ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Είπες: "Η διαφορά στο γραμματικό τύπο δεν αλλάζει το περιεχόμενο, είναι αστείο αυτό που λέτε."Αστεία, νομίζω, πως είναι η προσπάθεια παραποίησης των λόγων μου, βάζοντας στα χείλη μου κάτι σε ενεστώτα χρόνο, για να υπονομεύσεις το credibility της αντίληψής μου της πραγματικότητας.Στο μυαλό μου έχω, όπως είπα πολλάκις τις "τάσεις" (παρακολουθώντας κι αυτές του εξωτερικού, άλλωστε τα εν λόγω κινήματα εν ελλάδι δεν θα περιοριστούν, μόνο, στο να κλέβουν αφίσες από την ευαγγελική αμερική και να τις μεταφράζουν) και τον μελλοντικό κίνδυνο αν αρκετοί περισσότεροι αποφασίσουν για "λόγους συνείδησης" ή πίεσης από έτερους της κοινότητάς τους να μην κάνουν αμβλώσεις. (Στην Σάμο, βέβαια, που είχε δημιουργηθεί θέμα το 2017 βλ.link σε προηγούμενα σχόλια ... δεν μας απασχολεί το θέμα, η ακτίνα των 300km που λέγαμε). ----Είπες: "γι αυτό και συμφωνείτε με τη μέθοδο του εκφοβισμού που ακολουθήθηκε στη λεγόμενη παρέμβαση"...Ω, αλήθεια; Γιατί, όμως, δεν βρίσκω την πρόταση στη οποία να δηλώνω ρητά κάτι τέτοιο; Ναι, προφανώς θα προτιμούσα να μην υπάρχουν τέτοιοι "αντιρρησίες" αλλά -όχι- δεν πιστεύω, απαραίτητα, ότι το να εκβιάσεις κάποιον μ' αυτόν τον τρόπο στο να κάνει ιατρική πράξη είναι ότι καλύτερο, διότι εκτός των άλλων, αυξάνει ο κίνδυνος να προβεί σε κάποιο ακούσιο ή εκούσιο λάθος.Όμως εδώ το πρόβλημα όπως είπαμε ξανά και ξανά δεν είναι η άρνηση τέλεσης έκτρωσης, αλλά: 1. Ψευδείς πληροφορίες ("δεν θα μπορέσεις να κάνεις άλλα παιδιά" κ.λπ. καθώς στις σύγχρονες, ασφαλείς μεθόδους και δη σε έγκαιρο χρόνο, αυτός ο κίνδυνος είναι μικρός)2. Άρνηση εξέτασης της ενδιαφερόμενης, παρότι υπήρχαν οι κατάλληλες υποδομές και προσωπικό3. Άρνηση διάθεσης πληροφορίας και παραπομπής σε έτερο επαγγελματία.που κατά την εκτίμησή μου αφορού σε παραβίαση του Κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας.----Είπες: "Αντίθετα γνωρίζουμε πολύ καλά τι ειπώθηκε και με ποιον τρόπο στο βίντεο της "παρέμβασης". Αυτό σχολίασα εξαρχής και αυτό συνεχίζω να σχολιάζω και στις απαντήσεις μου σε εσάς και αλλού."Εσύ σχολιάζεις αυτό, όμως εγώ όχι ("εγώ" που ανήκω σε κάποιους "εμείς" οσάν "κλειστή σέχτα" όπως είπες, ακόμη δεν ξέρω ποια είναι αυτή, βέβαια, ή ποια είσαι εσύ/εσείς). Έβαλα την καταγγελία (η οποία, παρεμπιπτόντως, μου ήταν γνωστή ΠΡΙΝ την δράση του Ρουβίκωνα), καθώς και τον σχολιασμό και πλάνο δράσης απο το Μωβ και σχολίασα τα του ΚΙΔ.Οπότε εσύ που είσαι αυτή που επιλέγεις να απαντήσεις σε εμένα κι όχι εγώ σε εσένα τι θες ακριβώς να κάνω; Να αναπροσαρμόσω το περιεχόμενο των σχολίων μου εκεί που θες εσύ; Επίσης θα πρότεινα να μην πετιέται το θέμα "σύνδρομο Ντάουν" ως άσχετη (για το πολύ συγκεκριμένη καταγγελία) στρακαστρούκα, μαζι με τη λέξη "ναζί", για να μην ακούς για "εργαλειοποιήσεις".----Αφού δεν σου άρεσουν τα american college of obstetricians and gynecologists και NHS, απ' το δικό σας link αντιγράφω:"στις μόνιμες παρενέργειες η πιο συχνή είναι η στειρότητα, η οποία ανέρχεται σε ποσοστό 3% μέχρι 5% των γυναικών που έχουν υποβληθεί σε έκτρωση." ...το οποίο, μάλλον, έρχεται σε αντίθεση με το "έκτρωση = δεν θα μπορέσεις να κάνεις άλλα παιδιά" που είπαν οι κυρίες στην γυναίκα. Επίσης κανείς δεν ισχυρίζεται ότι η άμβλωση είναι πακέτο με καραμελίτσες σε ψυχολογικό επίπεδο, πολύ περισσότερο δε, όταν είναι ταμπού και οι "καλοθελητές" το ντύνουν με επιπλέον τύψεις και ντροπή.Ας δούμε, όμως.η και τις ψυχολογικές, κι όχι, μονον συνέπειες στην περίπτωση άρνησης της άμβλωσηςAbortion and Mental Healthhttps://www.apa.org/pi/women/programs/abortion/----Πράγματι, έχουμε τεράστια διαφορά κοσμοθεωρίας ως προς το ζήτημα των αμβλώσεων κι αυτό είναι πασιφανές.Προφανώς, ως ethical ζητήματα, με ενδιαφέρει πολύ περισσότερο η ζωή, η διαβίωση και οι σχέσεις (ανεξάρτητα κι εν τω συνόλω) μεταξύ των γονέων, των παιδιών τους (ηθελημένων ή μη) απ' την αποβολή ενός οργανισμού αρκετά πριν των ορίων της ανεξαρτήτου βιωσημότητας εκτός μήτρας.Και θα κλείσω, εκ νέου, με τον Παγκόσμιο Οργανισμός Υγείας, που ανάμεσα σε πολλά άλλα αναφορικά με το θέμα της άμβλωσης, λέει τα εξής, με τα οποία και συμφωνώ απόλυτα:"Κάθε γυναίκα έχει το νόμιμο αναπαραγωγικό δικαίωμα να αποφασίζει ελεύθερα και υπεύθυνα, χωρίς καταναγκασμό και βία, τον αριθμό και την απόσταση ανάμεσα στα παιδιά της και να έχει τις πληροφορίες και τα μέσα για να το πράξει, καθώς και το δικαίωμα να επιτύχει τα υψηλότερα standards σεξουαλικής και αναπαραγωγικής υγείας. (...)Οι γυναίκες, συμπεριλαμβανομένων των εφήβων, με ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη, συχνά καταφεύγουν σε μη ασφαλείς αμβλώσεις όταν δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση σ' αυτήν. Τα εμπόδια στην πρόσβαση στην ασφαλή άμβλωση περιλαμβάνουν:-Περιοριστικούς Νόμους-Κακή διαθεσιμότητα υπηρεσιών-Υψηλό κόστος-Στίγμα-Την "αντίρρηση συνείδησης" των παρόχων υγειονομικής περίθαλψης.-Περιττές απαιτήσεις κ.λπ."https://www.who.int/health-topics/abortion#tab=tab_1(*)...και πολλά άλλα θα ήθελα, στην χώρα που δεν έχουμε ούτε σεξουαλική αγωγή, για να είμαι ειλικρινής βλ. https://m.lifo.gr/now/greece/266540/diethnis-amnistia-gia-amvloseis-oi-apofaseis-gia-to-soma-mas-einai-mono-dikes-mas?comment=2287243#2287243 καθώς και έγκυρη ψυχολογική+ιατρική υποστήριξη για να έχει ο κάθε άνθρωπος, πραγματικό, δικαίωμα επιλογής, σύμφωνα με τα δεδομένα, είτε προς στη μία μπάντα είτε προς την άλλη, αλλά και support κατόπιν.Over and out.
Σχολιάζει ο/η