Από περιέργεια εγώ να ρωτήσω κάτι; Είναι συνηθισμένο φαινόμενο στα ελληνικά πανεπιστήμια ένας φοιτητής να έχει τόσες ευκαιρίες να πάρει διορθώσεις στην πτυχιακή του σε μεταπτυχιακό επίπεδο πριν την τελική κατάθεση;Δεν αντιλέγω ότι προφανώς τα μηνύματα που δέχτηκε ο εν λόγω φοιτητής είναι αντικρουόμενα αλλά μου κάνει μεγάλη εντύπωση ότι η επιβλέπουσα του είδε τόσες φορές την εργασία του πριν την παραδώσει.Επίσης είναι ΑΚΡΩΣ αντιεπαγγελματικό εξωθεσμικά άλλοι καθηγητές να αναμίχθηκαν στην επίβλεψη, σε ξένα πανεπιστήμια αυτό είναι αρκετός λόγος για να υπάρξει πειθαρχική πράξη εναντίον τους. Προφανώς το θέμα είναι θεσμικό, θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη για άμεση λύση του θέματος, αλλά περιγράφει ο φοιτητής μια κατάσταση στην οποία μπορώ να δώσω άπειρα ελαφρυντικά στην καθηγήτρια. Πχ πόσο αναλυτικές θα είναι οι διορθώσεις ώστε το πνευματικό έργο να είναι του φοιτητή; Πως θα αξιολογηθεί η κριτική του ικανότητα αν του δοθούν επακριβείς διορθώσεις πριν την τελική βαθμολόγηση; Αν ο φοιτητής, όπως λέει, έχει την κριτική ικανότητα να εκτιμήσει διάφορες μεθοδολογικές προσέγγισεις γιατί δεν μπορεί να επιχειρηματολογήσει απέναντι στην επιβλέπουσα του και κυρίως στα έστω και υπολειτουργουντα θεσμικά όργανα;Μπορεί να έχω πολύ μεγάλη ακαδημαϊκή εμπειρία σε διάφορες χώρες αλλά με το ελληνικό σύστημα και τη μικροδιαχειρηση των τμημάτων δεν καμία σχέση. Απλά όλη η ιστορία αυτή μου φαίνεται παράξενη με βάση πάντα τη δική μου ακαδημαϊκή εμπειρία.
Σχολιάζει ο/η