"Εάν δεν ξέρεις τι είναι επιχείρημα δε σε φταίω, πάνε ξανά σχολείο για να μάθεις"Πόσο χρονών είσαι; "Λες και αν είχε κατηγορηθεί για προσβολή νεκρού δε θα θα το έκανες και πάλι θέμα"Φυσικά και θα το έκανα, γιατί δεν υποστηρίζω πως είναι προσβολή νεκρού η παρωδία ενός προσώπου-συμβόλου, άσχετα αν δεν βρίσκεται εν ζωή. Απλά δε δικαιολογείται καμιά αυτεπάγγελτη κατηγορία. Αν κάποιος θεωρεί προσβολή νεκρού την όλη υπόθεση, ας κάνει μήνυση κι ας αποδείξει στο δικαστήριο ότι όντως είναι. Να αντικρούσει τα επιχειρήματα της υπεράσπισης κτλ. "Αν ήξερες ιστορία θα γνώριζες ότι στον μεσαίωνα..."Παίρνεις μια σκόπιμη ρητορική υπερβολή ως κυριολεξία, απλά και μόνο για να δημιουργήσεις εντυπώσεις, περνώντας στην ad hominem επίθεση."ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΣΕ ΑΛΛΗ ΘΡΗΣΚΕΥΟΜΕΝΗ ΧΩΡΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΘΑΝΑΤΟ!"Ωραίο μέτρο σύγκρισης (ευσεβείς πόθοι;). Χάρη μας κάνετε δηλαδή που δε μας κρεμάτε στο Σύνταγμα. Και μετά θίγεσαι που σε λέω ταλιμπάν. Αλλιώς τι νόημα έχει να μας λες συνέχεια ότι στις ισλαμικές κοινωνίες θα μας κρεμούσαν; Θες να φανείς ανώτερος απ' τη σύγκριση με το χειρότερο;"εσύ συμπεριφέρεσαι σα ταλιμπάν όταν γουστάρεις να κοροϊδεύεις ανθρώπους που ΔΕΝ σε πείραξαν!"Πρέπει να με πειράξει με φυσικό τρόπο δηλαδή; Η παρωδία/σάτιρα (ναι σάτιρα, καλά διαβάζεις, γιατί δεν ξέρεις τι είναι σάτιρα αν αποσπάς το κομμάτι του χλευασμού απ' αυτήν) του Παΐσιου, έχει και πολιτικούς όρους, πέραν της προσβολής της νοημοσύνης που αρκεί από μόνη της για την καζούρα. Δε σατιρίζεις κάποιον επειδή σε πείραξε προσωπικά. Θα ήταν κακή χρήση της σάτιρας μια τέτοια χρησιμοποίησή της. Γι' αυτό σου λέω είσαι ξένος με τη σάτιρα. Με τη σάτιρα, ασκείς εντέχνως και χιουμοριστικά μέσα απ' την καυστικότητά και την ειρωνεία της, την κριτική σου στον πολιτισμό της κοινωνίας όπου ζεις. Και ο θαυματουργός προφήτης που έχει πάρει τα μυαλά των στρατιωτικών, των πολιτικών και των δικαστικών, με τις εθνικιστικές του προφητείες για το Μεγάλο Έθνος, είναι κομμάτι του πολιτισμού. Οι πεποιθήσεις για τα θαύματα, είναι κομμάτι του πολιτισμού. Εμένα όλα αυτά μου προσβάλουν την νοημοσύνη. Και θέλω την κριτική μέσω της παρωδίας, όσο καυστική κι αν είναι (αυτό είναι αισθητικό θέμα του καθενός). Η ελευθερία της έκφρασης καταστρατηγείται απ' αυτά τα θεοκρατικά κατάλοιπα του Ποινικού Κώδικα.
Σχολιάζει ο/η