ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Η κατάργηση της βαθμολογίας και η αντικατάσταση της από την περιγραφή του προφίλ του μαθητή απαιτεί και καλούς καθηγητές. Ουσιαστικά πρόκειται για μία πιο περιγραφική αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή, κάτι που εγώ βρίσκω πιο απαιτητικό και δύσκολο τόσο για τον μαθητή όσο και τον καθηγητή. Ο βαθμός μπαίνει σε ένα μεμονωμένο γραπτό, η περιγραφή του προφίλ του μαθητή θέλει διαρκή ενασχόληση με τον μαθητή και την πρόοδο του. Πόσοι καθηγητές το κάνουν αυτό;Όσο για τον μαθητή, ναι μεν πιστεύω ότι θα είναι πιο δύσκολο γιατί θα πρέπει να κάνει ουσιαστική και πολύπλευρη προσπάθεια για να δημιουργήσει ένα "καλό προφίλ" από το να διαβάζει και να γράφει καλά στα τεστ (πχ να είναι περισσότερο δημιουργικός ή δραστήριος, να παίρνει περισσότερες πρωτοβουλίες, να συνεργάζεται κλπ), αλλά παράλληλα θα βοηθηθεί γιατί κάποιος θα τονίσει τις κλίσεις και τις αδυναμίες του, θα έχει μία καθοδήγηση κλπ. Κάτι σαν παράλληλος επαγγελματικός προσανατολισμός. Για τις εργασίες αλίμονο να διαφωνήσει κάποιος. Μόνο οφέλη έχουν.
Σχολιάζει ο/η