ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Όταν πάω να εκνευριστώ με τους γονείς (που είναι αρκετά tech literate να ομολογήσω αλλά όσο να'ναι δε γεννήθηκαν με το κινητό στο χέρι) θυμάμαι τη διαφημιστική καμπάνια της Εθνικής Τράπεζας που έτρεξε πριν λιγα χρόνια και είχε να κάνει ακριβώς με τους γονείς μας: που μας έμαθαν να τρώμε με πηρούνι κλπ. Μου άρεσε γιατί έβαζε τη σχέση γονέων-παιδιών σε άλλη βάση, πιο ισότιμη: ο γονιός δε θα μου δείχνει μια ζωή, άνθρωπος είναι και όχι θεός, κι εγώ το παιδί του μπορώ να του δείξω κάτι με τη σειρά μου. Τρυφερό, άμεσο, ώριμο.
Σχολιάζει ο/η