#2 Αχ, λες και το έγραψα εγώ 14 χρόνια πριν! Αγαπητή, μην αγχώνεσαι ακόμα. Το πρώτο έτος είναι το πιο βαρετό, κάνεις τις βασικές αρχές από την κάθε κατεύθυνση, δεν έχεις ιδέα πού χρησιμεύει το κάθε τι που διαβάζεις κι επιπλέον διαβάζεις ακόμη με τη σχολική μέθοδο. Εγώ θα σε συμβούλευα να βρεις στο 2ο έτος ποιο μάθημα σε ενδιαφέρει, να πιάσεις τον καθηγητή (αν είναι συζητήσιμος) και να ζητήσεις να κάνεις μια εργασία. Όταν διαβάζεις για να βρεις απαντήσεις σε ένα ερώτημα σταματάς να διαβάζεις παθητικά κι αρχίζεις να έχεις κριτικό βλέμμα. Σ' εμένα τουλάχιστον αυτό λειτούργησε. Όταν ήρθε η ώρα να κάνω εργασίες και ανέτρεχα στα βιβλία που είχα ήδη χιλιοδιαβάσει, ξαφνικά το κείμενο δεν ήταν μια βαρετή παράθεση γεγονότων, ήταν ένα μαγικό μέσο διαλόγου (με τον συγγραφέα, με τον καθηγητή, με τις γνώσεις που ήδη είχα ή δεν είχα). Ψάχνοντας απαντήσεις άρχισα να πηγαίνω στη βιβλιοθήκη συχνότερα, να δανείζομαι βιβλία από τους καθηγητές μου και τέλος πάντων, ήρθε και το "πάθος" που λες. Επίσης από του χρόνου μπορείς να ζητήσεις από τους καθηγητές σου πληροφορίες για το αντικείμενο που σου αρέσει περισσότερο. Πχ σε ποια γλώσσα υπάρχει πλούσια βιβλιογραφία, αν θα άξιζε να μάθεις αυτή τη γλώσσα, πού θα μπορούσες να κάνεις Εράσμους ή κάποια πρακτική, σε ποιους τομείς θα μπορούσες να κάνεις κάποιο μεταπτυχιακό, τέτοια πράγματα. Η Ιστορία είναι υπέροχος τομέας με τεράστιο εύρος, αν ασχοληθείς θα βρεις σίγουρα κάτι να σε ενθουσιάσει.
Σχολιάζει ο/η