Θυμάμαι τον Κωστόπουλο από τα πρώτα-πρώτα τεύχη του πολύ πετυχημένου ΚΛΙΚ. Τότε είχε φέρει επανάσταση στα μέσα επειδή λάνσαρε ένα νέο ύφος περιοδικού με γλώσσα νεανική, με διεθνή καλλιτεχνική θεματολογία που ξέφευγε απο τα σοβαρά ήθη της εποχής επιπέδου Ταχυδρόμου και απο τα λαικότερα καλλιτεχνικά Φαντάζιο ή τα μουσικά Πόπ&Ροκ κλπ. Όντως ήταν ο προφέσσορας του lifestyle και επειδή εκείνη την εποχή απευθυνόταν σε μιά κοινωνία λιγότερο καταναλωτική αλλά και με ελάχιστη αγοραστική δύναμη το να γράφει reviews, άρθρα και να κάνει συνεχής αναφορές σε μαγαζιά της νύχτας που ούτε απ έξω δεν μπορούσαμε να περάσουμε, ρούχα και μηχανές που δεν μπορούσαμε να έχουμε, πόλεις που δεν μπορούσαμε να επισκεφτούμε και εκείνος μιλούσε λες και ήταν η γειτονιά του, φάνταζε σε εμάς εμάς θεικό. Αν δεν σε είχε ο Κωστόπουλος στις σελίδες του, δεν υπήρχες - δεν συνέβη γεγονός. Όλα τα μαγαζιά και όλοι οι καλλιτέχνες εκκολαπτόμενοι και μη, έδιναν τα πάντα για μιά αναφορά του. Αν δεν σύχναζες στο τάδε μαγαζί της παραλιακής ή δεν είχες δοκιμάσει το τάδε ποτό ή δεν σύχναζες στην Ψαρρού ή δεν είχες κάποια μηχανή επιπέδου harley, ήσουν out ! Καθοδηγούσε -άθελά του ίσως- μιά ολόκληρη γενιά. Θυμάμαι χαρακτηριστικά που είχε αντιγράψει ετικέτες από ακριβές μάρκες πούρων, παπουτσιών και κάποιων άλλων που δεν θυμάμαι, τις είχε φωτογραφήσει και συμβούλευε οτι άν θέλεις να είσαι κάποιος και in , κόψε προσεκτικά απο τη σελίδα του περιοδικού την ακριβή ετικέτα του πούρου και κόλλησέ τη γύρω από το φτηνό πούρο που θα πάρεις απο το περίπτερο για να λες όταν θα το ανάψεις ότι είναι πούρο Montecristo Αβάνας! Κορυφαίος! Το ίδιο τέχνασμα πρότεινε και για παπούτσια Cole Haan νομίζω, που έδινε φώτο απο τους πάτους του παπουτσιού και έλεγε κόφτους γύρω-γύρω και βάλε τους μέσα στα φτηνά παπούτσια σου για να μην μειονεκτείς!! Πάντως, τώρα πλέον έχοντας καταλάβει τον οικονομικό αντίκτυπο που είχε στις μάζες η θεματολογία του άνετα πήγαινα μάρτυρας υπεράσπισης του δημοσιογράφου ! lol
Σχολιάζει ο/η