ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Στο επικεντρο της πολιτισμικης διαμαχης μεταξυ του ριζοσπαστικου Ισλαμ και της Δυσης βρισκεται η τεχνολογια. Ενω στη Δυση η τεχνολογια ειναι τροπος ζωης, στο ριζοσπαστικο Ισλαμ αντιμετωπιζεται ως ενα ιμπεριαλιστικο εργαλειο με ιστορικες ριζες στην Ιερα Εξεταση, οταν απελαθηκαν οι σεκιουλαριστες μουσουλμανοι απο την Ισπανια και "υποχωρησαν" πισω στα μεσαιωνικα θεοκρατικα μοτιβο του Μακχρεμπ.Απο πλευρας φονταμενταλιστικου Ισλαμ, η τεχνολογια χρησιμοποιειται μοναχα ως μεσο "αμυνας¨, για να χτυπηθει η ιμπεριαλιστικη Δυση, αφου αποτελει οχημα προβολης του λεγομενου δυτικου "soft power".Προσωπικα πιστευω οτι το Ισλαμ πρεπει να ανοιξει διαλογο με τον εαυτο του για τα ορια και τη χρηση της τεχνολογιας στην κοινωνια του. Μπορει καποιος να αποδομησει το hardware απο το λογισμικο του, αλλωστε δεν ειναι μονο το Ισλαμ που πρεπει να προσαρμοστει στη Δυτικη κουλτουρα ειναι και η Ινδια και η Κινα, δυο χωρες με παρομοιους πληθυσμους με την Ουμα που εχουν υποφερει προσφατα μαλιστα απο τον δυτικο ιμπεριαλισμο αλλα δεν αντιδρουν ετσι οπως το Ισλαμ ( η πρωτη γιατι η θρησκεια της δεχεται την αληθεια αλλων θρησκειων και η δευτερη γιατι παιρνει τις αξιες της απο τον Κομφουκιανισμο, που ειναι πιο ανεκτικος σε ξενες κουλτουρες ). Το ριζοσπαστικο Ισλαμ δεν ειναι αποτελεσμα συγκρουσης πολιτισμων ως αιτια. Μονο ως αφορμη. Η αιτια βρισκεται στο ελλειμμα αυτοστοχασμου και ανοιχτοτητας μεσα στην παραδοσιακη Ουμα, στις χωρες δηλαδη που θελουν 'η ηδη εχουν θεοκρατικα 'η ημι-θεοκρατικα καθεστωτα. Σ' αυτα στοχος δεν ειναι η δημοκρατια οπως στην Ινδια για παραδειγμα αλλα η δημιουργια και η επεκταση ενος χαλιφατου. Την σιγη του μουσουλμανικου αυτοστοχασμου ερχεται να συμπληρωσει η σιγη των δυτικων διανοουμενων για τη δικη μας καταπτωση, κατι που ενδυναμωνει την πολιτισμικη πολωση Δυσης Ουμας, βαζοντας λαδι στη φωτια του φονταμενταλισμου και ταυτοχρονα ξεπλενοντας τα χερια των μετριοπαθων ημαμηδων που απασχολουνται με το "σοβαροτερο" προβλημα του σεκταριανισμου, καλη ωρα οπως εμεις την εποχη του Οθωμανικου δυτικου επεκτατισμου στις σταχτες της Βυζαντινης θεοκρατιας.
Σχολιάζει ο/η