Αν η μια διαδρομή κοστίζει 4 ευρώ...με συμφέρει να βγάλω κάρτα γτ με κόστος 30 ευρώ αγοράζω 15 εισιτήρια δλδ 7,5 ολοκληρωμένες διαδρομές.... δλδ του φούστη μέσα σ ένα μήνα είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί να πάς κάπου 7 φορές! Άρα μάταιο μέτρο μιας και θα οδηγήσουν πολύ κόσμο προς την κάρτα.... ή στα ποδήλατα, πόδια ή λαθρεπιβίβαση....Πάντως αυτό το διαβαθμισμένο/ κλιμακούμενο κόστος πως ακριβώς θα το καταφέρουν; εκτός κι αν έχουμε εισιτηριο-εισπράκτορες μέσα σ κάθε λεωφορείο για να μας κόβουν εισιτήριο! Αλλιώς τι; θα πάω στο περίπτερο να παρω εισιτήριο τι κόστους; ή μήπως θα 'χω 10 εισιτήρια να ρωτάω τον οδηγό ποιο να επικυρώσω; ή το ακόμα πιο αστείο, μήπως κιόλας να ρωτάω (εγώ κι άλλοι πόσοι) τον οδηγό, που ούτε τις στάσεις του δρομολογίου του δε ξέρει, για το κόστος; Μάλλον θα τα πάνε στο 1.40 ή σε κανα 1.60 και θα ναι πια και ωριαία μη σας πω....και μας τρομάζουν για να μας καλοφανεί "Πάλι καλά που δεν πήγε 2 ευρώ καλο και το 1.60 για 60λεπτη διαδρομή"
Σχολιάζει ο/η