ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Well said, που λένε και στο χωριό μου. Κλασικό σχόλιο σε αυτές τις περιπτώσεις "Είμαι γενικά κατά τις θανατική ποινής ΑΛΛΑ σε τέτοιες περιπτώσεις θα το σκεφτόμουν/είμαι υπέρ κλπ." Φυσικά οι περιπτώσεις που μαζεύονται είναι πολλές οπότε πες μας ότι είσαι υπέρ της θανατικής ποινής να τελειώνουμε. Όταν υπάρχει η θανατική ποινή υπάρχει και ο δήμιος, ας μας εξηγήσουν ποιος θα κάνει αυτή τη δουλειά. Αυτό από μόνο του εγείρει νέο κύκλο ηθικών ζητημάτων. "Κι αν το θύμα ήταν συγγενής σου;" Άλλο κλασικό επιχείρημα που δεν συνάδει, όμως, με το νομικό πολιτισμό μας. Ακριβώς για αυτόν τον λόγο ο δικαστής δεν είναι συγγενής του θύματος και η δικαιοσύνη είναι ουδέτερη, ανεξάρτητη και ορθολογική. Διαφορετικά πάμε στο δόγμα "οφθαλμός αντί οφθαλμού κλπ.", δηλ. στην αντεκδίκηση και γινόμαστε πιο ζούγκλα από ότι είμαστε. Πολύ καλό το παράδειγμα με το ΙSIS. Στο κάτω κάτω οι άνθρωποι τι κάνουν; Αποδίδουν δικαιοσύνη κατά την άποψη τους με λίγο... πιο αρχαϊκό τρόπο. Όχι; Δεν το κόβω, βέβαια, όλοι αυτοί οι κάφροι που σχολιάζουν όπως σχολιάζουν να κάνουν τη σύνδεση και να προβληματιστούν.
Σχολιάζει ο/η