Το πρώτο COSMOTE HACKATHON ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία!

Το πρώτο COSMOTE HACKATHON ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία! Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Το πρώτο COSMOTE HACKATHON ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία! Facebook Twitter

 

Κι ενώ οι περισσότεροι επιχείρησαν την πρώτη βουτιά της σεζόν, το αναπάντεχα ζεστό και αποπνιχτικό Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, κάποια δημιουργικά μυαλά επέλεξαν (ορθά!) να διασκεδάσουν αλλιώς – λαμβάνοντας μέρος στο COSMOTE HACKATHON, τον πρώτο μαραθώνιο διαγωνισμό καινοτομίας που διοργάνωσε η COSMOTE και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Κέντρο Στήριξης Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας (ACEin). Σαράντα τρεις συμμετέχοντες, μοιρασμένοι σε 14 ομάδες διαφορετικών ηλικιών και καταβολών, συγκεντρώθηκαν από το πρωί του Σαββάτου στο φιλόξενο κτίριο του OTE Academy στο Μαρούσι, έχοντας στη διάθεσή τους 27 περίπου ώρες για να παρουσιάσουν τις ιδέες τους για μια ολοκληρωμένη, φιλική προς τον χρήστη και πρωτότυπη τεχνολογική λύση για τη σύγχρονη εποχή, με στόχο να πείσουν την κριτική επιτροπή ότι αξίζουν ένα από τα τρία μεγάλα έπαθλα.

Πυρετώδεις προετοιμασίες, συμβουλές από έμπειρους μέντορες από τον επιχειρηματικό και τεχνολογικό τομέα της COSMOTE και από το «Athens Center for Entrepreneurship and Innovation» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, μικρά διαλείμματα για φαγητό, ελάχιστος ύπνος σε ένα σκηνικό που θύμιζε ριάλιτι – αλλά στο πολύ πιο δημιουργικό του. Ο χώρος του OTE Academy είχε διαμορφωθεί ειδικά για τον μαραθώνιο, με άνετα workstations όπου οι συμμετέχοντες ανέπτυξαν τις ιδέες τους, ένα τέλειο δωμάτιο για λίγη χαλάρωση που κατάφεραν να ξεκλέψουν και με πλήρεις παροχές που τους βοήθησαν να εκμεταλλευτούν όλη τη δημιουργικότητα που εκ των πραγμάτων διαθέτουν, ώστε οι ιδέες τους να «πακεταριστούν» σε ένα λειτουργικό για την κοινωνία και καινοτόμο αποτέλεσμα.

Το πρώτο COSMOTE HACKATHON ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία! Facebook Twitter


Φτάνοντας στον χώρο διεξαγωγής του διαγωνισμού νωρίς το απόγευμα της Κυριακής, κι ενώ οι ομάδες, κατάκοπες, είχαν παραδώσει τη δουλειά τους στους κριτές που συνεδρίαζαν για να καταλήξουν στους νικητές, βρήκα λίγο χρόνο για να επισκεφθώ το εντυπωσιακό G Tech Lounge από την Γερμανός, όπου δοκίμασα στα γρήγορα να φτιάξω το τρισδιάστατο avatar μου μέσω ενός 3D scanner που σαρώνει όλο το σώμα. Με το αποτέλεσμα χαζεύεις, ειδικά αφού μπορείς να το μοιραστείς και στα προσωπικά σου social media για να χαζέψουν και οι υπόλοιποι. Εντωμεταξύ στο προαύλιο του κτιρίου στηνόταν ένα αυτοσχέδιο πάρτι για να γιορτάσουμε όλοι το επιτυχημένο πέρας των εργασιών του COSMOTE HACKATHON. Οι Laternative έδιναν μουσικό ρυθμό και όλοι περίμεναν με αγωνία να ακούσουν τα αποτελέσματα δια στόματος Λυδίας Παπαϊωάννου. Σε μία σύντομη βολιδοσκόπηση άκουσα απίστευτα πράγματα, από ιδέες για πρωτότυπα κοινωνικά δίκτυα μέχρι προσωπικούς συμβούλους στιλ, όμως τα πιο απίστευτα ήταν μάλλον τελικά αυτά που βραβεύθηκαν.

