ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Απ. προς Αρη: διάβασα και ξαναδιαβασα το άρθρο σου. Πού ακριβώς το ανέφερες ότι εκείνη τη μερα η συγκεκριμένη πορεία δέχτηκε επίθεση απο τους 'αναρχικούς'; Πού ανέφερες ότι υπήρξαν 80 τραυματίες και ενας νεκρός; Πού ανέφερες ότι η περιφρούρηση επενέβη για να μην υπάρξουν άλλοι νεκροί, γιατι η αστυνομία κοιτούσε; Ο Πουλικογιαννης αμυνόμενος υπήρξε και στις 2 περιπτώσεις, δεν υπηρξε επιτιθέμενος - και αυτο ειναι ΠΟΛΥ ΒΑΣΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ, την οποία αποκρυπτεις. Αν δηλαδή προχτές στο Πέραμα έπιανε έναν απο τους χρυσαυγίτες που του την έπεσαν, θα τον κατηγορουσες για άσκηση βίας;Οι οπτικές γωνίες των ανθρώπων μπορεί να είναι διαφορετικές, αλλά να είμαστε τίμιοι στην παρουσίαση των γεγονότων και να μην αποκρυπτουμε έντεχνα τα μισά.[ΑΠ. ΑΡΗ: Επειδή μπορεί ο Πουλικογιάννης να είχε χίλια δίκια να κλωτσάει τον πεσμένο άντρα, γι' αυτό δεν εξέφρασα καμία απόλυτη άποψη, αλλά δήλωσα την αμηχανία μου. Δεν απέκρυψα καθόλου το ότι δεν ξεκίνησε το ΚΚΕ τον καβγά, ούτε το ότι υπήρξε ένας νεκρός. Μπορεί να είχαν απόλυτα σωστό λόγο οι πέντε να χτυπήσουν τον έναν στις φωτογραφίες, ούτε ετυμηγορία έβγαλα, ούτε μπορώ να κατηγορήσω με απόλυτο τρόπο κανέναν (εκτός απ' τους Χρυσαυγίτες, που τους κατηγορώ με απόλυτο τρόπο.)Αφού διάβασες και ξαναδιάβασες το άρθρο και δεν βρήκες τίποτα, το κάνω κόπι πέιστ εδώ:"Θεωρώ πως είναι εύκολο να διακρίνεις τη βία του καταπιεστή από τη βία του καταπιεζόμενου. (Όχι, ΔΕΝ είναι όλες οι βίαιες πράξεις ίδιες.) Εκτός απ' τη βία του καταπιεστή και του καταπιεζόμενου, του επιτιθέμενου και του αμυνόμενου, ως διακριτή βία θα βάλω και αυτήν των χρυσαυγιτών. Δεν υπάρχει καμία εξίσωση της βίας της με οποιαδήποτε άλλη βία. Όμως πραγματικά, νιώθεις μια αμηχανία βλέποντας τραυματισμένο τον κομμουνιστή που τραυματίζε πρόπέρσι πεσμένο στο έδαφος αναρχικό. Κυρίως γιατί συνειδητοποιείς πως αυτός που για τους μεν είναι ήρωας (είχε και νεκρό το ΚΚΕ εκείνη την ημέρα - και νομίζω δεν ξεκίνησε εκείνο τα επεισόδια) για τους δε θεωρείται "εγκληματίας, φασίστας και τραμπούκος" (έτσι τον αποκαλεί το indymedia). "
Σχολιάζει ο/η