ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

βλαχάκι (το) : Η διαφορά στο γραμματικό τύπο δεν αλλάζει το περιεχόμενο, είναι αστείο αυτό που λέτε. Το πνεύμα σας είναι ακριβώς αυτό που σχολίασα και ,προφανώς, έχω πέσει μέσα. Ναι, θα επιθυμούσατε να μην υπάρχει γιατρός, που να αρνηθεί να εκτελέσει μιαν έκτρωση για συνειδησιακούς λόγους, γι αυτό και συμφωνείτε με τη μέθοδο του εκφοβισμού που ακολουθήθηκε στη λεγόμενη παρέμβαση. Η άρνηση εκτέλεσης έκτρωσης αποτελεί κατοχυρωμένο από τον Κ.Ι.Δ. δικαίωμα : "Ο ιατρός, επικαλούμενος λόγους συνείδησης, έχει δικαίωμα να μη μετέχει σε νόμιμες ιατρικές επεμβάσεις στις οποίες αντιτίθεται συνειδησιακά,εκτός από επείγουσες περιπτώσεις" [Άρθρο 2, παρ. 5]. Από κει και πέρα η μέριμνά σας είναι μήπως με βάση αυτό, πάρουν θάρρος μερικοί μερικοί να εκφράσουν αντίρρηση συνείδησης. Και η παραπληροφόρηση , οι τάχα μου προοδευτικές κορόνες περί τάχα μου επιστροφής στον Μεσαίωνα σε συνδυασμό με τις "παρεμβάσεις" - επιθέσεις είναι ένα μέσο καταστολής. Πάνω σε αυτό και στον φασισμό που υποκρύπτεται σ' αυτήν την αντίληψη και σε αυτές τις πρακτικές,αν και αποτελούν το επίκεντρο του σχολιασμού μου, δε λαμβάνω καμιά απάντηση. Μόνο προσπαθείτε να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα. Για τις πιθανές επιπτώσεις μιας έκτρωσης -πόσο μάλλον περισσότερων- μπορείτε ενδεικτικά να βρείτε πληροφορίες στους συνδέσμους που παραθέτω στο τέλος. Με βάση τα λόγια της καταγγέλλουσας δεν υπήρξε καθόλου σύνεση και καθόλου προσοχή στον τρόπο που έγινε η ενημέρωση και μάλλον ήταν και ελλιπής και ψευδής, αφού γιατρός και νοσοκόμα στάθηκαν μόνο σε μία από τις πιθανές επιπτώσεις και μάλιστα με επιμονή, σαν να ήταν βεβαιότητα. Είναι λίγο περίεργο, που δεν αναφέρθηκαν σε καμιά άλλη επίπτωση ή τουλάχιστον η καταγγέλλουσα δεν αναφέρει αν αναφέρθηκαν. Απλά μιλάει γενικά για "εκφοβιστικού και δεισιδαιμονικού τύπου διατυπώσεις". Αυτό θα μπορούσε άνετα να θεωρηθεί προσωπική εκτίμηση και ερμηνεία της καταγγέλλουσας - δεν ξέρουμε τι ακριβώς ειπώθηκε και σε τι τόνο. Αντίθετα γνωρίζουμε πολύ καλά τι ειπώθηκε και με ποιον τρόπο στο βίντεο της "παρέμβασης". Αυτό σχολίασα εξαρχής και αυτό συνεχίζω να σχολιάζω και στις απαντήσεις μου σε εσάς και αλλού. Επειδή ακριβώς δε θέλουμε να βρεθούμε σε κάποιου τύπου Μεσαίωνα, δεν χρειαζόμαστε το ιεροεξεταστιλίκι του Ρουβίκωνα! Η αναφορά μου του περιστατικού της λανθασμένης προγεννητικής διάγνωσης στρεφόταν ενάντια στην πίεση που δέχεται τις περισσότερες φορές μια γυναίκα που κυοφορεί "προβληματικό" έμβρυο και αυτή η πίεση είναι ούτως ή άλλως κατακριτέα -όχι μόνο σε περίπτωση λάθους. Δεν στόχευε στο να λειτουργήσει ως επιχείρημα ενάντια "στο δικαίωμα του ατόμου στην προσβασιμότητα μίας ασφαλούς έκτρωσης". Ούτε η άρνηση οποιουδήποτε γιατρού να προχωρήσει σε μια έκτρωση θέτει τέτοιο θέμα. Δεν στρέφεται ενάντια στο δικαίωμά μας να επιλέγουμε, ούτε ενάντια στις επιλογές της γυναίκας να διαχειρίζεται το σώμα της όπως θέλει. Φοβάμαι πως αυτή η παρανόηση διαχέεται σκοπίμως, έτσι ώστε το θέμα να παρουσιάζεται πάντα υπό την οπτική της ακύρωσης ή κατάργησης των κεκτημένων κλπ. Γι αυτό είπα και σε προηγούμενο σχόλιο ότι επικαλείστε τα δικαιώματα