Εγω πιστευω οτι ο δολοφόνος δεν έχει να κάνει με την απαράμιλλη κριτική λεβεντιά. Σκότωσε επειδή ήταν άνδρας, μπόρεσε να το κάνει, και δεν μπόρεσε η γυναίκα να τον σταματήσει. Η γυναίκα πέθανε απλά επειδή ήταν γυναίκα. Αν ήταν άνδρας, δεν θα πέθανε. Η οικογένεια του δολοφόνου επιμένει ότι δεν κατάλαβε τίποτα. Μόνο η οικογένεια του θα μπορούσε να ήξερε κάτι. Και να καταλαβαιναμε κάτι εμείς στη κοινωνία, δεν μπορούμε να βάζουμε όλους τους 'τρελούς' στη φυλακη, θα μας λέγανε κι εμάς τρελοί. Δυστυχώς το κακό έπρεπε να γίνει για να εντοπιστεί ο 'γνήσιος τρελός'. Δυστυχώς, είναι πάντα αργά. Ειδαμε τα ιδια να γινονται με την κοπελα στη Ροδο. Πεθανε επειδη ηταν γυναικα. Οι εκτελεστες αυτων των γυναικων δεν υπολογισαν τη ζωη των. Δεν ηταν κρητικο το θεμα. Ηταν απλα ανδρικο. Ανδρες οπως ολους τους αντρες του κοσμου οι οποιοι σκεφτοναται σαν δολοφονοι. Και ο συγγραφεας ξεχάσε να λάβει υπόψη ότι ο δολοφόνος ήταν πιθανώς διπολικός, ότι ο αδελφός του ειναι αποδεδειγμενος διπολικός, ότι οι γονείς του δεν ήταν κατάλληλοι για τo αξιωμα (ειχαν τις δικες τους εμμονες) και ότι είχε παντρευτεί μια έφηβο που είχε μαθησιακά προβλήματα. Τα προβλήματα του δολοφόνου δεν είχαν καμία σχέση με την κρητική λενεντια - σαφώς υποφέρει από σοβαρές διαταραχές και κανένας απ' τους οικειους του δεν ηξερε (η δεν ηεθελε) να χειριστεί τα ζητήματα.
Σχολιάζει ο/η