ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

«Στον απολογισμό της δεκαετίας για τα social media οι «Financial Times» βάζουν στα θετικά το ότι έδωσαν φωνή σε όλους τους πολίτες. Αλλά είναι δύσκολο, συνεχίζουν, να πούμε ότι έκαναν την πολιτική συζήτηση πιο εμπνευσμένη, τη σχετική έρευνα πιο σχολαστική και το πνεύμα του διαλόγου περισσότερο δημιουργικό»Ακριβώς. Στην πραγματικότητα έφεραν στην επιφάνεια συζητήσεις καφενείου από ανθρώπους χωρίς πολιτικό κριτήριο και στοιχειώδη ευπρέπεια, στις οποίες δεν θα είχε κανείς μας πρόσβαση με διαφορετικό τρόπο. Τα αποτελέσματα γνωστά, πιο εύκολο να σε βρίσουν παρά να σου απαντήσουν με ευπρέπεια. Ακόμα και στο καφενείο παλιότερα, πιο ευγενικά θα μιλούσαν σε έναν ξένο.
Σχολιάζει ο/η