"Επειδη παιδεραστικες πραξεις τελουνται σε σπιτια που διαμενουν παιδια ή συγγενων προτινω να μπουνε υποχρεωτικα καμερες σε ολα τα σπιτια ανηλικων καθως και συγγενων που θα παρακολουθουνται απο το τμημα ανηλικων" Για τον σκοπο "παταξη παιδεραστίας" δικαιολογησα (αγιασα) ενα ξεκαθαρα φασιστικο μετρο (μεσα). Εσυ για τον σκοπο (καταδικη παιδεραστία) αγιασες (δικαιολογησες) τον σκοπο (λογοκρισία). Οι Δημοκρατιες συνειδητα προσπαθουν να παταξουν εγκληματα ή ιδεες ως ενα βαθμο όχι πληρως και απολυτα και αυτος ο συνειδητος βαθμος είναι το "ο σκοπος αγιαζει τα μεσα" απο το σημειο αυτο και μετα νομοτελειακα θα πρεπει να χρησιμοποιησεις ξεκαθαρα αντι0Δημοκρατικα και Φαστιστικα μεσα.Φωτεινη η παιδεραστία είναι ηδη ποινικο αδικημα που κανεις δεν αμφισβητει εαν καλως ή κακως είναι ποινικο αδικημα.Η κοινωνίες (Δυτικες) ηδη καταδικαζουν την αποπλανηση ανηλικων.Δεν εισάγετε τιποτα το καινουργιο σε επιπεδο κοινωνικης ευαισθησίας ή νομικης αντιμετώπισης, το μονο που εισαγετε είναι η πρακτικη της λογοκρισιας.Παμε τωρα σε επιπεδο κριτικης: Οι Αρχαιοι Ελληνες ηταν συμφωνα με την σημερινη εννοια κανονικοτατοι παιδεραστες....να κρυψουμε την Ακροπολη; Να σταματισουμε να ζηταμε τα μαρμαρα πισω; να σταματησουμε να διδασκουμε τραγωδιες, κωμωδιες κτλ;Αλλο παραδειγμα ο Μωαμεθ παντρευτικε ανηλικο, παιδεραστία το δηλαδη....με την δικη σου λογικη θα πρεπει να κρυψουμε τον μουσουλμανισμο...Το να συγκρινεις διαφορετικες εποχες μεταξυ τους εχει νοημα για να δεις ποσο προοδευσαμε ή όχι, όχι για να "αποδοσεις" ηθικη δικαιωσυνη.Μπερδευεις την δικαιωσυνη που αποδιδεται σε παροντα χρονο και σε συγκεκριμενο ατομο με την ηθικη.Ολοι οι Λογοκριτες και και Φουρναραιοι Βιβλίων πανω στην Ηθικη βασιστηκαν, κατι μου λεει ότι δεν έχεις διαβασει την αιτιολογιες/δικαιολογίες με τις οποιες καιγονται βιβλία, λογοκρινονται ταινιες, θεατρα κτλ.Σε μια βιογραφία ενος ανθρωπου οφειλει να γραφτει, η εκθεση εργων τεχνης δεν είναι βιογραφία, δεν πας να δεις τον ανθρωπο αλλα το εργο. Μην συγχεεις την συχρονη αμερικανικη ειδωλολατρικη εμμονη στο προσωπο του καλλητεχνη με τα Μουσεια Τεχνης. Εαν καθε φορα που αλλαζει η κοινωνικη Ηθικη κρυβεις τα εργα Τεχνης που δημιουργηθηκαν απο ανθρωπους του παρελθοντος (νομοτελειακα ηθικα προβληματικοι) τοτε στην ουσια αδειαζεις τα Μουσεία. Ποτε ενας προοδευτικος ανθρωπος δεν κρυβει την αληθεια, οι βιογραφίες οφείλουν να λενε την αληθεια, τα Μουσεια να εκθετουν το παρελθον, μονο που η Ιστορια των ανθρωπων είναι δουλεια των Ιστορικων και η Ιστορία των Δημιουργηματων των Ανθρωπων είναι δουλεια των Μουσείων.