Το πρώτο COSMOTE HACKATHON ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία! Facebook Twitter

«Παρουσιάσαμε μια λύση που συνδέει κάθε επιχείρηση με τους πελάτες της στο Facebook. Προτείναμε τη δημιουργία ενός chatbot, ενός αυτοματοποιημένου συστήματος απάντησης, ώστε η επιχείρηση να έχει ένα ολοκληρωμένο εξατομικευμένο προφίλ των πελατών της και να γνωρίζει τις προτιμήσεις τους ώστε να λαμβάνει καλύτερες και πιο στοχευμένες αποφάσεις γι' αυτούς» εξηγεί η ομάδα Iris που κέρδισε το τρίτο βραβείο των δωροεπιταγών από την αλυσίδα Γερμανός. Από την απόλυτα πρακτική πρόταση των Iris περνάμε στους ρομαντικούς Kiiim που τιμήθηκαν με το δεύτερο βραβείο (από ένα Samsung Galaxy S8 και ένα gear VR), για μια πραγματικά πρωτότυπη ιδέα που όταν υλοποιηθεί πιστεύω ότι θα φέρει επανάσταση στον κόσμο των social media, μια και διαθέτει στοιχεία κοινωνικών δικτύων, εξερεύνησης και παιχνιδιού: «Μια location-based εφαρμογή μηνυμάτων, με την οποία μπορείς να αφήσεις ένα μήνυμα (κείμενο, φωτογραφία ή 3D αντικείμενο) στον χώρο που βρίσκεσαι γεωγραφικά και να το λάβει ο παραλήπτης όταν βρεθεί κι αυτός στον ίδιο χώρο. Συνδέουμε ουσιαστικά το εικονικό με το πραγματικό: Αυτός που αφήνει το μήνυμα βιώνει μια κατάσταση σε ένα συγκεκριμένο μέρος, μέσα από μία συνθήκη, βλέποντας ένα θέαμα, ζώντας το με όλες του τις αισθήσεις και περιμένει ότι ο παραλήπτης του θα ζήσει κάτι παρόμοιο για να το λάβει. Υπάρχουν μηνύματα ανοιχτά προς όλους, μηνύματα στοχευμένα προς συγκεκριμένους φίλους και μηνύματα "κρυμμένα" τα οποία ο παραλήπτης ανακαλύπτει τυχαία, περνώντας από αυτή την τοποθεσία». Σκέψου να βρίσκεσαι σε ένα μπαρ και να μην μιλήσεις στο άτομο που κοιτάς όλο το βράδυ και σου αρέσει. Πόσες φορές το έχεις μετανιώσει; Αφήνεις το μήνυμα στην τοποθεσία και όταν ξανάρθει θα το δει. Κι ένα τέλειο dessous που κλείνει το μάτι: Η Κιμ είναι υπαρκτό πρόσωπο!

Το πρώτο COSMOTE HACKATHON ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία! Facebook Twitter

Οι παραπάνω νικητές ήταν ντουέτα, η μεγάλη διάκριση όμως πήγε σε μια πολυπληθή ομάδα 7 συμφοιτητών του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και ενός φοιτητή Πληροφορικής του ΑΠΘ για μια εξίσου καινοτόμο και χρηστική ιδέα που αναδείχθηκε μέσα από την τέλεια συνεργασία μιας παρέας 20άρηδων: «Μια εφαρμογή για eye-tracking ανάλυση. Το app μας διαβάζει τα μάτια του χρήστη και βλέπει όσα εκείνος βλέπει. Άλλωστε τα μάτια είναι ο καθρέφτης της ψυχής!», λένε χαριτολογώντας μέσα στον ενθουσιασμό τους οι Loceye. Σκεφτείτε πόσες πρακτικές εφαρμογές μπορεί να έχει αυτή η ιδέα: «Απαιτείται μόνο μια ενσωματωμένη webcam υπολογιστή ή αυτόνομη. Προγραμματιστές, γραφίστες και υπεύθυνοι marketing θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή για να αναλύουν τα δεδομένα προς όφελός τους και να καταλαβαίνουν τις προτιμήσεις του κοινού. Παρατηρήσαμε ότι υπάρχει έλλειψη στην Ελλάδα για σχετικό software και αυτό το κενό ήρθαμε να καλύψουμε».


Βραβεύτηκε, λοιπόν, ο ενθουσιασμός, η αισιοδοξία και η συνεργασία. Όλοι οι συμμετέχοντες όμως συμφωνούν και σε ένα ακόμα σημείο, ότι προέκυψε μια εκπληκτική διοργάνωση, ισάξια, ίσως και ανώτερη από τις αντίστοιχες του εξωτερικού, που άξιζε τον κόπο και την κούραση, αφού, σύμφωνα με την καθοδήγησή από τους μέντορες, δόθηκε «υπεραξία στις ιδέες».

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM