Αυτό το καλοκαίρι καθένας παίζει μπάλα στο δικό του γήπεδο

Αυτό το καλοκαίρι καθένας παίζει μπάλα στο δικό του γήπεδο Facebook Twitter
Οι απογευματινοί αγώνες είναι μοναδική ευκαιρία για βόλτα στα μαγαζιά και χάζεμα μακριά από το γήπεδο.
0

  

Αυτό το καλοκαίρι καθένας παίζει μπάλα στο δικό του γήπεδο Facebook Twitter
Οι βόλτες στα μαγαζιά την ώρα που οι άντρες του σπιτιού είναι απασχολημένοι με τα προγνωστικά σε κάποιο πρακτορείο του ΟΠΑΠ φέρνουν αυτό που λέμε «ισορροπία στο ζευγάρι».

 

Το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου σημαίνει πολλά πράγματα. Ομάδες, παίκτες, ανατροπές, γκολ, προβλέψεις, ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ, ζητωκραυγές. Κυρίως όμως σημαίνει δεκάδες άντρες μαζεμένοι σε καφέ, σπίτια, πρακτορεία στημένοι μπροστά από μια οθόνη και γυναίκες μόνες να επιδίδονται στο δικό τους αγαπημένο σπορ: το shopping.

Αν υπάρχει μια καλή ευκαιρία να χρησιμοποιήσεις την κοινή σας πιστωτική για κάποια «πραγματάκια που έχεις ανάγκη» αυτή είναι τώρα... Τώρα που κάνεις την υποχώρηση καθημερινά να αφήνεις την τηλεόραση γυρισμένη στην ΕΡΤ, ακούς τις φωνές του sportscaster κι ας μην καταλαβαίνεις τα μισά απ' όσα λέει και φυσικά αντιδράς με νεύματα σε κάθε συζήτηση που αφορά τους Ομίλους, το επόμενο ματς και την γκολάρα που πέτυχε ο τάδε παίκτης στο 90' του αγώνα...

Το Μουντιάλ είναι μια ξεχωριστή γιορτή του ποδοσφαίρου που μπορεί να δώσει τη δυνατότητα σε όλες εμάς τις shopping lovers να την απολαύσουμε με τον δικό μας τρόπο. Οι βόλτες στα μαγαζιά την ώρα που οι άντρες του σπιτιού είναι απασχολημένοι με τους αγώνες ή τα προγνωστικά σε κάποιο πρακτορείο του ΟΠΑΠ, γίνονται πιο απολαυστικές γιατί είναι αποενοχοποιημένες και φέρνουν αυτό που λέμε «ισορροπία στο ζευγάρι».

Οι απογευματινοί αγώνες είναι μοναδική ευκαιρία για βόλτα στα μαγαζιά και χάζεμα μακριά από το γήπεδο, την ασπρόμαυρη θεά και την ακαταλαβίστικη ορολογία («μα είναι δυνατόν ακόμα να παλεύεις να καταλάβεις το off side;) Άλλωστε, τα καλοκαιρινά ψώνια έχουν πάντα μια πιο ευχάριστη διάθεση, αφού θυμίζουν διακοπές και θάλασσα. Ένα πεδιλάκι για το νησί (ακόμα κι αν δεν έχεις κανονίσει που θα πας) ένα καινούργιο μαγιό για τη θάλασσα, ένα σορτσάκι, ένα παρεό... Αυτά είναι τα μικρά πραγματάκια που «χρειάζεσαι» (κι ας έχεις τουλάχιστον άλλα δέκα αντίστοιχα στην ντουλάπα σου). Το θέμα είναι ότι τώρα κανένας δεν θα σου πει τίποτα. Ακόμα κι αν μπεις στο σπίτι κρατώντας καμιά εικοσαριά σακούλες το βλέμμα του ποδοσφαιρόφιλου δεν θα γυρίσει να σε κοιτάξει γιατί μπορεί να χάσει μια κρίσιμη φάση...

Άλλωστε, πως αλλιώς μπορεί να περάσει ο χρόνος μέχρι τον τελικό χωρίς γκρίνια για αυτή την μάστιγα που επιστρέφει κάθε τέσσερα χρόνια και κάνει το αντρικό μυαλό να μη σκέφτεται τίποτ' άλλο παρά μόνο που θα δει τον αγώνα του Σαββάτου και τι συνδυασμό θα παίξει... Μέσα στη γιορτή του ποδοσφαίρου, εμείς στήνουμε τη δική μας γιορτή και όσο παίκτες και οπαδοί ζουν στο ρυθμό του γηπέδου, εμείς παίζουμε μπάλα στο δικό μας γήπεδο και σκοράρουμε στο ταμείο με την ευχή αυτό το Μουντιάλ να μην τελειώσει ποτέ!

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM