ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

@ Lia Pouki Δεν είναι κατηγορία, είναι διαπίστωση. Επίσης, δεν είναι καθόλου αυθαίρετη και ανυπόστατη διαπίστωση. Βασίζεται στα λόγια σας και σε αυτό που είπα εξαρχής: «Δεν ξέρετε κατά πόσον έχει βάση η καταγγελία της γυναίκας αυτής ως προς την ερμηνεία των προθέσεων της γιατρού, αλλά παίρνετε θέση ωσάν να ξέρετε, ερμηνεύοντας και αμφισβητώντας εμμέσως πλην σαφώς, αν όχι ευθέως, τους ισχυρισμούς της και τις δικές της προθέσεις», μετατρέποντας έτσι μέσω της "διαφορετικής κοσμοθεωρίας" σας την καταγγέλουσα σε εν δυνάμει καταγγελόμενη. Δεν έχω πρόθεση να στιγματίσω την θέση σας και αν τα πράγματα που καταγράφονται στο βίντεο είναι όντως ως τα περιγράφετε, είναι κατακριτέα. Αλλά από εκεί και πέρα είναι τουλάχιστον προκλητικό το να μιλάτε για αήθειες, ιεροεξεταστιλίκι, γκεμπελική συμπεριφορά και επικίνδυνα ολισθήματα όταν εσείς η ίδια διολισθαίνετε σε τέτοιες πρακτικές "ενοχοποιώντας" την καταγγέλουσα για την καταγγελία της ("Κατανοώ το ενδεχόμενο η κοπέλα να ένιωσε άσχημα με την επιμονή στις αρνητικές επιπτώσεις μιας έκτρωσης - που υπάρχουν, αλλά δεν ξέρω αν αυτό μπορεί να στηρίξει μια καταγγελία", "σαν και η ερώτηση της καταγγέλλουσας για το πού αλλού να απευθυνθεί να ήταν στημένη. Δηλαδή στη συγκεκριμένη γιατρό πήγε η καταγγέλλουσα, επειδή κάποιος της την είχε συστήσει; Πολύ αμφιβάλλω. Απλά μπήκε σε ένα κέντρο υγείας. Ε, με τον ίδιο τρόπο μπορεί να μπει και στο διπλανό ή να πάει σε ένα νοσοκομείο. Το γεγονός ότι κάθισε και συνέταξε μια καταγγελία σαν αυτήν που διαβάσαμε δείχνει ότι πρόκειται για άτομο, που τουλάχιστον θα ξέρει να κινηθεί σε μια τέτοια περίπτωση, αφού ήξερε να κάνει κοτζάμ καταγγελία", "Είναι λίγο περίεργο, που δεν αναφέρθηκαν σε καμιά άλλη επίπτωση ή τουλάχιστον η καταγγέλλουσα δεν αναφέρει αν αναφέρθηκαν. Απλά μιλάει γενικά για "εκφοβιστικού και δεισιδαιμονικού τύπου διατυπώσεις". Αυτό θα μπορούσε άνετα να θεωρηθεί προσωπική εκτίμηση και ερμηνεία της καταγγέλλουσας - δεν ξέρουμε τι ακριβώς ειπώθηκε και σε τι τόνο"), διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα ("επικαλείστε τα δικαιώματα εκεί που δεν βάλλονται, αλλά τα παραβιάζετε κατάφωρα, όταν αρνείστε στις γυναίκες τη δυνατότητα να ενημερωθούν και φιμώνετε κάθε φωνή υπεράσπισης της ζωής") και απαξιώνοντας εξαρχής τους συνομιλητές σας με αυθαίρετα συμπεράσματα, προσωπικές επιθέσεις ("Το πνεύμα σας είναι ακριβώς αυτό που σχολίασα και ,προφανώς, έχω πέσει μέσα. Ναι, θα επιθυμούσατε να μην υπάρχει γιατρός, που να αρνηθεί να εκτελέσει μιαν έκτρωση για συνειδησιακούς λόγους, γι αυτό και συμφωνείτε με τη μέθοδο του εκφοβισμού που ακολουθήθηκε στη λεγόμενη παρέμβαση", "μου φαίνεται και λίγο αστείο το τρίτο σημείο του κατηγορητηρίου σας, όπως το διατυπώνετε "άρνηση διάθεσης πληροφορίας και παραπομπής σε έτερο επαγγελματία". Φαίνεται σα να θέλετε απλώς να βρείτε λόγους να κατηγορήσετε", "Θέλει βέβαια ψάξιμο στην ιατρική βιβλιογραφία κι εσείς, υποθέτω, ενημερώνεστε μεταξύ σας μόνο, σαν κλειστή σέχτα", "η μέριμνά σας είναι μήπως με βάση αυτό, πάρουν θάρρος μερικοί μερικοί να εκφράσουν αντίρρηση συνείδησης", "προσπαθείτε να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα", "επικαλείστε τα δικαιώματα εκεί που δεν βάλλονται, αλλά τα παραβιάζετε κατάφωρα, όταν αρνείστε στις γυναίκες τη δυνατότητα να ενημερωθούν και φιμώνετε κάθε φωνή υπεράσπισης της ζωής"), καταφανή χειραγώγηση με ξεκάθαρη απόπειρα συναισθηματικού εκβιασμού ("το πλασματάκι που νεκρώνεται στις μήτρες μας είναι μια πολύτιμη έκφανση της ανθρώπινης ζωής και αξιοπρέπειας, που θανατώνεται καθημερινά στη μήτρα του πολιτισμού μας», «πώς γίνεται να πονάς για την αγάπη που δε θα νιώσει το παιδί σου, αλλά να μην πονάς για το θάνατό του που προκαλείς") και ειρωνείες ("το μπλα-μπλα πόνεσε, ε;"). Το ξαναλέω, είναι τουλάχιστον προκλητικό.
Σχολιάζει ο/η