Σε αυτή τη φάση του Project κανένας αρχιτέκτονας δεν έχει ασχοληθεί σοβαρά με την εμφάνιση κτηρίων, ποδηλατόδρομων κλπ. Το μόνο που έχει γίνει ουσιαστικά είναι ένα (χαλαρό και όχι τελικό) ρυθμιστικό σχέδιο με βάση τους περιορισμούς που έχουν δοθεί σε θέματα δόμησης. Οπότε οι ποδηλατόδρομοι με πλακόστρωτα ή οι ουρανοξύστες αραβικής αισθητική ήταν έμπνευση της στιγμής του μακετίστα και όχι τελικό σχέδιο. Για τα cubicles, κάποια στιγμή το χτίσιμο θα τελειώσει και υποψιάζομαι πως η Lamda δε θέλει να κατασκευάσει την επόμενη γενιά των ολυμπιακών ακινήτων, να τα έχει να λιάζονται χωρίς να δημιουργούν έσοδα. Οπότε οι μπουλντόζες και τα κομπρεσέρ θα πρέπει να φτιάξουν κάτι με εμπορική αξία. Ανάμεσα τους είναι και κτίρια γραφείων.Τέλος για το αν θα επωφεληθούν οι Έλληνες. Πρώτον αυτοί που θα εργάζονται εκεί κατα πλειοψηφία Έλληνες θα είναι. Δεύτερον, αρκετοί θα είναι οι τουρίστες που θα έρθουν ειδικά για να μείνουν στο σούπερ χάι ράιζ ξενοδοχείο (και καλώς ή κακώς είναι αρκετοί αυτοί, δες το Ντουμπάι) και δεν θα έρχονταν για το χοτέλ Ναυσικά στο Μεταξουργείο, οπότε υπάρχει η προοπτική αύξησης των αφίξεων. Τρίτον, όλες αυτές οι επιχειρήσεις φόρους στο ελληνικό κράτος θα πληρώνουν.Ξεπούλημα θα είναι αν η Lamda πληρώσει 1 δις και βγάλει 10, και δεν αμφιβάλω πως μπορεί να συμβεί. Αλλά ακόμα και αυτό το 1 δις θα είναι 1 δις περισσότερα έσοδα από αυτά που θα έδινε το μεγαλύτερο αυτοδιαχειριζόμενο περιβόλι της Ευρώπης.
Σχολιάζει ο/η