εκεί που δεν βάλλονται, αλλά τα παραβιάζετε κατάφωρα, όταν αρνείστε στις γυναίκες τη δυνατότητα να ενημερωθούν και φιμώνετε κάθε φωνή υπεράσπισης της ζωής. Παρεμπιπτόντως, δεν ζούμε σε χώρα, όπου σε περίμετρο 300 χιλιομέτρων υπάρχει μόνο ένα ιατρείο. Γι αυτό μου φαίνεται και λίγο αστείο το τρίτο σημείο του κατηγορητηρίου σας, όπως το διατυπώνετε "άρνηση διάθεσης πληροφορίας και παραπομπής σε έτερο επαγγελματία". Φαίνεται σα να θέλετε απλώς να βρείτε λόγους να κατηγορήσετε. Και σαν και η ερώτηση της καταγγέλλουσας για το πού αλλού να απευθυνθεί να ήταν στημένη. Δηλαδή στη συγκεκριμένη γιατρό πήγε η καταγγέλλουσα, επειδή κάποιος της την είχε συστήσει; Πολύ αμφιβάλλω. Απλά μπήκε σε ένα κέντρο υγείας. Ε, με τον ίδιο τρόπο μπορεί να μπει και στο διπλανό ή να πάει σε ένα νοσοκομείο. Το γεγονός ότι κάθισε και συνέταξε μια καταγγελία σαν αυτήν που διαβάσαμε δείχνει ότι πρόκειται για άτομο, που τουλάχιστον θα ξέρει να κινηθεί σε μια τέτοια περίπτωση, αφού ήξερε να κάνει κοτζάμ καταγγελία. Το ότι αποκαλείτε εργαλειοποίηση την αναφορά στα παιδιά με σύνδρομο Ντάουν και στο γεγονός ότι αποτελούν συχνά θύματα των εκτρώσεων το βρίσκω -με συγχωρείτε- άρρωστο. Δεν αποκτά αξιοπιστία αυτή η θέση μόνο και μόνο επειδή διατυπώθηκε από μητέρα τέτοιου παιδιού. Συμφωνώ πως δεν είμαστε εδώ για να κάνουμε συγκρίσεις."Θέλει ευαισθησία προκειμένου να είσαι προσεκτικός και να σέβεσαι την αξιοπρέπεια των ανθρώπων που έχουν προβεί σε έκτρωση. Θέλει ευαισθησία προκειμένου να αναλογίζεσαι τον εύθραυστο ψυχισμό τους και να προσπαθείς να τον προφυλάξεις. Αλλά απαιτείται επίσης ευαισθησία, προκειμένου να αναγνωρίσεις πως το πλασματάκι που νεκρώνεται στις μήτρες μας είναι μια πολύτιμη έκφανση της ανθρώπινης ζωής και αξιοπρέπειας, που θανατώνεται καθημερινά στη μήτρα του πολιτισμού μας...Και δεν είδα και κανέναν απ’ όσους μιλούν όλες αυτές τις μέρες στα ΜΜΕ (μια και ανφερθήκατε και στην αφίσα)να κατέβαλε κάποια μικρή έστω προσπάθεια ισόρροπης ευαισθησίας. Για την ακρίβεια, δεν υπέπεσε στην αντίληψή μου καμία «ευαίσθητη» φωνή που να έκανε την παραμικρή νύξη για την αξία της ζωής των εμβρύων — κι ας διαφωνούσε με την αφίσα…" Συγκινούμαι, αλήθεια, όταν διαβάζω πως "ακόμη πιο στενάχωρο είναι να (αναγκαστείς) να κάνεις παιδί και να το μισείς μία ζωή επειδή ποτέ δεν κατάφερες να το αγαπήσεις, επειδή δεν το ήθελες. Σκέφτομαι όμως, πώς γίνεται να πονάς για την αγάπη που δε θα νιώσει το παιδί σου, αλλά να μην πονάς για το θάνατό του που προκαλείς. Αλλά σταματώ εδώ, γιατί θα μου το γυρίσετε και θα πείτε πως καταργώ το δικαίωμα των γυναικών στην έκτρωση! Υπάρχει, απλώς, διαφορά κοσμοθεωρίας. Γι αυτό δεν έχει κανένα νόημα η μεταξύ μας συζήτηση για την έκτρωση καθαυτή και γι αυτό δεν καταπιάστηκα με αυτό το θέμα εξαρχής. Δε μπορούσα όμως να μην σχολιάσω την "παρέμβαση" και το ολίσθημα προς το φασισμό. https://www.onmed.gr/ygeia/story/331491/sovares-oi-somatikes-kai-oi-psyxologikes-synepeies-mias-ektrosis http:/cwfa.org/Library/life 2000-02 pp a-zisks.shtml https://www.iator.gr/2013/11/10/kindynoi-epiplokes-parenergeies-psyxologikes-epiptoseis-apo-mia-ektrosi/ https://samc-foundation.ch/abortion/consequences-of-abortion/
Σχολιάζει ο/η