Καταρχήν δεν αντιλαμβάνομαι ποιος είναι ο ''αδικημένος'' και ποιος είναι εκείνος που τον αδίκησε, και τι χρωστάει ο αδικήσας στον αδικημένο, αλλά δεν είναι επί της παρούσης αυτό το ζήτημα.Ξέρεις ποιο είναι το κακό στην όλη ιστορία; το ''τελεσιγραφικό'' του αιτήματος, δηλαδή ''ή άδεια ή τίποτε''. Και όταν όλοι όσοι είστε υπέρ του Ρωμανού μιλάτε να ''βρεθεί λύση'' εννοείτε να πάρει εκπαιδευτική άδεια, καθετί άλλο δεν είναι λύση. Θα μπορούσε κάλλιστε λ.χ. να υπάρχει μία μέση λύση, να ξεκινήσει εξ αποστάσεως και στην πορεία μπορεί να αναθεωρηθεί το θέμα της άδειας.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon