1. Συμφωνώ με το ατυχές 'τριτοκοσμική' του άρθρου. 2. Δεν συμφωνώ με τις συγκρίσεις με άλλες χώρες στην Ευρώπη. Αφενός γιατί ως επί το πλείστον οι παρελάσεις είναι διαφορετικού χαρακτήρα (δε συμμετέχουν μαθητές- πόσω μάλλον αν δε το θέλουν!-, δεν χάνονται διδακτικές ώρες και γενικότερα είναι πολύ πιο light) αφετέρου γιατί, ακόμη κι εκεί, προσωπικά δε τις θεωρώ σημαντικές. Στην Ελλάδα, η παρέλαση είναι μόνο ένα από τα πολλά απαράδεκτα στοιχεία του εκπαιδευτικού συστήματος, το οποίο δε καλλιεργεί καμία κριτική σκέψη για την ιστορία παρά μόνο δογματίζει, είτε με βιβλία-'αυθεντίες', είτε με παρελάσεις.
Σχολιάζει ο/η