ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΑΕI(με βάση τα 10 επαγγέλματα με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην Ελλάδα)Σύμφωνα λοιπόν με όσους πιστεύουν ότι το πρόγραμμα σπουδών στα ΑΕΙ πρέπει να ακολουθεί την αγορά εργασίας (όπως υποστηρίζει η πλειοψηφία όσων ασχολούνται με τα θέματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα) θα πρέπει, με μόνη εξαίρεση τις σχολές προγραμματισμού Η/Υ, τη νομική και τις σχολές μαιών και νοσοκόμων, αντί για τα άχρηστα μαθήματα όπως είναι π.χ. τα ανώτερα μαθηματικά και η προχωρημένη φυσική, ο σχεδιασμός αντιδραστήρων, η θερμοδυναμική, η φυσικοχημεία και η ροή ρευστών, και βέβαια η φιλοσοφία της επιστήμης, να μπουν μαθήματα όπως το κράτημα δίσκου και οι τρόποι σερβιρίσματος και η οδήγηση μεγάλων οχημάτων. Μία άλλη επαναστατική πρόταση, συμβατή ωστόσο και με τη μαθησιακή συμπεριφορά πολλών φοιτητών είναι η εξής: Εφόσον οι ανειδίκευτοι έχουν μεγαλύτερη ζήτηση από τους άχρηστους ειδικευμένους, θα πρέπει (με την εξαίρεση των προαναφερθέντων σχολών, να περνούν το μάθημα, όσοι γράφουν κάτω από 5. Έτσι θα γίνουμε η πρώτη χώρα που μπορεί να παράγει ανειδίκευτους αποφοίτους στο 100% (καθώς μερικούς σίγουρα παράγει ακόμα και τώρα με τις παραδοσιακές μεθόδους, όπου επιτυχία στις εξετάσεις σημαίνει από 5 και πάνω). Τέλος, τί άραγε σημαίνει η δήλωση του "αρμόδιου επίτροπου" Άντορ, για την άρση των ανισορροπιών μέσω της κινητικότητας των εργαζομένων; Μήπως θεωρεί ότι δικαίωμα στην ελληνική αγορά εργασίας πρέπει να έχουν και οι ανειδίκευτοι των άλλων χωρών ή ότι το μοντέλο της ελληνικής αγοράς εργασίας πρέπει να διαχυθεί και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, μέσω της μετανάστευσης των νέων από την Ελλάδα, στο εξωτερικό; Το κακό γι αυτόν είναι ότι "δυστυχώς" οι περισσότεροι από αυτούς τους νέους έχουν καλές σπουδές και γίνονται δεκτοί από καλά πανεπιστήμια για μεταπτυχιακά - ή μήπως αυτό είναι που ορίζεται ως ανισορροπία;
Σχολιάζει ο/η