Τρομερό. Η ημιμάθεια του Έλληνα σε μέγεθος τσουνάμι (δια)σχίζει ωκεανό και έφτασε στην άλλη ακτή του Ατλαντικού. Ακόμα και οι ξένοι επισκέπτες της Ελληνικής πρωτεύουσας γνωρίζουν ότι εδώ και δύο χρόνια υπάρχουν fixed(φιξ) τιμές στις διαδρομές ταξί από το κέντρο της Αθήνας στο αεροδρόμιο και αντίστροφα. Τα 50 ευρώ για αποβίβαση μετά τα μεσάνυχτα και έως 5 το πρωί είναι για μόνο διαδρομές μεταξύ αεροδρομίου και μια ορισμένης περιοχής του κέντρου της Αθήνας, αυτή την περιοχή περικλείει ο χάρτης στην φωτογραφία.Δηλαδή αν κάποιος πάρει ταξί από και προς το αεροδρόμιο, οι περιοχές που είναι εκτός χάρτη δηλαδή εκτός κέντρου, πληρώνονται με βάση τον μετρητή, μερικές φορές πολύ λιγότερα. Η ώρα αποβίβασης ορίζεται για να μην υπάρχει πρόβλημα στην εύρεση ταξί πριν από τα μεσάνυκτα, αν και είναι τόσα πολλά ελεύθερα σήμερα. Αν ο φίλος μας Ανδρέας είχε ρωτήσει τον ταξιτζή αντί λάθος να τον κατηγορεί θα είχε λάβει πιστεύω την σωστή εξήγηση.Οι περισσότεροι ταξιτζήδες και ιδιαίτερα οι ιδιοκτήτες-οδηγοί είναι τίμιοι και από αυτούς που είναι δεν το κάνουν γιατί το ρίσκο είναι μεγάλο, το πρόστιμο ή η άδεια για να κλέψουν 5 ευρώ. Υπάρχουν βέβαια οι λίγοι ανόητοι που το κάνουν και γίνονται ρεζίλι στα παρακάλια όταν τους πιάνεις να κλέβουν και είσαι έτοιμος να καλέσεις την αστυνομία. Η αλήθεια είναι ότι οι ταξιτζήδες όπως και οι περισσότεροι μικροί επιχειρηματίες φυτοζωούν σήμερα δουλεύοντας 12ώρα για 40-50 ευρώ μεροκάματο μετά τα έξοδα και πριν την φορολόγηση του εισοδήματος τους με μεγαλύτερους συντελεστές από όλους τους άλλους από το πρώτο ευρώ και χωρίς αφορολόγητο.Συμβουλή:Όταν παίρνει κάποιος ταξί να προτιμά αυτά με τους μετρητές να είναι πάνω ψηλά, να φαίνονται καθαρά, και όχι εκείνα που είναι χωμένα δίπλα στο ράδιο. Το άτακτα χέρι μαζί με τον σταθμό μπορεί να αλλάξει και ταρίφα. Έτσι μαζί με τον παλιό τραμπαρίφα με το κομπολόι, τις αλυσιδίτσες, σήμερα υπάρχει και ο ελαφρο-λαικός, ο βαρύς, ο ροκάς, ο τεκνο...ταρίφας.
Σχολιάζει ο/η