Πετάχτηκε και η γνωστή αερολογία του μεσόστρατου νου και προστρέξανε όλοι να επικυρώσουν.Το πρόβλημα δεν είναι η φράση αυτή καθαυτή αποκομμένη από τη χρήση της καλό μου. Για να πουλήσεις ρούχα με μια λεπτή κοπέλα στη φωτογραφία, η φράση "hungry but chic" πουλά ιδεολογία (της μοδάτης ανορεξίας.) Το ίδιο συμβαίνει και όταν η φράση σταμπάρεται σε βιτρίνα καταστήματος εν μέσω κρίσης, ειδικά δε με απλήρωτους εργαζόμενους. Αντίστοιχα, αν έβαζες τη φράση "η φτώχια θέλει καλοπέραση" σε μια διαφημιστική μπροσούρα με ένα ζευγάρι στις Μαλδίβες, η χυδαιότητα θα βρίσκονταν εκ του σύγγενης, δεν αφορά τη φράση σαν καθαρό μήνυμα (Ατυχέστατη πάντως η σύγκριση σας και στη βάση της.) Λυπάμαι, αλλά δεν θα αγοράσουμε.
Σχολιάζει ο/η