Απεργία την Πρωτομαγιά

Ντεζιρέ Ακαβάν: «Είναι σοκαριστικό το ότι υπάρχουν ακόμα κέντρα θεραπείας για την ομοφυλοφιλία»

Ντεζιρέ Ακαβάν: «Είναι σοκαριστικό το ότι υπάρχουν ακόμα κέντρα θεραπείας για την ομοφυλοφιλία» Facebook Twitter
Η Ντεζιρέ Ακαβάν παρουσιάζει φέτος μία από τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς. Φωτο: Larry Busacca/Getty Images Entertainment/Getty Images
1

Με το χαμόγελο της επιτυχίας ζωγραφισμένο πια στο πρόσωπό της, αφήνοντας πίσω άγχη και ανασφάλειες μιας παλιότερης και (ευτυχώς) πολύ μακρινής πλέον ζωής, η Ντεζιρέ Ακαβάν παρουσιάζει φέτος μία από τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς.


Γεννημένη και μεγαλωμένη στις ΗΠΑ, με ιρανικές ρίζες, μπήκε στον χώρο της τηλεόρασης και του κινηματογράφου, βρίσκοντας εκεί το ιδανικό καταφύγιο για να εκφράσεις κρυφές σκέψεις πολλών χρόνων και να αποκτήσει πλέον αυτοπεποίθηση.


Η «Διαπαιδαγώγηση της Κάμερον Πόστ» γράφτηκε από την Έμιλι Ντάνφορθ το 2012 και είχε ως θέμα μια 12χρονη που οι συντηρητικοί συγγενείς της στέλνουν σε ένα κέντρο «θεραπείας», μόλις αποκαλύπτονται οι ομοφυλοφιλικές τάσεις της.


Η ιστορία διαδραματίζεται στις αρχές του '90 και όταν η Ακαβάν ενδιαφέρθηκε για την κινηματογραφική μεταφορά στο Λονδίνο διαπίστωσε έκπληκτη στην έρευνά της πως αρκετά από αυτά τα κέντρα υπάρχουν ακόμα.

Ήμουν η loser του σχολείου. Πήγαινα σε ένα καλό σχολείο της Νέας Υόρκης, όπου όλα τα παιδιά ήταν πλούσια και όμορφα κι εγώ ήμουν περίεργη και άσχημη. Είχα ψηφιστεί το πιο άσχημο παιδί του σχολείου (υπήρχε διαγωνισμός γι' αυτό!), έτρωγα μόνη μου στα αποδυτήρια του γυμναστηρίου, γιατί φοβόμουν να πάω στην καφετέρια, όπου ήταν όλοι, δεν είχα τη δύναμη να τους αντιμετωπίσω.


Ανοιχτά bisexual σήμερα, η Ακαβάν έκανε μια ταινία που επικεντρώνεται όχι μόνο στη σεξουαλικότητα αλλά κυρίως στις αγωνίες των νέων που νιώθουν από νωρίς στη ζωή τους ότι δεν ταιριάζουν πουθενά και αδυνατούν να επικοινωνήσουν με τους υπόλοιπους.


Η ίδια επισκέφτηκε πρόσφατα την Αθήνα με αφορμή την πρεμιέρα της ταινίας στις Νύχτες Πρεμιέρας και μας μίλησε για τα δύσκολα εφηβικά της χρόνια, τις παγίδες που κρύβει η διαδικασία τού να κάνεις μια τέτοια ταινία αλλά και για την έκπληξή της όταν ενδιαφέρθηκε γι' αυτήν (και τελικά πρωταγωνίστησε) μια γνωστή χολιγουντιανή ηθοποιός, η Κλόε Γκρέις Μόριτζ.


— Η ταινία μού έδωσε την εντύπωση ότι στοχεύει κυρίως στο φρικτό συναίσθημα της εφηβείας, όταν νιώθεις τον φόβο της μη αποδοχής, όχι μόνο λόγω σεξουαλικών προτιμήσεων.

Ναι, δεν σκεφτόμουν τον χαρακτήρα απλώς ως γκέι αλλά ως μια έφηβη που όλα πάνω της μοιάζουν λάθος. Οτιδήποτε κάνει και διαφέρει από τη νόρμα, μοιάζει με ασθένεια και προσπαθεί να το πετάξει για να είναι σαν τους άλλους.


