Ολυμπιακά έργα είναι οι ολυμπιακές εγκαταστάσεις, εξ ορισμού. Αυτά που αναφέρεις είναι, κατά τη γνώμη μου, συνοδευτικά που έγιναν με την ευκαιρία/αφορμή των αγώνων.Δεν είμαι ειδικός αλλά ονομάτισέ μου, παρακαλώ, έστω ένα αμιγώς ολυμπιακό έργο που χρησιμοποιείται ακόμα από τον γύρω πληθυσμό και όχι εξ' ολοκλήρου από events η πρόσβαση στα οποία απαιτεί χρηματικό αντίτιμο.Ίσως υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις που πιθανόν αγνοώ.Τέλος και σε σχέση με τα παραδείγματα που αναφέρεις, στην Αθήνα έζησα από το 2004 κι έπειτα, οπότε δεν ξέρω τι είδους ανάπλαση υπέστη η Κηφισίας και δε μπορώ να κρίνω.Η γραμμή του Τραμ πραγματοποιήθηκε με μεγάλες αποκλίσεις, απ' όσο γνωρίζω -πχ στο σχέδιο θα συνοδευόταν από παράλληλη ζώνη πρασίνου καθ' όλο το μήκος της.Το μετρό ναι, απαραίτητο και χρηστικό.Η Αττική Οδός χρησιμοποιείται μεν αλλά από την άλλη είναι ακόμα ένα έργο που ενθαρρύνει τη χρήση του αυτοκινήτου, ένα μέσον του οποίου η χρήση ευθύνεται τα μέγιστα στην υποβάθμιση των συνθηκών διαβίωσης στην Αθήνα -οπότε δεν ξέρω τι να σκεφτώ εκεί.
Σχολιάζει ο/η