ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Ο αντιτρομοκρατικός νόμος εφαρμόστηκε και σε άτομα που δεν ήταν τρομοκράτες.Επίσης,δεν μιλάμε για μια παράνομη οργάνωση ή για ένα άτομο αλλά για ένα κόμμα εντός του κοινοβουλίου,που αντιπροσωπεύει μερίδα πολιτών,πλήρως νομιμοποιημένο.Δεν έθιξε την δικιά του νομιμότητα,αλλά την νομιμοποίηση που έχει πάρει από το κράτος μια (προφανέστατα) τρομοκρατική οργάνωση,ενώ ανά πάσα στιγμή ο καθένας μπορεί να κατηγορηθεί για τρομοκράτης για λιγότερα από αυτά(με έχουν πιάσει με πέτσινο μπουφάν,δερμάτινα γάντια και μια αντιασφυξιογόνο μάσκα που φοράς στο ράντισμα,γιατί είχα πάει σε πορεία και δεν ήθελα να μπαφιάσω από τα δακρυγόνα,που ενδεχομένως να έπεφταν,και πήγαν να με χώσουν μέσα για τρομοκράτη με βάση αυτόν τον νόμο.Πρόσεξε,δεν είχα τίποτα πάνω μου που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί έστω σαν όπλο).Ούτε εγώ πρόλαβα την ΕΡΕ αλλά ξέρω και δυο πραγματάκια για την ιστορία αυτού του τόπου και τι πρέσβευε ο καθένας.Το να συγκρίνεις κομμουνισμό με ναζισμό είναι άτοπο.Διαφορετικές αναλύσεις περί καπιταλισμού έχουν κάνει ακόμα και καπιταλιστές θεωρητικοί.Δεν μπορείς να τις συγκρίνεις με βάση το ότι είναι καπιταλιστές.Ακόμη ο κομμουνισμός(ο σοσιαλιστικός μαρξισμός) και ο αναρχισμός σαν θεωρίες προϋπήρχαν του ναζισμού.Κάποιος πήρε αυτά που θεώρησε καλά για να έχει λαϊκό(αρχικά,γιατί μετά την άνοδο στην εξουσία δεν τον ένοιαζε) έρεισμα και τα ενέταξε στην θεωρία του.Το ζήτημα είναι με τι άλλο τα έμπλεξε.Νιώθω αηδία απλά και μόνο που αναγκάζομαι να βάλω αυτές τις έννοιες στην ίδια πρόταση με τον ναζισμό για να σου εξηγήσω.Την αναφορά στο αν οι ναζιστές είναι αντικαπιταλιστές εσύ την έκανες αρχικά όχι εγώ και είναι κάτι που το επαναλαμβάνεις.Οπότε μάλλον εσύ άνοιξε κανά βιβλίο και σταμάτα να επαναλαμβάνεις το ad hominem.Επίκληση στο ήθος του αντιπάλου.Και μην μου πεις πως είναι θέμα συντομίας.Αν γράφεις τέτοια κατεβατά δεν σε νοιάζει η συντομία.
Σχολιάζει ο/η