Η καινοτομία και η κοινωνική προσφορά της ΑΒ Βασιλόπουλος αναγνωρίζονται

Πώς αναγνωρίζεται η καινοτομία και η κοινωνική προσφορά της ΑΒ Βασιλόπουλος; Facebook Twitter
0

Η ΑΒ Βασιλόπουλος δίνει καθημερινά τον καλύτερό της εαυτό για να κάνει τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων. Πώς; Επενδύει στην καινοτομία των προϊόντων και των υπηρεσιών της, στηρίζει την κοινωνία, προστατεύει το περιβάλλον. Για όλα αυτά, και ακόμη περισσότερα, αναγνωρίστηκε στα Supermarket Awards 2022 και στα Convenience Retail Awards 2022, «σηκώνοντας» συνολικά 10 βραβεία! 4 Gold, 5 Silver και 1 Bronze.

Πώς αναγνωρίζεται η καινοτομία και η κοινωνική προσφορά της ΑΒ Βασιλόπουλος; Facebook Twitter

Πιο συγκεκριμένα, στα Supermarket Awards 2022 κατέκτησε 2 χρυσά. Το πρώτο στην κατηγορία «Ηλεκτρονικό́ Σούπερ Μάρκετ» για το ΑΒ Eshop, το πρωτοπόρο ηλεκτρονικό της κατάστημα, και το δεύτερο στην κατηγορία «Private Label (Προϊόντα / Σειρές PL)» για τα προϊόντα της σειράς «OceaniQ – Θέλω να φροντίζω το σπίτι μου, φροντίζοντας το περιβάλλον», τα οποία διαθέτουν συσκευασία 100% φιλική προς το περιβάλλον καθώς προέρχονται από ανακυκλωμένα αλιευτικά δίχτυα, ενώ δεν περιέχουν καθόλου ζωικά συστατικά.

Πώς αναγνωρίζεται η καινοτομία και η κοινωνική προσφορά της ΑΒ Βασιλόπουλος; Facebook Twitter

Επιπλέον, η ΑΒ Βασιλόπουλος κέρδισε 4 Silver βραβεία:

Πώς αναγνωρίζεται η καινοτομία και η κοινωνική προσφορά της ΑΒ Βασιλόπουλος; Facebook Twitter

· Στην κατηγορία «Δίκτυο Franchising» για το επιτυχημένο Δίκτυο Franchise ΑΒ Shop & Go, που φέρνει στις γειτονιές μας ένα ιδανικό τύπο καταστήματος για γρήγορα και εύκολα ψώνια.

Πώς αναγνωρίζεται η καινοτομία και η κοινωνική προσφορά της ΑΒ Βασιλόπουλος; Facebook Twitter

· Στην κατηγορία «Στρατηγική́ Social Media» για τη συνολική Social Media στρατηγική της ΑΒ.

Πώς αναγνωρίζεται η καινοτομία και η κοινωνική προσφορά της ΑΒ Βασιλόπουλος; Facebook Twitter

· Στην κατηγορία «Καινοτόμες Πρακτικές Ψηφιακής Επικοινωνίας» για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα «Ο διατροφολόγος ΣΟΥ είναι εδώ», μια καινοτόμα υπηρεσία που προσφέρει δωρεάν μέσα από το site allazoumesinithies.ab.gr.

· Και στην κατηγορία «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος» για την υποστήριξη προγραμμάτων γύρω από την υγιεινή διατροφή, μέσω της οποίας συμβάλλει στην εκπαίδευση των παιδιών γύρω από τη σωστή διατροφή.

Πώς αναγνωρίζεται η καινοτομία και η κοινωνική προσφορά της ΑΒ Βασιλόπουλος; Facebook Twitter

Διακρίθηκε, τέλος, και με ένα Bronze βραβείο στην κατηγορία «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Περιβάλλον» για τη 18μηνη έρευνα για τη διερεύνηση της σπατάλης τροφίμων σε όλη την εφοδιαστική της αλυσίδα, σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος κατέκτησε, επίσης, τριπλή διάκριση στα Convenience Retail Awards 2022 για τα καταστήματά της AB Shop & Go. Συγκεκριμένα, «σήκωσε» δυο χρυσά και ένα ασημένιο στις κατηγορίες Franchise Brand Convenience Store - Mini Market - Small Supermarket στην Αττική́, Πρότυπο Convenience Store - Mini Market - Small Supermarket και Franchise Brand Convenience Store - Mini Market - Small Supermarket στη Θεσσαλονίκη, αντίστοιχα.

10 βραβεία που καθρεφτίζουν την αφοσίωση της ομάδας της ΑΒ να προσφέρει λύσεις και να απαντά στις ανάγκες των πελατών, πάντα με φροντίδα προς την κοινωνία και σεβασμό προς το περιβάλλον, με πάθος για συνεχή εξέλιξη και καινοτομία αλλά και υπηρεσίες που κάνουν τη διαφορά.

ΑΒ Βασιλόπουλος. Για όλα όσα νοιάζεσαι.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM