Δεν ξέρω αν προσέξατε ένα εμπρόθετο επιρρηματικό προσδιορισμό, το "κατ' ουσίαν". Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω την ηλικία ή το επάγγελμα σας, εγώ προσωπικά είμαι μαθητής της Γ΄Λυκείου και μιλώ από προσωπική και πρόσφατη πείρα.Προφανώς δεν μιλάω για λάθη τύπου "πσωνηζο" αντί για "ψωνίζω", αλλά η ελληνική διαθέτει πολύ πιο περίπλοκες περιπτώσεις λέξεων. Η συντριπτική πλειοψηφία των σημερινών μαθητών, όπως την βιώνω εγώ στο σχολικό μου περιβάλλον, αγνοεί πχ την κλίση των ρημάτων της Β΄συζυγίας (σε -μι). Όσο για την τόσο δυσνόητη πρόταση, νομίζω πως είναι εξαιρετικά σαφής. Στα ν.ε. έχουμε αυτές τις μαγικές "δευτερεύουσες προτάσεις", την παράταξη και το άλλο το καταπληκτικό, το "ασύνδετο σχήμα". Θα σας το κάνω όμως λίγο πιο λιανά. Αυτοί που χωρίς να ξέρουν βασικά αρχαία ελληνικά, δεν κάνουν λάθη ορθογραφίας, δεν μπορούν να είναι θεωρηθούν παραδείγματα προς μίμηση. Γιατί; Διότι δεν ξέρουν θεωρία, απλά έχουν διαβάσει και αποτυπώσει τους ορθούς τύπους. Σας κάλυψα ή να το ζωγραφίσω; Υ.Γ. το "αλλά" δηλώνει αντίθεση, όχι άρνηση.
Σχολιάζει ο/η