Πισω απο το πασιγνωστο τραγουδι των Ντειβιντ Μποουι και Τζων Λενον "Fame" ( 1975 ) βρισκεται ο ρυθμος του Πουερτορικανου κιθαριστα Καρλος Αλομαρ. Ο Αλομαρ εχει συνεργαστει με τον Μποουι περισσοτερες φορες απο καθε αλλο μουσικο. Mεγαλωσε στη Νεα Υορκη και για ενα διαστημα επαιζε στη μονιμη ορχηστρα του θρυλικου "Θεατρο Απολλο". Σε μικρη ηλικια περιοδευσε και με τον Τζε'ι'μς Μπραουν, μεχρι που μια παρεξηγηση τους εκανε να χωρισουν.Σε ενα απο τα πιο σουρεαλιστικα γεγονοτα στην καριερα του Αλομαρ και του Μποου'ι' , ο Τζε'ι΄μς Μπραουν κλεβει αυτουσια τη μελωδια του "Fame" με το "Hot - I need to be loved" . ( Εδω : http://www.youtube.com/watch?v=6Vn--qcqxXI ). Αν ο δισκος παει καλα…”, λεει ο Αλομαρ, “…να τον παμε στα δικαστηρια”… Ευτυχως για τον Μπραουν, ο δισκος δε τα πηγαινει και τοσο καλα και ετσι ο Μποουι αφηνει το θεμα να ξεχαστει, αφου οπως κι ο Αλομαρ ηταν και μεγαλος θαυμαστης του Μπραουν. Η σχεση Αλομαρ, Μποουι ειναι εμβληματικη αυτης που δημιουργησαν λευκοι Βρετανοι καλλιτεχνες με μαυρους Αμερικανους 'η Λατινο-Αμερικανους της Νεας Υορκης απο την εποχη της εισβολης των Rolling Stones στην Αμερικη με επικεντρο την μαυρη μουσικη των μπλουζαδορων του Αμερικανικου Νοτου. ( Εδω ο Αλομαρ το 1978, στα μωβ, φορωντας γυαλια, στη Βρεμη της Γερμανιας, στην πανεμορφη εκτελεση του "Stay" : http://www.youtube.com/watch?v=rUdIH4hIAs8 ).Το τριγωνο που παιχτηκε η σχεση αυτη ηταν : α ) Νεα Υορκη ( η μεγαλυτερη βαση μαυρων μουσικων μετα τη βιομηχανοποιηση της αγροτικης παραγωγης στο Δελτα του Μισισιπη και την επακολουθη ξενιτια πολλων μαυρων προς την Ανατολικη Ακτη), β ) Νησια της Καραιβικης κυριως τα Μπαχαμας και γ )  Ελβετια 'η Νοτιο Γαλλια ( οπου ειχαν τα στουντιο που γραφαν τη μουσικη τους, αλλα και σπιτια διαμονης βρετανοι καλλιτεχνες ετσι ωστε να αποφευγουν την υψηλη φορολογια της χωρας τους ). Εκτος του Μποουι, ο Αλομαρ, ειχε συνεργαστει με τον γνωστο βρετανο καλλιτεχνη Ρομπερτ Παλμερ ( αυτος ζουσε και εγραφε μουσικη στα Μπαχαμας, ηταν γειτονας του Μποουι και της Τινας Τερνερ στην Ελβετια ) και με το πασιγνωστο βρετανικο συγκροτημα Duran Duran που ανοιγε τις συναυλιες του Μποουι.Η γυναικα του Αλομαρ, η νεουρκεζα τραγουδιστρια Ρομπιν Κλαρκ, γινεται γνωστη απο τη συνεργασια της με το παγκοσμιως γνωστο Βρετανικο συγκροτημα της δεκαετιας του 80, Simple Minds. Ειδικα στο 1985 σολο της στο κομματι "Alive and Kicking". ( Εδω στο 4.25. http://www.youtube.com/watch?v=13gJa5_OYd4 ).