#4.α)Δε χρειάζεται να δώσεις εξηγήσεις σε κανέναν,για ποιο λόγο θέλεις να αλλάξεις δάσκαλο.Εσύ πληρώνεις,εσύ επιλέγεις.β)Δεν ξέρω,πώς ακριβώς εκδηλώνει το ενδιαφέρον του ο άλλος κι αν όντως είναι κάτι παραπάνω από τη συνήθη συμπεριφορά,που έχει απέναντι σε όλους τους μαθητές του.Δε μου φαίνεται σοφό όμως να χρησιμοποιήσεις τη σχέση δασκάλου-μαθήτριας,για να έρθετε κοντά σε πιο προσωπικό επίπεδο.Αν είναι σωστός επαγγελματίας,δεν πρόκειται να κάνει κίνηση,όσο είσαι μαθήτρια του είτε έχει είτε δεν έχει σχέση.Αν δεν είναι και εκμεταλλεύεται τη θέση του,για να γκομενίζει,δεν ξέρω κατά πόσο θεωρείς σωστό να τον πληρώνεις.Και σε αυτό κολλάει και η παρατήρηση της Λένας,η οποία και μου άρεσε και δίνει μπόλικο ψωμάκι για παραπάνω σκέψη.Το "χάιδεμα" μπορεί να είναι εξίσου προβληματικό με την πιο επιθετική συμπεριφορά σε διάφορα επίπεδα.Όχι μόνο από την πλευρά εκείνου,ο οποίος φέρεται έτσι,αλλά κι από την πλευρά όσων το δέχονται.
Σχολιάζει ο/η