Όλα αυτά μου θύμισαν τον εαυτό μου, γι' αυτό μου άρεσε πολύ το βιβλίο. Δεν μιλάει απλώς για τη δυσκολία τού να βρίσκεσαι σε ένα τέτοιο κέντρο αλλά και για τη δυσκολία τού να είσαι έφηβος.

 

Το τρέιλερ της ταινίας.

— Όταν έκανες την προσαρμογή του βιβλίου σε σενάριο, πρόσθεσες και αυτοβιογραφικά στοιχεία;

Κυρίως συναισθήματα, όχι συγκεκριμένα περιστατικά. Βρέθηκα σε νεαρή ηλικία σε κλινική αποτοξίνωσης για διατροφικές δυσλειτουργίες και ξέρω πώς είναι να βρίσκεσαι σε ένα είδος group therapy, κάνοντας παρέα με άτομα που υπό κανονικές συνθήκες δεν θα συναναστρεφόσουν ποτέ.

Πρέπει να μάθεις πώς να συνυπάρχεις, πώς να ενσωματώσεις τον εαυτό σου σε αυτή την ομάδα, ακούγοντας μεγαλύτερους που επιμένουν ότι όλο αυτό γίνεται για το καλό σου, χωρίς να ξέρεις τι ακριβώς είναι αυτό το καλό.

Επίσης, το να συναντάς πρώτη φορά φίλους μού θύμισε την ανάγκη να έχω φίλους. Δεν είχα φίλους, μεγαλώνοντας έβλεπα κυρίως τηλεόραση και δεν μπορούσα να κοινωνικοποιηθώ. Όταν γνώρισα αυτό το γκρουπ φίλων σε ηλικία περίπου 17 χρονών, ένιωσα για πρώτη φορά σαν να είμαι στον παράδεισο.

— Πώς βίωνες το συναίσθημα της έλλειψης φίλων;

Ήμουν η loser του σχολείου. Πήγαινα σε ένα καλό σχολείο της Νέας Υόρκης, όπου όλα τα παιδιά ήταν πλούσια και όμορφα κι εγώ ήμουν περίεργη και άσχημη. Είχα ψηφιστεί το πιο άσχημο παιδί του σχολείου (υπήρχε διαγωνισμός γι' αυτό!), έτρωγα μόνη μου στα αποδυτήρια του γυμναστηρίου, γιατί φοβόμουν να πάω στην καφετέρια, όπου ήταν όλοι, δεν είχα τη δύναμη να τους αντιμετωπίσω.

Ντεζιρέ Ακαβάν: «Είναι σοκαριστικό το ότι υπάρχουν ακόμα κέντρα θεραπείας για την ομοφυλοφιλία» Facebook Twitter
Η ιστορία διαδραματίζεται στις αρχές του '90.

— Τι σκεφτόσουν για το μέλλον εκείνα τα χρόνια;

Είχα μόνιμα μέσα μου την αισιοδοξία πως όλα θα πάνε καλά. Όταν ήμουν μικρή αγαπούσα πολύ το θέατρο και, μεγαλώνοντας στη Νέα Υόρκη, όπως καταλαβαίνετε, έβλεπα θεατρικά.


Θυμάμαι να τα παρακολουθώ και να σκέφτομαι πως κι εγώ έχω τόσα πολλά να πω για τη ζωή και το πώς βλέπω τον κόσμο, αρκεί κάποιος να θελήσει να με ακούσει. Όταν πήγα στο κολέγιο ήμουν πάλι χωρίς φίλους και όλο αυτό άλλαξε όταν έμεινα για έναν χρόνο στο Λονδίνο, όπου γνώρισα τη γυναίκα με την οποία γίναμε κολλητές (η φίλη και συνεργάτιδά της σήμερα Σεσίλια Φρουτζιέλε).


Πρώτη φορά έβλεπα κάποιον ως cool και αστείο, πρώτη φορά έβλεπε εμένα κάποιος ως cool και αστεία. Βλέποντας τον εαυτό μου μέσα από τα μάτια της, άρχισα να γράφω για να την κάνω να γελάει, ενθαρρύναμε η μία την άλλη να κάνει το ίδιο και σήμερα πια συνεργαζόμαστε.


