Αγαπητέ sayz who σε ευχαριστώ για την απάντηση.Το σχόλιο ήταν πράγματι καλοπροαίρετο και ως τέτοια εκλαμβάνω και την απάντησή σου.Το μόνο που έχω να σχολιάσω είναι πως 'με αδικείς' ολίγον τι, θεωρώντας πως 'συγκρίνω' επειδή ανάφερα ότι δεν συγκρίνω.Επίσης έχω να συμφωνήσω ότι είναι άκαιρη η αναφορά στους νεκρούς της μαρφίν στις 5/12 καθώς αυτή την ημερομηνία σκοτώθηκε ο Γρηγορόπουλος και όχι αυτοί. Ναι αυτό ισχύει.Αλλά δυστυχώς οι συσχετισμοί έρχονται στο μυαλό. Οι ένοχοι πράγματι δεν έχουν εντοπιστεί και ο κύριος κατηγορούμενος δεν είναι ξεκάθαρο κατά πόσο εμπλέκεται τελικά (προσωπικά δεν έχω πειστεί ούτε για την αθωότητα ούτε για την ενοχή του). Τι ωθεί όμως όσους θυμούνται και συσχετίζουν τους νεκρούς της μαρφιν με την επέτειο Γρηγορόπουλου; και τα επεισόδια που ακολούθησαν; Ίσως γιατί κανείς δε μοιάζει να θέλει να 'τιμήσει' αντίστοιχα τη μνήμη αυτών των νεκρών που χάθηκαν μέσα στο ίδιο ευρύτερο πλαίσιο κοινωνικών ταραχών. Θες να μιλήσουμε πιο ειλικρινά; ως ένα βαθμό έχει δημιουργηθεί και ένα άτυπο δίπολο και δίνεται μια 'μάχη' μείωσης/αυξησης της βαρύτητας των δυο συμβάντων. Τμήματα της δεξιάς θέλουν να αντισταθμίσουν τη δολοφονία Γρηγορόπουλου με κάτι άλλο (γιατί άραγε;) και τμήματα της αριστεράς δεν φαίνεται να θέλουν να δώσουν βαρύτητα στη Μαρφιν (γιατί άραγε;). Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, αν μιλήσεις για τη μαρφίν αυτομάτως στοχοποιείσαι ως (αν μη τι άλλο) αντι-αριστερός.Βάζουμε 4 (και μισό) νεκρούς σε μια διελκυστίνδα για το ποιός είναι πιο νεκρός και αυτό μας φαίνεται λογικό; Και αν θέλουμε να λέμε τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-bathtub, θα πρέπει να αναγνωρίσουμε πως και οι δυο πλευρές έχουν τα άδικά τους (τα δικια τα ξέρουμε).
Σχολιάζει ο/η