σε μια ιστορία με έντονα, βίαια στοιχεία αλλά και χιούμορ: Πολλές σκηνές που γράφαμε με τον Πάνο (σ.σ.: Πάνος Τράγος – συν-σεναριογράφος της ταινίας), τις αντιμετωπίζαμε ως κωμικές, η προσέγγιση όμως είναι ρεαλιστική, καθώς οι ηθοποιοί μιλούν τη γλώσσα και φορούν τα ρούχα των πραγματικών ανθρώπων που υποδύονται.

Ζώντας στα νοτιοανατολικά προάστια της Αθήνας και γνωρίζοντας τους ανθρώπους αυτούς, ήθελα εδώ και αρκετά χρόνια να κάνω το Πρόστιμο και να ασχοληθώ με αυτό τον κόσμο που βρίσκεται δίπλα μου (ενώ είναι ταυτόχρονα και αθέατος) και σπάνια έχει απασχολήσει το ελληνικό σινεμά – σε μια ταινία που έχει τη σεναριακή δομή μίας αμερικάνικης crime ταινίας αλλά με γεύση βαλκανική».

Πρώτο teaser για το «Πρόστιμο», τη νέα crime ταινία του Φωκίωνα Μπόγρη Facebook Twitter
«Το 2014 γνώρισα τον πραγματικό ήρωα της ιστορίας μου, έναν ντίλερ κάνναβης που τύχαινε να είναι ξάδερφος ενός καλού μου φίλου».
Πρώτο teaser για το «Πρόστιμο», τη νέα crime ταινία του Φωκίωνα Μπόγρη Facebook Twitter
Μαρία Μπαλούτσου
Πρώτο teaser για το «Πρόστιμο», τη νέα crime ταινία του Φωκίωνα Μπόγρη Facebook Twitter
Βαγγέλης Μουρίκης
 

Το teaser της ταινίας

 

Σκηνοθεσία: Φωκίων Μπόγρης

Σενάριο: Πάνος Τράγος και Φωκίων Μπόγρης

Σύμβουλος Σεναρίου: Γιώργος Τελτζίδης

Παραγωγή: Chase the Cut, σε συμπαραγωγή με την Authorwave

Διεύθυνση Φωτογραφίας: Γιάννης Σίμος

Σκηνικά - Κοστούμια: Βασιλίνα Κουλιού

Μακιγιάζ: Αρης Βερέμης

Mουσική: Jay Glass Dubs, Άκης Καπράνος, Ahiyava

Ήχος: Λευτέρης Καμπαλώνης

Sound Design / Μίξη: Σπύρος Αραβοσιτάς

Μοντάζ: Γιώργος Γεωργόπουλος και Φωκίων Μπόγρης

Color Correction: Γρηγόρης Αρβανίτης

VFX: Yafka

Διεύθυνση Παραγωγής: Μαρία Καραγιαννάκη

Συμπαραγωγοί: Πάναγιώτης Μπεζιργιανίδης, Πάνος Μπίσδας

Παραγωγοί: Μαρία Καραγιαννάκη και Φωκίων Μπόγρης 

https://www.instagram.com/f_bogris/

https://www.instagram.com/prostimo_2020/

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

O ελληνικός κινηματογράφος την εποχή του κορωνοϊού: Πώς θα γυριστούν νέες ταινίες;

Οθόνες / O ελληνικός κινηματογράφος την εποχή του κορωνοϊού: Πώς θα γυριστούν νέες ταινίες;

Αναβολές, ακυρώσεις, προσαρμοσμένα σενάρια, οργουελικές συνθήκες και πρωτόκολλα γυρισμάτων και η ανάγκη προσέλκυσης ξένων παραγωγών στην Ελλάδα συνθέτουν αυτήν τη στιγμή τον εγχώριο κινηματογραφικό χάρτη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι είναι το IMAX που, μετά τη Θεσσαλονίκη, έρχεται και στην Αθήνα

Οθόνες / Τι είναι το IMAX που, μετά τη Θεσσαλονίκη, έρχεται και στην Αθήνα

Η ανακοίνωση των Village Cinemas γεμίζει χαρά τους Αθηναίους σινεφίλ που πρόκειται να αποκτήσουν τη δική τους αίθουσα IMAX. Τι είναι, όμως, η τεχνολογία IMAX και γιατί μέχρι πρότινος είχε μόνο η Θεσσαλονίκη πιστοποιημένη αίθουσα;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ερωτικές ιστορίες κάτω από τα αστέρια στο Cine Paris

Οθόνες / Ερωτικές ιστορίες κάτω από τα αστέρια στο Cine Paris

Ένα υπέροχο κινηματογραφικό αφιέρωμα στο στέκι της Πλάκας, με παλιές δόξες, όπως το «Brief Encounter» και το «Roman Holiday» αλλά και πιο σύγχρονες, όπως το κομψοτέχνημα «In the Mood for Love» και το σπαραχτικό «Cold War».
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Lifo Videos / Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Ο βραβευμένος σκηνοθέτης και σεναριογράφος Βασίλης Κεκάτος, μαζί με την πρωταγωνίστριά του, Δάφνη Πατακιά, μιλούν για όσα έζησαν στα γυρίσματα της ταινίας «Οι άγριες μέρες μας» – μιας ιστορίας με χαρακτήρες που είναι «γλυκά τσογλανάκια».
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
«Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Οθόνες / «Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Ένα αποκαλυπτικό ελληνικό ντοκιμαντέρ που αποτυπώνει την ωμή αλήθεια για το άθλημα του bodybuilding –έναν κόσμο όπου δοκιμάζονται τα όρια σώματος και πνεύματος– έρχεται στις αίθουσες την Πέμπτη 29 Μαΐου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Είναι η «Κιούκα» η «ελληνική ταινία της χρονιάς»;

The Review / Τι είναι αυτό που κάνει την ταινία «Κιούκα» να συζητιέται τόσο;

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την ταινία «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού» του 31χρονου Κωστή Χαραμουντάνη. Πώς καταφέρνει το όραμα ενός millennial σκηνοθέτη να ξεχωρίζει στο σύγχρονο ελληνικό σινεμά — και γιατί αξίζει την προσοχή μας;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Οθόνες / Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Με αφορμή την έξοδο του «Oh, Canada» στις εγχώριες αίθουσες, ανατρέχουμε στο σύνολο της καριέρας ενός σταρ που οι περισσότεροι θεωρούμε δεδομένο, ίσως επειδή όσα κάνει στην οθόνη φαντάζουν τόσο ανεπιτήδευτα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ανταπόκριση από τις Κάννες / Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ως άλλος Αμερικανός στο Παρίσι του ’60, ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ με τη φετινή του συμμετοχή, το ασπρόμαυρο «Nouvelle Vague», αποτίνει φόρο τιμής στον θρυλικό auteur του γαλλικού Νέου Κύματος, υπενθυμίζοντάς μας την τέχνη (και το θράσος) της νεότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Οθόνες / Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Ο Θοδωρής Σελέκος μεγάλωσε στο Νέο Ηράκλειο και ασχολείται με τον κινηματογράφο . Στα πρώτα του βήματα ήταν μέρος της κολεκτίβας ATH KIDS. Έχει σκηνοθετήσει βιντεοκλίπ για καλλιτέχνες όπως ο Ethismos, ο Saske, οι Sworr και διαφημιστικά για brands όπως η Muerte Inc. Παλιότερα άκουγε περισσότερη hip-hop μουσική. Τώρα ακούει jazz και soul. Η πρώτη ταινία μικρού μήκους του ονομάζεται «Can you water a garden with tears?». Του αρέσει η ησυχία και οι αργές ταινίες.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΚΟΥΛΑΚΗ
Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Κάννες 2025 / Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Στην τελετή έναρξης του Φεστιβάλ Καννών, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο εξαπέλυσε για ακόμη μία φορά σφοδρή κριτική κατά της αμερικανικής πολιτικής, μια μικρή γαλλική ταινία εγκαινίασε το φεστιβάλ, ενώ οι λαμπερές σταρ υποχρεώθηκαν να περιορίσουν τις ημίγυμνες εμφανίσεις τους στο κόκκινο χαλί.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ποιος είναι τελοσπάντων αυτός ο Λεός Καράξ;

Οθόνες / Λεός Καράξ: Ποιος είναι ο σκηνοθέτης του Holy Motors;

«Δεν είμαι εγώ», δηλώνει ο ασυμβίβαστος Γάλλος δημιουργός στον τίτλο της φιλμικής του αυτοβιογραφίας, εντείνοντας το μυστήριο γύρω από το πρόσωπό του και προσθέτοντας ακόμη μία ψηφίδα σε ένα συναρπαστικό καλλιτεχνικό work in progress.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