@bakerΈργα σε αυτό το κομμάτι γίνονται ήδη ή έχουν δημοπρατηθεί. Ενδεικτικά το Νεάπολη-Μονεμβάσια Επίσης, γράφω τι θα είχε νόημα να γίνει κτγμ πάνταΓια το κόστος μια απλή σύγκριση. Μπορεί το κράτος να δίνει 300 Ευρώ το χρόνο επιδότηση μετακίνησης σε κάθε μόνιμο κάτοικο των Κυθήρων και το κόστος θα ήταν 4 εκατ. Ευρώ λιγότερο. Με 16 Ευρώ τα διόδια για πήγαινε-έλα και 70 για βενζίνη, είναι σχεδόν 3,5 δωρεάν διαδρομές κατ'άτομο το χρόνο χωρίς ούτε ένα συνεπιβάτη. Για τους τουρίστες, απλό παράδειγμα η Ελαφόνησος που εξυπηρετείται από το ίδιο ακριβώς οδικό δίκτυο και είναι δημοφιλής προορισμός Τέλος, αφού το πλοίο ήταν το ίδιο γρήγορο, πιο οικονομικό και ξεκούραστο είναι περίεργο που δεν το προτιμούσαν οι κάτοικοι και ήταν άδειο. Είναι επίσης περίεργο που οι πολύ κοντινές Ελαφόνησος και Νεάπολη έχουν καταφέρει να επιζήσουν χωρίς να έχουν απευθείας ακτοπλοϊκή σύνδεση με τον Πειραιά@ParisiosΤο Νεάπολη Αθήνα είναι 325 χλμ Από αυτά τα 158 είναι αυτοκινητόδρομος με όριο 130 χλμ, δηλαδή γίνονται σε μία ώρα και 40 από ΚΤΕΛ. (Εφέτος θα παραδοθεί λογικά και το Λεύκτρο-Σπάρτη που θα προσθέσει 46 χλμ αυτοκινητόδρομο αλλά το αφήνω)Για τα 165 χλμ του Τρίπολη-Νεάπολη υπολογίζω 2,5 ώρες, δηλαδή 66 χλμ την ώρα. Αν αυτά τα θεωρείς ταχύτητα Φόρμουλα 1 παρακολουθούμε διαφορετικά αθλήματα. Θέλεις να πας με 40 χλμ την ώρα στο Τρίπολη-Νεάπολη και μια στάση μισή ώρα για πιπί στην Τρίπολη; Η όλη διαδρομή είναι 6 ώρες, το ίδιο με το πλοίο, μπορείς να την κάνεις όποια μέρα θες, όχι 2 φορές την εβδομάδα που την κάνει το πλοίο, και η επιβάρυνση στο κράτος είναι πολύ, πολύ χαμηλότερηΓια τους συγχρονισμούς που χρειάζονται είναι απλό. Ας δώσει το κράτος μια μικρή επιδότηση στο τοπικό πλοίο να κάνει δρομολόγια εναρμονισμένα με του ΚΤΕΛ, ή ακόμα και ένα από τα 3 ημερήσια ΚΤΕΛ της Νεάπολης να ξεκινάει από τα Κύθηρα. Σίγουρα θα είναι πολύ φθηνότερο από το κόστος ενός άδειου πλοίου από τον Πειραιά.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon