Απεργία την Πρωτομαγιά

Στα λόγια μου έρχεσαι σιγά-σιγά... " Οι ελληνορθόδοξοι μας απασχολούν, μ' αυτούς ασχολούμαστε. Και δε θέλουμε να ανοίξουμε τα μάτια σας.Όποιος το λέει αυτό είναι για να δικαιολογηθεί. Πλάκα σπάμε με τα θαύματα και τις προφητείες. Μέσω τη σάτιρας κάνουμε ειρωνικά την κριτική μας, για να προκαλέσουμε γέλιο. Και έχει 18.000 φίλους η σελίδα."Καλέ μου άνθρωπε, σπάτε πλάκα και κάνετε "την κριτική σας ειρωνικά και καυστικά" εκεί που σας παίρνει! Εκεί που δε σας παίρνει "δε μας απασχολούν οι υπόλοιποι, μόνο οι ελληνορθόδοξι" ! Δείξτε τα κότσια σας και "απασχοληθείτε για να σπάσετε πλάκα" και με τους ισλαμιστές.... Επαναλαμβάνω: "Η ελευθερία σου, σταματά εκεί που ξεκινούν τα δικαιώματα του άλλου". Εκτός κι αν με τον Ελευθερία, εννοείς Αναρχία, που τότε λυπάμαι αλλά δεν έχεις καταλάβει καλά, ούτε τον όρο Αναρχία. Αν,λοιπόν, η Αναρχία είναι το ζητούμενό σου, μάθε πως σε αυτήν, καμιά μορφή εξουσίας δεν είναι θεμιτή, επομένως και η εξουσία που ασκείς εσύ λέγειν και πράττειν εις βάρος ζώντων (και νεκρών). Αν θες ελευθερία, στα πλαίσια της Αναρχίας, τότε δε μπορείς να γίνεσαι εσύ ο ίδος νόμος για τον άλλον! Ας μιλήσω και "μια φορά" πρακτικά για τη νομοθεσία, αφού φαίνεται δεν κατάλαβες τι ακριβώς λέω! Η νομοθεσία είναι αυτή που είναι για πολλά πολλά πράγματα. Θες να κάνεις κάτι δημόσια που γνωρίζεις ότι θα προκαλέσει ντόρο (άλλωστε αυτός ήταν και ο στόχος); Δες, μέχρι που φτάνουν νομικά (γιατί το ηθικά σαφώς δεν υφίσταται σαν έννοια ιδιαίτερα στον τρόπο προσέγγισης του συγκεκριμένου θέματος) τα δικαιώματά σου και πράξε αναλόγως. Αν τα ξεπεράσεις, την πάτησες. Αυτοί είναι οι νόμοι. Ναι, άδικα υπάρχουν και εφαρμόζονται ακόμη πιο άδικα έναντι πολλών και όχι μόνο του παστίτσιου, αλλά ο παστίτσιος απέκτησε φήμη και γι'αυτό το πολυσυζητάμε! Αλλά με το να καταπατάς έναν ήδη υπάρχων νόμο και να απαιτείς αυτός να μην εφαρμοστεί "επειδή κι επειδή κι επειδή" δεν αλλάζει κάτι! Κάνε κάτι αν θες να αλλάξουν κομμάτια της ελληνικής νομοθεσίας, μη μένεις άπραγος και απλά ενοχλείσαι και παραπονιέσαι όταν εφαρμόζεται κάτι που δε σου αρέσει αλλά παρόλα αυτά δε δραστηριοποιείσαι!Δεν κατηχώ, λέω τη δική μου γνώμη προβάλλοντας παράλληλα και την ηθική πλευρά του θέματος, αφού εμφανώς εκλείπει. Δε θέλω να στεναχωρηθείς, αλλά και τα πάλαι πρώτα κόμματα της χώρας, είχαν πολύ περισσότερους υποστηρικτές από τους 18.000.Όχι και πολύ θετικό αυτό ε; Αν δηλαδή, θες να το δούμε πλειοψηφικά... Εσύ μου πέταξες το μπαλάκι να καταλήξω πάλι στο εξής: Οι Βενιζελο-καραμανλο-σημιτο-σαμαραίοι, έχουν φέρει στην εξαθλίωση χιλιάδες οικογένειες. Έχουν οδηγήσει χιλιάδες ανθρώπους στην αυτοκτονία! Με λίγα λόγια, έχουν προξενήσει πολύ μεγάλο κακό όχι σε 1-2, σε χιλιάδες, οι πράξεις τους είναι αξιόποινες αλλά μηδέν δικαίωση για τους ανθρώπους που έχουν χαθεί και συνεχίζουν να χάνονται! Επαγωγικά, είναι άξιοι της σάτιρας και της κατακραυγής! (Ξανά)Επαγωγικά, για τον Παϊσιο, που δεν έχουμε μάθει κάτι αξιόποινο, η "σάτιρα" για ΄σένα, η γελοιότητα και ο εξευτελισμός για 'μένα, δεν έχουν λόγο εφαρμογής! [Πάλι το ίδιο συμπέρασμα βγαίνει κι αυτή τη φορά όπως εσύ το έθεσες]. Το "Και να σου απαντήσω πως δε θα μου άρεσε να σατιρίζομαι νεκρός, δε σημαίνει πως είμαι υπέρ του περιορισμού της ελευθερίας του λόγου" με δικαιώνει α) γιατί ούτε εσύ ο ίδιος που είσαι υπερασπιστής αυτής της κίνησης, της "σάτιρας" ενός νεκρού, δεν αρέσκεσαι στη σκέψη να γινόταν για ΄σένα. Ίσως και να αυτοαναιρέθηκες λίγο... Μάχεσε για κάτι , αλλά έχεις πρόβλημα αυτό να γίνει για σένα; Αντίφαση...β) ούτε εγώ είμαι υπέρ του περιορισμού της ελευθερίας του λόγου, είμαι όμως ενάντια στην κατάχρηση της ελευθερίας του λόγου ! ...για τη σάτιρα στη θρησκεία σου; <αυθαίρετο δικό σου συμπέρασμα! Όποιος εναντιώνεται στο δικό σου, είναι με "τους άλλους"! Βλέπεις, υπάρχουν κι άνθρωποι που μπορούν να αποδώσουν άδικο-δίκιο και στις δυο πλευρές, δεν είναι τόσο υποκειμενικοί όσο εσύ, δεν επιζητούν τη δικαίωση της δικής τους πλευράς αδιαφορώντας για τη δικαίωση της άλλης πλευράς και το ονομάζουν αυτό ελευθερία.
Σχολιάζει ο/η