Η αδικαιοπραξια είναι νομικη εννοια αλλα την χρησιμοποιουμε και στην καθημερινοτητα μας, τι λεει, ότι για να είναι δικαιη μια πραξη θα πρεπει η βουληση να συμφωνει με την πραξη, για αυτο τον λογο π.χ. αν τιμολογησεις δελτιο αποστολης με σκοπο διακηνησης "δωρεαν διαθεση" θα φας προστιμο, διοτι η βουληση είναι "δωρεαν διαθεση" και η πραξη η πωληση. Αυτην την νομικη αξια χρησιμοποιω, το Συνταγμα ως ο ανωτερος (γενικος) νομος συνηστα την βουληση του κρατους, οι κοινοβουλευτικοι νομοι συνηστουν την πραξη του κρατους. Το Συνταγμα δινει δικαιωματα (και υποσχεται προστασια αυτων) σε εχοντες τις ιδιοτητες ¨ανθρωπος" και "πολιτης", ο κοινοβουλευτικος νομος (πραξη) αυθαιρετα αλλαζει την ιδιοτητα "πολιτης" σε "αντρας/γυναικα", το δικαιο είναι να συμμορφωθει η πραξη στην αρχικη βουληση, να αντικατασταθουν οι λεξεις του οικογενιακου νομου "αντρας/γυναικα" σε "πολιτες" Και είναι και σωστο και φιλοσοφικα, το κρατος δεν έχει καμια δουλεια να γνωριζει και να αποφασιζει με κριτηρια πραγματα που δεν το αφορουν οπως είναι ο σεξ.προσανατολισμος(τα κεντρα αιμοδοσια οφειλουν να ελεχουν το αιμα απο όλους,δεν νοηται να υπαρχει η ερωτηση "σεξ.προσανατολισμος;"), το να ζητας εσυ (όχι εσυ αλλα το γενικως και αοριστως "εσυ") να έχει σημασια για το κρατος η σεξουαλικοτητα των πολιτων εχει το πρακτικα δυσαρεστο αποτελεσμα μια Πολιτειακη διαμαχη μετατρεπεται σε Ηθικο-κοινωνικη. Τι θελω να πω ο σεξ.προσανατολισμος δεν είναι Πολιτιακα ποιοτικο χαρακτηριστικο και η Ηθικο-κοινωνικη προσεγγιση είναι που τον μετατρεπει σε "ποιοτικο" χαρακτηριστικο.Προσωπικα πιστευω μια επιστροφη στο ρητορικο μοντελο των 90'ς( το οποιο ήταν ξεκαθαρα επιθετικο και ηθικα εριστικο αλλα βασιζοταν στην ιδιοτητα του Πολιτη και ηταν και τοτε υπο την αιγιδα της Αριστερας) θα φερει πιο σταθερα και σιγουρα αποτελεσματα, αυτη την στιγμη αυτο που βλεπω είναι να κερδιζει μια ηθικο-ρητορικη εξ αμερικης (η οποια διαπρεπει στον εντυπωσιασμο αλλα όχι στην ουσια)
Σχολιάζει ο/η