Η ενασταση μου δεν εγκειται στην προσωπικη ηθικη σταση του καθενος αλλα στην προσπαθεια επιβολης στο ονομα αυτης, τι εννοώ; η Δικαιωσυνη μπορει να επιβάλει μονο κατ'ονομα αλλα όχι κατ'ουσια ισοβεια ποινη και οι Ηθικοι επιθημουν να επιβαλουν μεταθανατο ισοβεια κατ'ουσια ποινη (την μεταθανατον ισοβια ποινη για Ηθικους λογους την εχουμε συναντηση και σε αλλες κατηγορίες Ηθικων). Το προβλημα δεν είναι ενας-δυο πινακες αλλα η φιλοσοφικη προδιαθεση περι Δικαιωσυνης στην Κοινωνία. Ποτε κανενας Ηθικος δεν σταματαει στην πρωτη επιβολη λογοκρισίας, αυτο είναι που φοβομαστε, μην επαναληφθει η Ιστορία. Υπάρχει λογος που επιτρεπουμε την εκδοση ακομα και του "Ο Αγων μου" και όχι γιατί γουσταρουμε αλλα γιατι εχει τρομακτικες επιπτωσεις η ηθικη απαγορευση.Ανακεφαλαωνοντας: 1.Δεν συνεισφερετε τιποτα σε επιπεδο κοινωνικης ευαισθησιας/δικαιωσυνης/ηθικης καθοτι οι κοινωνίες μας εχουν ηδη κατασταλαξει ως προς την παιδεραστία2.Δεν μπορειτε να τιμωρησετε διοτι πρωτων μονο η Δικαιωσυνη μπορει αλλα και γιατί εχει ηδη πεθανει πανω απο εναν αιωνα. Και παραλλαληλα επιχειρητε να τιμωρησετε με ποινη την "λογοκρισία".3.Εισαγετε την Ηθικη σαν κριτηριο για το τι αξιζει να κρατηθει σε Μουσεια (και βιβλια) για Ιστορικους Λογους.4. Εχετε την εσφαλμενη εντυπωση ότι οι Ηθικοβαρεμενοι Ναζιστες, Θρησκοληπτοι κτλ που ζηταν/ζητουσαν την Λογοκρισία είναι/ηταν "κτηνη", "βαρβαροι" κτλ και όχι την ορθη εντυπωση ότι δηλαδη είναι/ηταν ανθρωποι που επιθυμουσαν να διορθωσουν Ηθικα την Ανηθικοτητα των Τεχνων και των Γραμματων, οπως ακριβως και εσεις, για να ικανοποιηθει η Ηθικη σας δεν λογαριαζετε τις κοινωνικες συνεπειες.5. Μια πετυχημενη Δημοκρατία σπανια ικανοποιει τους Πολιτες της, γιατί σκοπς της δεν είναι η ικανοποιηση αλλα η προστασία απο τα χειροτερα κοινωνικα ενστικτα που λαχταραν ικανοποιηση. Ζητατε Ικανοποιηση θυσιαζοντας την Προστασια.Προσωπικο συμπερασμα: Ολα αυτα είναι ηθικες προφασεις αντι-Δημοκρατικων εξουσιομανων ανθρωπων. Ο τροπος (Δημοκρατικος/Φασιστικος) είναι πιο σημαντικος απο την πιο γνησια αθωα Ηθικη προθεση.Υ.Γ. Αληθεια τα αγαλματα των νοτιων αμερικανων που τα βγαζουν απο τις πλατειες για λογους ηθικης (ορθως) είπαν θα τα βαλουν σε Μουσεια (Ιστοριας όχι Τεχνης, και παλι ορθως) πρεπει να κρυφτουν ή να μπουν σε Μουσεια; τα οποια παρεπιπτωντως δεν εχουν καμια αυτεξουσια καλητεχνικη αξια αλλα καθαρα μονο πολιτικοφιλοσοφικη.
Σχολιάζει ο/η