Αντιλαμβάνομαι ότι το ζήτημα μπορεί να είναι ιδεολογικό. Για μερικούς, η έννοια του κράτους είναι μια αυθαίρετη κατασκευή, τα σύνορα κακώς υπάρχουν γιατί χωρίζουν τους λαούς, όλοι πρέπει να ζουν μαζί αδελφωμένοι, ο έλληνας εργάτης έχει περισσότερα κοινά με τον κινέζο εργάτη, απ’ ότι έχει με τον έλληνα εργοδότη, κτλ. Επιτρέψτε μου να σας υπενθυμίσω ότι αυτή είναι μειοψηφική άποψη. Τόσο στην Ελλάδα, όσο και διεθνώς, υπάρχουν κράτη, σύνορα, μεταναστευτικοί περιορισμοί. Ακόμα και όσοι τα υποστηρίζουν αυτά, όταν τους δόθηκε η ευκαιρία να τα εφαρμόσουν, ύψωσαν το Τείχος του Βερολίνου, έβαλαν ηλεκτροφόρα καλώδια, συνοριοφύλακες που πυροβόλαγαν στο ψαχνό, κτλ. Εάν έχετε κάποιο αντίθετο ιστορικό παράδειγμα (κράτους χωρίς υπηκοότητες και σύνορα) θα χαρώ πολύ να το ακούσω. Εάν λοιπόν συμφωνήσουμε ότι υπάρχουν κράτη, τότε αυτομάτως θα πρέπει να δεχθούμε ότι σ’ αυτά υπάρχουν ιθαγενείς και αλλοδαποί. Εκ των πραγμάτων, οι τελευταίοι είναι φιλοξενούμενοι (ούτως ειπείν).Εσείς μπορεί να λέτε πως δεν έχετε τίποτα κοινό με τους δολοφόνους του Σεχζάτ, αλλά ειλικρινά: Πιστεύετε ότι αυτό εναπόκειται στη διακριτική σας ευχέρεια ή είναι θέμα καλού γούστου; Απ’ τη στιγμή που γεννηθήκατε, υπάρχει νομικός δεσμός ανάμεσα σ’ εσάς και το ελληνικό κράτος, που απορρέει από την ελληνική σας ιθαγένεια. Το ίδιο ισχύει και για τους δολοφόνους, και με βάση τη μεταβατκή ιδιότητα των μαθηματικών που μαθαίναμε στο Δημοτικό (εάν α=β και β=γ, τότε α=γ), έχετε κάτι κοινό μ’ αυτούς, διότι είστε συμπατριώτες (είτε σας αρέσει, είτε όχι). Σε ό,τι αφορά τους συγκεκριμένους Πακιστανούς, προσπάθησα σε κάποιο βαθμό να είμαι politically correct και γι’ αυτό τους χαρακτήρισα «φιλοξενούμενους» και χρησιμοποίησα τον παραλληλισμό με τους «καλεσμένους σε δείπνο». Στην πραγματικότητα δεν είναι καλεσμένοι γιατί κανείς δεν τους κάλεσε. Όπως είναι προφανές, καλεσμένος είναι αυτός που μεταναστεύει σε μία χώρα με τη διαδικασία της μετάκλησης υπαλλήλου, βάσει συγκεκριμένης ποσόστωσης που θέτει η χώρα υποδοχής (άν θέτει, οι περισσότερες δεν δέχονται καθόλου μετανάστες, ή δέχονται μόνο κατ΄εξαίρεση). Σε κάθε περίπτωση, περνάει από το προξενείο της, προσκομίζει πρόσκληση συγκεκριμένου εργοδότη εγκεκριμένη από τη Νομαρχία, ιατρικές εξετάσεις που πιστοποιούν ότι δεν πάσχει από μεταδοτικά νοσήματα, ελέγχεται από τον ΟΑΕΔ ότι δεν θα απασχοληθεί σε εργασία που θα μπορούσε να κάνει ιθαγενής, ελέγχεται το ποινικό του μητρώο και (αν είναι τυχερός) λαμβάνει εθνική θεώρηση εισόδου (βίζα) για εργασία. Πρόκειται πχ για τη διαδικασία που ακολούθησαν στο παρελθόν οι πατεράδες μας και οι παπούδες μας για να μεταναστεύσουν σε ΗΠΑ, Αυστραλία, Καναδά, κτλ. Αυτό ακριβώς σημαίνει gastarbeiter (προσκεκλημένος εργάτης) - δεν φαντάζομαι να πιστεύετε ότι πήγε κανείς Έλληνας στη Γερμανία πηδώντας τα κάγκελα. Τα περί αντιθέτου λεγόμενα σε blogs και περιοδικά, μην τα πιστεύετε – είναι σαχλαμάρες. Σε κάθε σοβαρό κράτος, αυτά τα θέματα αναλύονται με ψύχραιμο διάλογο. Στην Ελλάδα το θέμα είναι ταμπού, και άν δεν έχεις προωθημένες αναρχο-αριστερές απόψεις, τότε πρέπει οπωσδήποτε να είσαι ρατσιστής-φασίστας. Συγνώμη, άλλη περίπτωση δεν υπάρχει;Κυρία μου, η μετανάστευση προκαλεί σοβαρά προβλήματα. Δεν προσφέρετε καλές υπηρεσίες στους ίδιους τους μετανάστες με το να εξομοιώνετε: α) την εφαρμογή του Νόμου & τη ψύχραιμη συζήτηση με β) τον ρατσισμό διότι γ) ωθείτε τον κόσμο που βιώνει αυτά τα προβλήματα και βρίσκεται σε απόγνωση δ) στις αγκάλες όσων παραβιάζουν το Νόμο και απεχθάνονται τις πολιτισμένες συζητήσεις (δηλαδή στη Χρυσή Αυγή).
Σχολιάζει ο/η