Την ιδια χρονια, δυο απο τα μελη του Duran Duran ( τα αδελφια Ταιηλορ ) μαζι με τον Παλμερ σχηματιζουν το συγκροτημα Power Station. Ντραμιστας τους γινεται ενας παλιος φιλος του Αλομαρ, με καταγωγη απο την Καραιβικη, ο Τονι Τομπσον. Ο τελευταιος ανηκε στο διασημο νεουρκεζικο ντισκο γκρουπ "Chic" με αρχηγο τον μουσικο Να'ι'λ Ροτζερς ( που ηξερε τον Αλομαρ απο μικρη ηλικια και το "Απολλο"). Λιγο πιο πριν, ο Ροτζερς γινεται παραγωγος ( κι ο Τομπσον ντραμιστας ) του πιο εμπορικου δισκου του Ντειβιντ Μποουι, το πασιγνωστο "Lets Dance" το οποιο ειναι γραμμενο στην Ελβετια οπου ειχε καταφυγει ο βρετανος καλλιτεχνης απο φοβο, μετα το θανατο του Τζον Λενον στη Νεα Υορκη τον Δεκ.του 1980. Εδω ενα καταπληκτικης ποιοτητας βιντεο για τον Ναιλ Ροτζερς, τον “Καστοριαδη της Φανκ” απο το BBC https://www.youtube.com/watch?v=6ith7xkuYGc( Και εδω μια σπανια "μαυρη" εκτελεση του πασιγνωστου τραγουδιου απο τον ιδιο τον Να'ι'λ Ροτζερς με τους Σικ και τον Ερικ Μπενε : http://www.youtube.com/watch?v=uxGSfXFhAJk ). Στα τελη εκεινης της δεκαετιας και στο 1988, οταν ο Μποουι αποφασιζει να δημιουργησει ενα δικο του συγκροτημα, τους Tin Machine, παιρνει τους μουσικους του και πηγαινει στο γνωστο στουντιο Compass Point, στο Νασσαου των Μπαχαμας, να φτιαξει το πρωτο τους αλμπουμ.Δυο χρονια αργοτερα, 14 Οκτ του 1990, γνωριζει την Σομαλεζα Ιμαν Αμπντουλμαχιντ. Ειναι η πιο ευτυχισμενη περιοδος για τον Εγγλεζο τραγουδιστη. Ζουν γι αρκετο διαστημα στο σπιτι της Ιμαν στο ΛΑ.Τον Μαρτιο του 1993, ο Μποουι, φορωντας ενα Perfecto δερματινο τζακετ ( και η Ιμαν...περουκα ) κατηφοριζουν μαζι την οδο Κιαρνι στο υψος της οδου Κολομπους εδω στο Σαν Φρανσισκο διχως κανεις να τους παρει χαμπαρι. Μολις τους βλεπω γυριζω τη μηχανη μου καθετα και προσπαθω να συνθεσω οσο το δυνατον καλυτερα. Το ζευγαρι στα αριστερα κοιταει αλλου. Ακριβως απεναντι ειναι τα γραφεια του σκηνοθετη ΦΦ Κοπολλα. Περνουν απεναντι και κατευθυνονται προς την περιοχη με μαγαζια που πουλουν επιπλα-αντικες. Λιγο πριν φυγω, τους βλεπω να κοντοστεκονται μπροστα στη κλειστη με παντζουρια ισογεια προσοψη του γραφειου του θρυλικου μεγαλοδικηγορου, Melvin Belli. Το γραφειο βρισκοταν απεναντι απο την πυραμιδα της Τρανσαμερικα αλλα δε λειτουργουσε πια. Μπορουσε κανεις ομως να δει μεσα απο κατι ανοιγματα το σκονισμενο ψηλοταβανο εσωτερικο του. Τις μεγαλες αδειες βιβλιοθηκες, τα μασονικα συμβολα, τα σκορπισμενα επιπλα εδω-και-κει. Ο Μποουι της εξηγουσε προσπαθωντας να κυτταξει διακριτικα μεσα απο τις χαραμαδες το γραφειο του δικηγορου που εκπροσωπησε τους Rolling Stones στη συναυλια-τραγωδια του Altamont, 6 Δεκ.του 1969.  https://www.youtube.com/watch?v=goMhOK3Q0Hg
Σχολιάζει ο/η