Αυτό το ιδεολογικό στίγμα της εθνολαϊκίστικης σάτιρας αποθεώθηκε σε δυσθεώρητα ύψη από τηλεοπτικούς ευαγγελιστές που του προσέδωσαν κάποιο υποτιθέμενο "κύρος" και μια δήθεν σφραγίδα "ποιότητας" που το έκανε ευρύτερα αποδεκτό σε κοινωνικά στρώματα και καλλιτεχνικούς κύκλους που εν προκειμένω (τι ειρωνεία!) απορρίπτουν τον Σεφερλή ως trash. Αυτοί οι τηλεοπτικοί ευαγγελιστές όπως η Μαλβίνα και ο Λάκης έθρεψαν εν πολλοίς μέσα στις βιτριολικές ατάκες και τις στοργικές αγκαλιές τους τον λαϊκισμό και τον εθνικισμό που οδήγησε μετέπειτα την χώρα στον γκρεμό χορεύοντας τον χορό του Ζαλόγγου στις πλατείες της αγανάκτησης, παρέα με τους φασίστες. Ότι χειρότερο αναδείχθηκε από την ιδιωτική τηλεόραση. Η αποθέωση του ναρκισσισμού, της έπαρσης και της φαιδρότητας. Ο Σεφερλής μοιάζει πιο "τίμιος" γιατί το κάνει φόρα παρτίδα, χωρίς την σφραγίδα. Το trash του σαλονιού και το trash του δρόμου. Διαλιέχτε…
Σχολιάζει ο/η