NEW TASTE RESTAURANT

NEW TASTE RESTAURANT Facebook Twitter
0

Το NEW TASTE ετοιμάζει ένα ξεχωριστό Πασχαλινό δείπνο για να υποδεχθεί το κοινό που θα προτιμήσει το κέντρο της Αθήνας για την Ανάσταση.

Στην πιο γραφική περιοχή της πόλης, στην Πλάκα, το NEW TASTE με το μοναδικό του design από τους αδελφούς Campana, δημιουργεί για το βράδυ της Ανάστασης ένα ευφάνταστο μενού με πιάτα που βασίζονται στην ελληνική παράδοση, εμπλουτισμένα με σύγχρονα twists και family style προσέγγιση που θυμίζει το οικογενειακό τραπέζι όπου όλοι μοιραζόμαστε από τη μέση τις γεύσεις που αγαπάμε.

Το NEW TASTE γιορτάζει με το δικό του ξεχωριστό ύφος το Πάσχα, προσκαλώντας μας σε ένα πρωτότυπο δείπνο με εκλεκτό χαρακτήρα και κοσμοπολίτικη αύρα.

Easter Dinner, 04.05.2013 (€46/άτομο):

On the Table
Κόκκινα Πασχαλινά Αυγά
Soup
Παραδοσιακή Μαγειρίτσα
Family Style “Meze”
•    Σπιτική Πίτα στη Σχάρα με Τυροκαυτερή
•    Ψητή Φέτα με Τομάτα και Καπνιστή Πάπρικα
•    Ντολμάδες από Αρνί με Πλιγούρι και σως Γιαουρτιού
•    Πράσινη Σαλάτα με Σπαράγγια, Παρμεζάνα και Βινεγκρέτ από Πάστα Ελιάς
•    Χωριάτικο Λουκάνικο και Σεφταλιές στη Σχάρα. Συνοδεύεται με Τραγανή Πίτα και Γιαούρτι
Main Course – Family Style
Αρνί Ψητό με Λεμονάτες Πατάτες
Desserts

Ποικιλία από Παραδοσιακά Ελληνικά Γλυκά : Εκμέκ – Ραβανί – Καρυδόπιτα - Μπακλαβάς

Πληροφορίες- Κρατήσεις: NEW TASTE RESTAURANT 210 3273170

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM