δεν διαφωνώ για τον ρόλο της τηλεόρασης και του μάρκετινγκ γενικότερα, αλλά αυτή τη στιγμή μιλάμε για την Ινδία. Εσύ θεωρείς ότι η 'έξαρση' των βιασμών εκεί (ομαδικών βιασμών, παρενοχλήσεις στο δρόμο και στα μέσα μεταφοράς, στοχοποίηση τουριστριών κλπ) είναι αποτέλεσμα των σεξιστικών διαφημίσεων; Ή μήπως έχει να κάνει με τα δικαιώματα των γυναικών, τη νομοθεσία, την υποταγή της γυναίκας στον άνδρα (καθώς έχουμε να κάνουμε με χώρα με έντονες πατριαρχικές αντιλήψεις) εκτρώσεις για να μην γεννηθούν κορίτσια, γάμοι μικρών κοριτσιών κλπ.; Είναι αστείο να πιστεύουμε ότι στην Ινδία γενικά αυτό προκλήθηκε από τις διαφημίσεις. Και κακά τα ψέματα, τα πρώτα δυνατά και αποφασιστικά για τη ζωή σου ερεθίσματα έρχονται από το οικογενειακό σου περιβάλλον, όπου αυτό που ζεις, αυτό και αναπαράγεις τις περισσότερες φορές αργότερα ως ενήλικας. Διαφημίσεις με σεξιστικό περιεχόμενο παίζονται σε όλες τις χώρες, βλέπεις τις ίδιες βαρβαρότητες κατά των γυναικών εσύ παντού;
Σχολιάζει ο/η