ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Και μόνο ο αδικαιολόγητα αγενής τρόπος με τον οποίο μιλούν σε υποψήφιους πελάτες και η απροκάλυπτη υποτίμηση της νοημοσύνης των τελευταίων θα έπρεπε να είναι υπεραρκετοί λόγοι για να έχουν ήδη ξεμπροστιαστεί τα εν λόγω κέντρα στα κοινωνικά δίκτυα (αφού οι αρχές και οι φορείς που υποτίθεται προασπίζονται τα δικαιώματα των καταναλωτών δεν κάνουν κάτι). Δε μιλάω καν για τη χυδαιότητά τους, στην οποία μετατρέπεται ασκαρδαμυκτί το ψεύτικο χαμόγελο και οι φιλοφρονήσεις όταν τολμάς να τους ξεφύγεις, λέγοντας ότι βιάζεσαι να πας στη δουλειά σου ή ξεκάθαρα δεν ενδιαφέρεσαι για τις υπηρεσίες τους, ρε αδερφέ! Το τι βρισίδια και υποτιμητικές εκφράσεις έχω ακούσει σε τέτοιες περιπτώσεις, ειδικά από την παρεούλα των Mc Donald's δεν περιγράφεται... Τα ίδια ισχύουν και για μια άλλη δημοφιλή κατηγορία κραχτών που εδρεύουν και σε άλλα μέρη. Μιλάω φυσικά για τις μαυροφορεμένες κοπελίτσες που δίνουν (μαϊμού) προϊόντα MAC σε "εξευτελιστικές" τιμές, μετά από κλείσιμο καταστημάτων κλπ. ...και όταν τους λες ότι έχεις επικοινωνήσει με την εταιρία και σου επιβεβαίωσε πως τα προϊόντα της πωλούνται μόνο στα καταστήματα και όχι ξεχωριστά, σπεύδουν να σε βγάλουν τρελή...
Σχολιάζει ο/η