Γράψαμε μαζί το σενάριο του «Κάμερον Ποστ» και αυτή ανέλαβε την παραγωγή, όπως είχε κάνει και στην πρώτη ταινία μου. Όλο αυτό αποδεικνύει πως ένα άτομο φτάνει για να ενεργοποιήσει κάτι που έχεις μέσα σου.


Πάντα ήξερα πως αν κάποιος μου έδινε 5 λεπτά και δεν κολλούσε στην πρώτη εντύπωση μπορούσα να του αποδείξω πως είμαι αστεία και διασκεδαστική.

— Είχε κι εκείνη παρόμοια εφηβικά χρόνια μ' εσένα;

Είχε φίλους, αλλά κι αυτή ήταν συνήθως η loser της παρέας, η άχαρη χοντρή. Είναι από την Ιταλία και όταν πήγε στο Λονδίνο ήταν η πρώτη φορά στη ζωή της που είχε χάσει κιλά κι έτσι πήρε ξαφνικά τον ρόλο της hot sexy Ιταλίδας, χωρίς να αλλάξει συμπεριφορά όμως. Θυμάμαι πως όταν γνωριστήκαμε μου είπε από την πρώτη στιγμή «μη νομίζεις ότι είμαι καμιά σπουδαία, είμαι loser».

Ντεζιρέ Ακαβάν: «Είναι σοκαριστικό το ότι υπάρχουν ακόμα κέντρα θεραπείας για την ομοφυλοφιλία» Facebook Twitter
Είναι δύσκολο να κάνεις ταινία για τη γυναικεία σεξουαλικότητα αν δεν περιλαμβάνει την αντρική ματιά. Η ανάλυση της επιθυμίας που έχει μια γυναίκα για μια άλλη δυστυχώς παραμένει άβολη ως θέαμα για πολλούς στον χώρο. Φωτο: Σκηνή από την ταινία.

— Η ταινία εξελίσσεται το 1993. Πόσο θεωρείς ότι έχουν βελτιωθεί τα πράγματα στο θέμα της ελεύθερης έκφρασης της σεξουαλικότητας;

Κάποια πράγματα ναι, αλλά όχι όλα. Και δεν μπορούμε να μιλάμε για βελτίωση όταν ακόμα και σήμερα υπάρχουν αυτά τα «κέντρα θεραπείας» στις ΗΠΑ.

— Υπάρχουν όντως;

Δεν υπάρχουν απλώς, αλλά δυστυχώς τα περισσότερα βρίσκονται κοντά στη Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες, ενώ κάποιος θα περίμενε να υπάρχουν μόνο στις πιο συντηρητικές Πολιτείες. Εξεπλάγην κι εγώ όταν το έμαθα κατά τη διάρκεια της έρευνας που έκανα πριν γυρίσω την ταινία.


Γνώρισα άτομα που είχαν πάει παρά τη θέλησή τους σε μικρή ηλικία. Ένας από αυτούς, μάλιστα, έχει αρχίσει να κινείται νομικά ώστε να κριθούν παράνομα για ανηλίκους. Ως τώρα το έχει πετύχει σε 14 Πολιτείες, αλλά στις υπόλοιπες είναι νόμιμα. Για μένα η λειτουργία τους αποτελεί καταπάτηση της ελευθερίας του λόγου και της έκφρασης.

— Βρήκες κλειστές πόρτες, παρουσιάζοντας ένα τέτοιο σενάριο;

Γράψαμε το σενάριο πολλές φορές και μετά από συνεχείς διορθώσεις μόνο μια εταιρεία παραγωγής δέχτηκε να το γυρίσει, αλλά μας έδινε μόνο το ¼ του budget που είχαμε υπολογίσει. Οπότε, μέχρι να φτάσουμε στα γυρίσματα το ξαναγράψαμε για να προσαρμοστούμε στο νέο budget.


Αυτό συμβαίνει όταν ένα φιλμ έχει δύσκολο θέμα, συνήθως βρίσκεις κλειστές πόρτες και ψάχνεις εναλλακτικές για να προχωρήσεις. Είναι δύσκολο να κάνεις ταινία για τη γυναικεία σεξουαλικότητα αν δεν περιλαμβάνει την αντρική ματιά. Η ανάλυση της επιθυμίας που έχει μια γυναίκα για μια άλλη δυστυχώς παραμένει άβολη ως θέαμα για πολλούς στον χώρο.

Ντεζιρέ Ακαβάν: «Είναι σοκαριστικό το ότι υπάρχουν ακόμα κέντρα θεραπείας για την ομοφυλοφιλία» Facebook Twitter
Η Κλόε διάβασε το σενάριο και της άρεσε, δεν ήταν καν στα σχέδιά μου όταν γράφαμε την ταινία, ούτε περίμενα ποτέ να ακούσω το όνομά της. Φωτο: Η Κλόε Γκρέις Μόριτζ σε σκηνή από την ταινία.

— Κέρδισες όμως βραβείο στο Sundance. Πιστεύεις ότι παίζουν ρόλο για τη συνέχεια;

Τα βραβεία είναι σημαντικά, αλλά το βασικό παραμένει η εμπορική επιτυχία της ταινίας. Η ταινία πήγε καλά όπου παίχτηκε, αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να ξεφύγουμε από την περιορισμένη διανομή στις ΗΠΑ. Πέρα από τοπικά φεστιβάλ, το φιλμ προβλήθηκε σε πολύ λίγες αίθουσες.

— Εκτός ΗΠΑ ποιες ήταν οι αντιδράσεις του κοινού σε χώρες που επισκέφθηκες;

Σοκάρει πολλούς το θέμα των κέντρων θεραπείας. Θυμάμαι να το συζητάμε σε όσες προβολές βρέθηκα στη Γαλλία, που δεν τη θεωρώ και την πιο φιλελεύθερη χώρα στο θέμα της ομοφυλοφιλίας, και να μην μπορούν να το πιστέψουν.

— Κάτι τελευταίο: η Κλόε Γκρέις Μόριτζ πώς βρέθηκε στην ταινία; Είναι ένα γνωστό πλέον όνομα του Χόλιγουντ κι εσύ γύρισες μια low budget ταινία με ένα δύσκολο για το ευρύ κοινό θέμα.

Αυτή μας προσέγγισε! Δεν το περίμενα. Η Κλόε διάβασε το σενάριο και της άρεσε, δεν ήταν καν στα σχέδιά μου όταν γράφαμε την ταινία, ούτε περίμενα ποτέ να ακούσω το όνομά της.


Στην αρχή φοβήθηκα λίγο, αλλά μετά με ενθουσίασε πολύ η προοπτική μια νεαρή ηθοποιός να παίξει έναν ρόλο τελείως κόντρα σε ό,τι είχε κάνει ως σήμερα. Και ήταν πραγματικά πολύ καλή.

Info

H «Διαπαιδαγώγηση της Κάμερον Ποστ» κυκλοφορεί στους ελληνικούς κινηματογράφους στις 25 Οκτωβρίου από τη Weird Wave.

Οθόνες
1

Απεργία την Πρωτομαγιά

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεραπεύεται η ομοφυλοφιλία; Πώς δύο ταινίες φέρνουν ξανά στο προσκήνιο ένα απαράδεκτο ζήτημα

Lgbtqi+ / Θεραπεύεται η ομοφυλοφιλία; Πώς δύο ταινίες φέρνουν ξανά στο προσκήνιο ένα απαράδεκτο ζήτημα

Καθώς δύο νέες ταινίες τοποθετούνται σε ιδρύματα «αναμόρφωσης» ΛΟΑΤΚΙ εφήβων, ανοίγει ξανά η συζήτηση για τον κίνδυνο αναβίωσης φρικαλέων πρακτικών του παρελθόντος – που τελικά δεν εξαλείφθηκε ποτέ, ούτε από τον «δυτικό» κόσμο
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Pulp Fiction / Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Τη στιγμή που οι δύο υποψήφιοι Πρόεδροι, ο Μπάιντεν χιουμοριστικά και ο Τραμπ απειλητικά, επικαλούνται την προτίμησή της για να επηρεαστούν οι ψηφοφόροι των προεδρικών εκλογών, η Τέιλορ Σουίφτ ξεφουρνίζει ένα ακόμα μουσικό ημερολόγιο με επικάλυψη μελαγχολικής εκδίκησης έναντι των πρώην της και την ίδια synthpop μονοτονία που επιμένει να σπάει ρεκόρ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

1 σχόλια